Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání zaměstnanců

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11534

Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Advantech B+B SmartWorks s.r.o.

Sídlo zadavatele: Sokolská 71, 562 04 Ústí nad Orlicí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Dana Šedová
  • Telefon: +420730168045
  • E-mail: dana.sedova@advantech-bb.cz

IČ zadavatele: 24148661

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Dana Šedová
  • Telefon: +420730168045
  • E-mail: dana.sedova@advantech-bb.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 9. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Sokolská 71, 562 04 Ústí nad Orlicí

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Realizace vzdělávání zaměstnanců zadavatele v olasti specializovaných informačních technologií formou externích kurzů na míru

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 600000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
říjen 2017 - leden 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Ústí nad Orlicí

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena – 45 %

    Zadavatel bude hodnotit výši celkové nabídkové ceny a za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.

    Dílčí hodnotící kritérium, u nějž je nejvýhodnější minimální hodnota se hodnotí tak, že nejnižší hodnotě je přiřazeno 100 bodů. Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvýhodnější nabídky k hodnotě hodnocené nabídky.

    Maximální počet bodů v rámci kritéria „nabídková cena“ činí 45 bodů.

     

    Kvalifikace a zkušenosti – 55 %

    Zadavatel bude hodnotit reference dodavatele, tzn., že jako výhodnější bude označena nabídka, kde účastník poskytne více referenčních zakázek v seznamu významných služeb. Za nejnižší hranici je považována hodnota 3 významných služeb v oblasti specializovaných IT školení obdobného rozsahu v hodnotě nejméně 300 000,- Kč bez DPH, za každou další významnou službu, přičemž objednatelé služeb se nebudou opakovat, přidělí hodnotící komise 2 body.

    Zadavatel bude hodnotit zkušenosti lektorů, kteří jsou členy realizačního týmu účastníka. Hodnocena bude délka praxe v oblasti IT. Za vhodnější bude považována nabídka, ve které účastník předloží nejdelší praxi svých lektorů. Za nejnižší hranici je považována hodnota 5 let praxe v oblasti IT v rozsahu znalostí specifikovaných obsahy jednotlivých typů kurzů, které jsou předmětem zakázky. Za každé další 2 roky odborné praxe v oblasti IT odpovídající specifikaci kurzů zakázky přidělí hodnotící komise 2 body. Hodnotící komise bude hodnotit praxi 3 lektorů, kteří jsou členy realizačního účastníka.Body budou v rámci hodnotícího kritéria sečteny.

    Dílčí hodnotící kritérium, u nějž je nejvýhodnější maximální hodnota se hodnotí tak, že nejvyšší hodnotě je přiřazeno 100 bodů. Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty hodnocené nabídky k hodnotě nejvýhodnější nabídky.

    Maximální počet bodů v rámci kritéria „kvalifikace a zkušenosti“ činí 55 bodů.

     

    Bodová hodnota nabídky získaná v rámci každého dílčího hodnotícího kritéria, vypočtená podle výše popsaného způsobu, bude násobena vahou dílčího kritéria a v každém dílčím kritériu bude takto vypočtena vážená bodová hodnota kritéria pro každou nabídku.

    Pořadí nabídek vznikne součtem bodů získaných za každé hodnotící kritérium

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Povinně alespoň:

    Splnění základní způsobilosti.
    Splnění profesní způsobilosti předložením dokladu o oprávnění podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky.
    Splnění technické způsobilosti předložením

    seznamu významných služeb poskytnutých dodavatelem, kdy předmět poskytovaných služeb odpovídá svým rozsahem a povahou předmětu zakázky.  Minimální úrovní je předložení seznamu alespoň 3 významných služeb poskytnutých alespoň 3 odlišným subjektům, kterým byly poskytnuty služby školení v oblasti specializovaných IT dovedností za dobu posledních 3 let ve výši minimálně 300 000,- Kč bez DPH.
    seznamu realizačního týmu dodavatele. Účastník v nabídce předloží seznam členů realizačního týmu v rozsahu 3 lektorů s odbornou praxí v oblasti IT v rozsahu znalostí specifikovaných obsahy jednotlivých typů kurzů této zakázky. Minimálním požadavkem je 5 let praxe v oblasti IT, minimální rozsah znalostí lektorů je vymezen specifikací obsahu jednotlivých odborných kurzů zakázky. Praxe lektorů členů realizačního týmu bude doložena čestným prohlášením, podepsaným lektory a zástupcem oprávněným jednat jménem či za dodavatele. Mohou být dle uvážení účastníka také přiloženy kopie dokladů o vzdělání lektorů (např. certifikáty, osvědčení apod.)

    Dodavatel prokáže splnění způsobilosti a kvalifikace předložením čestného prohlášení o splnění způsobilosti a kvalifikace dle požadavků zadavatele podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Lze využít přílohu č. 2 Výzvy.

    Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu řízení vyžádat předložení originálů nebo úředně ověřených dokladů o způsobilosti a kvalifikaci.

    Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů

Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené ve výzvě k podání nabídek. Nabídka uchazeče musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.

Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje způsobilost.

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:

krycí list nabídky dle Přílohy č. 1 s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku, počtu referenčních zakázek a délky praxe lektorů;

dokumenty prokazující splnění základní, profesní způsobilosti a technické kvalifikace, možné využít přílohu č. 2 Výzvy

vyplněný návrh smlouvy zadavatele dle Přílohy č. 5, který bude obsahovat platební a obchodní podmínky. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče;

vyplněnou cenovou tabulku, která je přílohou č. 4 Výzvy

ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení uchazeče).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu s výzvou k podání nabídek. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.). Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy. Tato nabídková cena musí korespondovat s výslednou cenou v Příloze č.4 Cenová tabulka.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 8. 2017
 
Aktualizováno: 27. 9. 2017