- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání ve firmě VINECO
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11177
Název zakázky: Podnikové vzdělávání ve firmě VINECO
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 5. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: VINECO – Vinné sklepy Chomutov s.r.o.
Sídlo zadavatele: Lipská 2023, 430 03 Chomutov
- Jméno: Ing. Pavel Tůma
- Telefon: +420777788808
- E-mail: tuma.vineco@centrum.cz
IČ zadavatele: 25001477
DIČ zadavatele: CZ25001477
- Jméno: Ing. Pavel Tůma
- Telefon: +420777788808
- E-mail: tuma.vineco@centrum.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 6. 2017 15:00
Místo pro podání nabídek: VINECO – Vinné sklepy Chomutov s.r.o., Lipská 2023, 430 03 Chomutov
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky je poskytování podnikového vzdělávání zaměstnanců zadavatele v různých oblastech. Více viz Výzva k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1100000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 06/2017 – 07/2018
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávací akce budou probíhat v místě navrženém účastníkem zadávacího řízení s odpovídajícím technickým vybavením pro výuku jednotlivých kurzů nebo v prostorách určených zadavatelem.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Celková abídková cena (váha 60 %)
- Celková kvalita zpracování podrobných sylabů vzdělávacích aktivit vč. návrhu obsahu školení, metodologie výuky a způsobu zajištění a organizace výuky (40 %)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Účastník zadávacího řízení je povinen v nabídce jednoznačně uvést kontaktní osobu, a to včetně kontaktní adresy a telefonického či elektronického kontaktu (e-mailová adresa).
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz Výzva k podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (24. 5. 2017 09:00)
- VZ11177 - Doplňující informace č. 1.pdf (1. 6. 2017 10:37)
- VZ11177 - Výsledek - oznámení o výběru.pdf (7. 6. 2017 08:05)
- VZ11177 - Výsledek - podpis smlouvy.pdf (8. 6. 2017 09:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Šruma Solutions s.r.o., Husinecká 903/10, 130 00 Praha 3 - Žižkov, IČ: 02113244, Ing. Jiří Šruma, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 8. 6. 2017
Datum ukončení: 8. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.