Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání ve firmě VINECO

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11177

Název zakázky: Podnikové vzdělávání ve firmě VINECO

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: VINECO – Vinné sklepy Chomutov s.r.o.

Sídlo zadavatele: Lipská 2023, 430 03 Chomutov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavel Tůma
  • Telefon: +420777788808
  • E-mail: tuma.vineco@centrum.cz

IČ zadavatele: 25001477

DIČ zadavatele: CZ25001477

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Pavel Tůma
  • Telefon: +420777788808
  • E-mail: tuma.vineco@centrum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 6. 2017 15:00

Místo pro podání nabídek:
VINECO – Vinné sklepy Chomutov s.r.o., Lipská 2023, 430 03 Chomutov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je poskytování podnikového vzdělávání zaměstnanců zadavatele v různých oblastech. Více viz Výzva k podání nabídek. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1100000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
06/2017 – 07/2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělávací akce budou probíhat v místě navrženém účastníkem zadávacího řízení s odpovídajícím technickým vybavením pro výuku jednotlivých kurzů nebo v prostorách určených zadavatelem.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Celková abídková cena (váha 60 %)
  • Celková kvalita zpracování podrobných sylabů vzdělávacích aktivit vč. návrhu obsahu školení, metodologie výuky a způsobu zajištění a organizace výuky (40 %)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Viz Výzva k podání nabídek. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Viz Výzva k podání nabídek. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Viz Výzva k podání nabídek. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Účastník zadávacího řízení je povinen v nabídce jednoznačně uvést kontaktní osobu, a to včetně kontaktní adresy a telefonického či elektronického kontaktu (e-mailová adresa).

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz Výzva k podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek. 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Šruma Solutions s.r.o., Husinecká 903/10, 130 00 Praha 3 - Žižkov, IČ: 02113244, Ing. Jiří Šruma, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 8. 6. 2017

Datum ukončení: 8. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 5. 2017
 
Aktualizováno: 8. 6. 2017