- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců CORMEN 2017/2018
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11165
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců CORMEN 2017/2018
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 5. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004239 Podnikové vzdělávání zaměstnanců CORMEN 2017/2018 příjemce: CORMEN s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: CORMEN s.r.o.
Sídlo zadavatele: Průmyslová 1420, 593 01 Bystřice nad Perštejnem
- Jméno: Ing. Vladimír Čížek
- Telefon: +420777593011
- E-mail: cizek@cormen.cz
IČ zadavatele: 25547593
DIČ zadavatele: CZ25547593
- Jméno: Jiří Novotný
- Telefon: +420602210647
- E-mail: novotny@ipi.cz
Lhůta pro podání nabídek: 1. 6. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Průmyslová 1420, 593 01 Bystřice nad Perštejnem
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblastech:
- Obecné a specializované IT dovednosti
- Měkké a manažerské dovednosti, účetní, ekonomické a právní kurzy
- Technické a jiné odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
Zadavatel rozdělil zakázku na části a umožňuje uchazečům podat nabídku na libovolnou část zakázky. Hodnocení bude probíhat na každou část zakázky zvlášť.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1334793,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Celková doba plnění všech aktivit je předpokládána v období červen 2017 – leden 2019. Začátek plnění je závislý na řádně ukončeném výběrovém řízení a podpisu smlouvy s dodavatelem a může se tudíž lišit od navrženého termínu zahájení. Všechny kurzy budou realizovány nejpozději do konce ledna 2019, což je zároveň konec projektu. Kurzy budou probíhat průběžně po celou dobu projektu. Termíny kurzů si bude domlouvat zadavatel s dodavatelem dle potřeb cílové skupiny zaměstnanců firmy a jejich možností. Závazné termíny budou upřesněny vždy nejpozději 14 dní před kurzem.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem dodání kurzů na míru je sídlo zadavatele. Místem dodání individuálních kurzů jsou prostory účastníka určené k realizaci vzdělávacích aktivit.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi nadotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny předuplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informacek zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (17. 5. 2017 11:52)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru - část 1.pdf (15. 6. 2017 10:37)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru - část 2.pdf (15. 6. 2017 10:37)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru - část 3 ZRUŠENA.pdf (15. 6. 2017 10:37)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru - část 4.pdf (15. 6. 2017 10:37)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1: AUTOCONT CZ a.s., Líbalova 1/2348, 149 00 Praha 4, IČ: 47676795, Ing. Vlastimil Palata, místopředseda představenstva
Datum podpisu smlouvy: 18. 7. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2: 4Progress, s.r.o., Nad Štolou 951/10, 17000 Praha, IČ: 28318595, Tomáš Bagara - jednatel
Datum podpisu smlouvy: 27. 7. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 4: Mgr. Martin Bárta, Vlachovice 34, 592 31 Nové Město na Moravě, IČ: 65756169, Mgr. Martin Bárta
Datum podpisu smlouvy: 12. 7. 2017
Zrušené části zakázky: Dílčí část 3
Datum ukončení: 27. 7. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.