Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání zaměstnanců

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11085

Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Advantech B+B SmartWorx s.r.o.

Sídlo zadavatele: Sokolská 71, Kerhartice, 562 04 Ústí nad Orlicí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Dana Šedová
  • Telefon: +420730168045
  • E-mail: dana_sedova@advantech-bb.com

IČ zadavatele: 24148661

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Dana Šedová
  • Telefon: +420730168045
  • E-mail: dana_sedova@advantech-bb.com

Lhůta pro podání nabídek: 2. 5. 2017 14:00

Místo pro podání nabídek:
Advantech B+B SmartWorx s.r.o., Sokolská 71, Kerhartice, 562 04 Ústí nad Orlicí. V pracovní dny v době od 9:00 do 15:30 hod.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem poskytovaných služeb bude realizace vzdělávání zaměstnanců zadavatele v oblasti měkkých dovedností formou externích vzdělávacích kurzů na míru.

Celkový počet zaměstnanců zapojených do podnikového vzdělávání je 83 osob.

Více viz Zadávací dokumentace ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 900000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Květen 2017 – Prosinec 2017. Doba plnění může být upravena dle potřeb zadavatele

Místo dodání / převzetí plnění:
Advantech B+B SmartWorx s.r.o. Místo školení. Ústí nad Orlicí Prostory zajistí dodavatel

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena - 45 %
  • Kvalifikace a zkušenosti - 35 %
  • Organizace školení - 20% 

Více viz Zadávací dokumentace ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Zadávací dokumentace ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Kontaktní osoba: dana_sedova@advantech-bb.com

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Zadávací dokumentace ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EDUPRESS s.r.o., Podolská 103/126, 147 00 Praha 4, IČ: 021 62 890, Vilém Hodulák

    Datum podpisu smlouvy: 19. 5. 2017

Datum ukončení: 19. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 4. 2017
 
Aktualizováno: 21. 7. 2017