Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání zaměstnanců

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11158

Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Electro Enterprises a.s.

Sídlo zadavatele: Na Kampě 513/10, 118 00 Praha

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Rostislav Vašák, ředitel společnosti
  • Telefon: +420569333170
  • E-mail: vasak@profitmobil.cz

IČ zadavatele: 02243008

DIČ zadavatele: CZ02243008

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Pavlína Machová, DILUCIDUM s.r.o., Perucká 2482/7, 120 00 Praha 2 – Vinohrady
  • Telefon: +420773233723
  • E-mail: machova@dilucidum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 5. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Recepce na adrese Perucká 2482/7, 120 00 Praha 2 – Vinohrady, DILUCIDUM s.r.o., nebo v provozní době kanceláře tj. Po-Pá od 8.00 do 16.00 hod po předchozí telefonické domluvě.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět zakázky je zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků zajištěním vzdělávacích kurzů v oblastech: Měkké a manažerské dovednosti, Technické a jiné odborné vzdělání, Účetní, ekonomické a právní kurzy, Obecné IT.

Realizace kurzů probíhá v provozovně společnosti Electro Enterprises a.s., Jihlavská 916, 580 01 Havlíčkův Brod.

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení (dále jen „účastník“) spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora a ubytování lektora, školící pomůcky, prezentační technika (dataprojektor, flipchart) materiály apod. Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby.

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

  • Dodavatel poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové podpůrné materiály
  • Harmonogram jednotlivých kurzů bude navržen účastníkem v předložené nabídce tak, aby byl dodržen termín začátku a konce realizace zakázky a dále bude před podpisem smlouvy s vybraným dodavatelem přizpůsoben dle potřeb zadavatele – dle jednotlivých objednávek
  • Vzhledem k tomu, že jednotlivé kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby dodavatel byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.
  • U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů
  • Součástí plnění je dodání dokumentace ke vzdělání, a to prezenčních listin, záznamů o školení a vydání certifikátu o úspěšném absolvování kurzu, u technických a odborných kurzů osvědčení podle vyhlášky nebo normy u konkrétního kurzu.
  • Výukové hodiny jsou v délce 60min. u všech plánovaných kurzů
  • Školící den je v délce 8 hodin školení, bez přestávek. Přestávky účastník navrhne nad výše uvedený rozsah a to v min. počtu 2, včetně pauzy na oběd.
  • Maximální počet osob ve skupině u kurzů je 12.
  • Plnění této zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž dodavatel je povinen vždy zajistit aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a dodavatel je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.

Nabídka účastníka musí obsahovat všechna uvedená školení v celém svém rozsahu, není přípustné nabídnout pouze některá školení nebo pouze části.

Součástí plnění dodavatele budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro službu a její funkci.

Požadovaná specifikace jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č. 4 Detailní vymezení předmětu zakázky, která je nedílnou součástí této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 556000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění je srpen 2017 bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, termín ukončení plnění je únor 2019. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele dle jednotlivých objednávek.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou prostory v provozovně společnosti Electro Enterprises a.s., Jihlavská 916, 580 01 Havlíčkův Brod.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nejnižší nabídková cena 100 %

Více viz Výzva k podání nabídky ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídky ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídky ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídky ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídky ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle účastníkům písemné vyhotovení vysvětlení, případně související dokumenty, a to do 2 pracovních dnů od doručení žádosti.Zadavatel je oprávněn poskytnout účastníkům vysvětlení k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.Vysvětlení včetně přesného znění žádosti bude vždy uveřejněno stejným způsobem, jako je uveřejněna tato zadávací dokumentace.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídky ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1. 5. 2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CE-PA, spol. s.r.o., Trojická 1910/7, Nové Město, 128 00 Praha 2, IČ: 02229919

    Datum podpisu smlouvy: 9. 6. 2017

Datum ukončení: 9. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 15. 5. 2017
 
Aktualizováno: 8. 8. 2017