Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání zaměstnanců CORMEN 2017/2018

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11165

Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců CORMEN 2017/2018

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: CORMEN s.r.o.

Sídlo zadavatele: Průmyslová 1420, 593 01 Bystřice nad Perštejnem

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Vladimír Čížek
  • Telefon: +420777593011
  • E-mail: cizek@cormen.cz

IČ zadavatele: 25547593

DIČ zadavatele: CZ25547593

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jiří Novotný
  • Telefon: +420602210647
  • E-mail: novotny@ipi.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 6. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Průmyslová 1420, 593 01 Bystřice nad Perštejnem

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblastech:

  1. Obecné a specializované IT dovednosti
  2. Měkké a manažerské dovednosti, účetní, ekonomické a právní kurzy
  3. Technické a jiné odborné vzdělávání
  4. Jazykové vzdělávání

Zadavatel rozdělil zakázku na části a umožňuje uchazečům podat nabídku na libovolnou část zakázky. Hodnocení bude probíhat na každou část zakázky zvlášť.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1334793,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Celková doba plnění všech aktivit je předpokládána v období červen 2017 – leden 2019. Začátek plnění je závislý na řádně ukončeném výběrovém řízení a podpisu smlouvy s dodavatelem a může se tudíž lišit od navrženého termínu zahájení. Všechny kurzy budou realizovány nejpozději do konce ledna 2019, což je zároveň konec projektu. Kurzy budou probíhat průběžně po celou dobu projektu. Termíny kurzů si bude domlouvat zadavatel s dodavatelem dle potřeb cílové skupiny zaměstnanců firmy a jejich možností. Závazné termíny budou upřesněny vždy nejpozději 14 dní před kurzem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem dodání kurzů na míru je sídlo zadavatele. Místem dodání individuálních kurzů jsou prostory účastníka určené k realizaci vzdělávacích aktivit.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi nadotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny předuplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informacek zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1: AUTOCONT CZ a.s., Líbalova 1/2348, 149 00 Praha 4, IČ: 47676795, Ing. Vlastimil Palata, místopředseda představenstva

    Datum podpisu smlouvy: 18. 7. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2: 4Progress, s.r.o., Nad Štolou 951/10, 17000 Praha, IČ: 28318595, Tomáš Bagara - jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 27. 7. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 4: Mgr. Martin Bárta, Vlachovice 34, 592 31 Nové Město na Moravě, IČ: 65756169, Mgr. Martin Bárta

    Datum podpisu smlouvy: 12. 7. 2017

Zrušené části zakázky: Dílčí část 3

Datum ukončení: 27. 7. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 5. 2017
 
Aktualizováno: 25. 9. 2017