- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11534
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 8. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004687 Rozvoj vzdělání zaměstnanců společnosti Advantech a jejích partnerů příjemce: Advantech B+B SmartWorx s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Advantech B+B SmartWorks s.r.o.
Sídlo zadavatele: Sokolská 71, 562 04 Ústí nad Orlicí
- Jméno: Mgr. Dana Šedová
- Telefon: +420730168045
- E-mail: dana.sedova@advantech-bb.cz
IČ zadavatele: 24148661
- Jméno: Mgr. Dana Šedová
- Telefon: +420730168045
- E-mail: dana.sedova@advantech-bb.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 9. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Sokolská 71, 562 04 Ústí nad Orlicí
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Realizace vzdělávání zaměstnanců zadavatele v olasti specializovaných informačních technologií formou externích kurzů na míru
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 600000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: říjen 2017 - leden 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Ústí nad Orlicí
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena – 45 %
Zadavatel bude hodnotit výši celkové nabídkové ceny a za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.
Dílčí hodnotící kritérium, u nějž je nejvýhodnější minimální hodnota se hodnotí tak, že nejnižší hodnotě je přiřazeno 100 bodů. Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvýhodnější nabídky k hodnotě hodnocené nabídky.
Maximální počet bodů v rámci kritéria „nabídková cena“ činí 45 bodů.
Kvalifikace a zkušenosti – 55 %
Zadavatel bude hodnotit reference dodavatele, tzn., že jako výhodnější bude označena nabídka, kde účastník poskytne více referenčních zakázek v seznamu významných služeb. Za nejnižší hranici je považována hodnota 3 významných služeb v oblasti specializovaných IT školení obdobného rozsahu v hodnotě nejméně 300 000,- Kč bez DPH, za každou další významnou službu, přičemž objednatelé služeb se nebudou opakovat, přidělí hodnotící komise 2 body.
Zadavatel bude hodnotit zkušenosti lektorů, kteří jsou členy realizačního týmu účastníka. Hodnocena bude délka praxe v oblasti IT. Za vhodnější bude považována nabídka, ve které účastník předloží nejdelší praxi svých lektorů. Za nejnižší hranici je považována hodnota 5 let praxe v oblasti IT v rozsahu znalostí specifikovaných obsahy jednotlivých typů kurzů, které jsou předmětem zakázky. Za každé další 2 roky odborné praxe v oblasti IT odpovídající specifikaci kurzů zakázky přidělí hodnotící komise 2 body. Hodnotící komise bude hodnotit praxi 3 lektorů, kteří jsou členy realizačního účastníka.Body budou v rámci hodnotícího kritéria sečteny.
Dílčí hodnotící kritérium, u nějž je nejvýhodnější maximální hodnota se hodnotí tak, že nejvyšší hodnotě je přiřazeno 100 bodů. Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty hodnocené nabídky k hodnotě nejvýhodnější nabídky.
Maximální počet bodů v rámci kritéria „kvalifikace a zkušenosti“ činí 55 bodů.
Bodová hodnota nabídky získaná v rámci každého dílčího hodnotícího kritéria, vypočtená podle výše popsaného způsobu, bude násobena vahou dílčího kritéria a v každém dílčím kritériu bude takto vypočtena vážená bodová hodnota kritéria pro každou nabídku.
Pořadí nabídek vznikne součtem bodů získaných za každé hodnotící kritérium
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Povinně alespoň:
Splnění základní způsobilosti.
Splnění profesní způsobilosti předložením dokladu o oprávnění podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky.
Splnění technické způsobilosti předloženímseznamu významných služeb poskytnutých dodavatelem, kdy předmět poskytovaných služeb odpovídá svým rozsahem a povahou předmětu zakázky. Minimální úrovní je předložení seznamu alespoň 3 významných služeb poskytnutých alespoň 3 odlišným subjektům, kterým byly poskytnuty služby školení v oblasti specializovaných IT dovedností za dobu posledních 3 let ve výši minimálně 300 000,- Kč bez DPH.
seznamu realizačního týmu dodavatele. Účastník v nabídce předloží seznam členů realizačního týmu v rozsahu 3 lektorů s odbornou praxí v oblasti IT v rozsahu znalostí specifikovaných obsahy jednotlivých typů kurzů této zakázky. Minimálním požadavkem je 5 let praxe v oblasti IT, minimální rozsah znalostí lektorů je vymezen specifikací obsahu jednotlivých odborných kurzů zakázky. Praxe lektorů členů realizačního týmu bude doložena čestným prohlášením, podepsaným lektory a zástupcem oprávněným jednat jménem či za dodavatele. Mohou být dle uvážení účastníka také přiloženy kopie dokladů o vzdělání lektorů (např. certifikáty, osvědčení apod.)Dodavatel prokáže splnění způsobilosti a kvalifikace předložením čestného prohlášení o splnění způsobilosti a kvalifikace dle požadavků zadavatele podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Lze využít přílohu č. 2 Výzvy.
Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu řízení vyžádat předložení originálů nebo úředně ověřených dokladů o způsobilosti a kvalifikaci.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů
Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené ve výzvě k podání nabídek. Nabídka uchazeče musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.
Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje způsobilost.
Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:
krycí list nabídky dle Přílohy č. 1 s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku, počtu referenčních zakázek a délky praxe lektorů;
dokumenty prokazující splnění základní, profesní způsobilosti a technické kvalifikace, možné využít přílohu č. 2 Výzvy
vyplněný návrh smlouvy zadavatele dle Přílohy č. 5, který bude obsahovat platební a obchodní podmínky. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče;
vyplněnou cenovou tabulku, která je přílohou č. 4 Výzvy
ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení uchazeče).Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu s výzvou k podání nabídek. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.). Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy. Tato nabídková cena musí korespondovat s výslednou cenou v Příloze č.4 Cenová tabulka.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 20170822_Priloha_c._4_cenova_tabulka_Advantech.xlsx (23. 8. 2017 14:53)
- 20170822_Priloha_c._5_RAMCOVA SMLOUVA Advantech.docx (23. 8. 2017 14:53)
- 20170822_Výzva_k_podání_nabídky_Advantech_spec IT.docx (23. 8. 2017 14:53)
- 20170822_Výzva_k_podání_nabídky_Advantech_spec IT.pdf (23. 8. 2017 14:53)
- 20170822_Priloha_c._1_kryci_list_nabidky.docx (23. 8. 2017 14:53)
- 20170822_Priloha_c._2_kvalifikace_Advantech.docx (23. 8. 2017 14:53)
- 20170822_Priloha_c._3_specifikace_vzdelavacich_kurzu IT_Advantech.docx (23. 8. 2017 14:53)
- 20170925_Hodnocení.pdf (27. 9. 2017 15:29)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.