- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců MSV STUDÉNKA s.r.o. a IPARI PARK s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11723
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců MSV STUDÉNKA s.r.o. a IPARI PARK s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 10. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004583 Odborné vzdělávání zaměstnanců MSV STUDÉNKA s.r.o. a IPARI PARK s.r.o. příjemce: MSV STUDÉNKA s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: MSV STUDÉNKA s.r.o.
Sídlo zadavatele: Čs. Armády 219/20, Bílovec 743 01
- Jméno: Ing. Radomír Surák, MBA
- Telefon: +420556403614
- E-mail: surak.radomir@msvstudenka.cz
IČ zadavatele: 26819112
DIČ zadavatele: CZ26819112
- Jméno: Monika Jošková
- Telefon: +420775979926
- E-mail: joskova.monika@msvstudenka.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 10. 2017 23:59
Místo pro podání nabídek: MSV STUDÉNKA s.r.o. - Čs. Armády 219/20, Bílovec 743 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je poskytování odborného vzdělávání zaměstnanců zadavatele a zaměstnanců partnera projektu v těchto oblastech:
1. Obecné IT
2. Specializované IT
3. Měkké a manažerské dovednosti
4. Jazykové vzdělávání
5. Technické a jiné odborné vzdělávání
6. Účetní, ekonomické a právní kurzy
Bližší specifikace předmětu zakázky je uvedena v samostatné příloze č. 1 (Specifikace předmětu zakázky), která je nedílnou součástí této výzvy.
Vzdělávání zaměstnanců je realizováno v rámci Operačního programu Zaměstnanost, projekt s názvem „Odborné vzdělávání zaměstnanců MSV STUDÉNKA s.r.o. a IPARI PARK s.r.o.“Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1125000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Plnění vzdělávacích aktivit bude probíhat od listopadu 2017 do března 2019. Přesný harmonogram školících aktivit bude vytvářen průběžně po dobu realizace zakázky na základě dohody objednatele a dodavatele a bude zohledňovat aktuální potřeby objednatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávací aktivity budou probíhat v sídle firmy MSV STUDÉNKA s.r.o. – Čs. Armády 219/20, Bílovec 743 01 s odpovídajícím technickým vybavením pro výuku jednotlivých vzdělávacích kurzů. Případně školící prostory dle kurzu a dohody s dodavatelem.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Podané nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti dle následujících kritérií kvality:
Celková nabídková cena bez DPH (váha 70 %)
Kvalita nabízených služeb (váha 30 %)
Více podrobností viz. příloha Zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku, výpis z obchodního rejstříku)
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Dodavatel předloží seznam lektorů a jejich profesní způsobilost.
Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podání nabídek jinak.
Více podrobností viz. příloha Zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel požaduje, aby nabídka účastníka byla předložena v následující struktuře:
Krycí list nabídky dle přílohy nabídky;
Dokumenty prokazující splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace;
Popis předmětu plnění v takovém rozsahu, který umožňuje jeho posouzení z toho hlediska, zda splňuje všechny požadavky na předmět zadavatele;
Podklady pro vyhodnocení nabídky dle hodnotícího kritéria Kvalita nabízených služeb ve struktuře uvedené výše v tomto bodě výzvy;
Ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení účastníka).
Podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v počtu vyhotovení dle návrhu smlouvy).
Předložení nabídkové ceny.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek osobě, která je zmocněna k zastupování zadavatele v řízení a je zároveň kontaktní osobou, tj.: Mgr. Monika Jošková, mobil: +420 775 979 926, E-mail: joskova.monika@msvstudenka.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky: Další požadavky jsou uvedeny v příloze Zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- ZD MSV STUDÉNKA s.r.o..pdf (10. 10. 2017 16:05)
- Výzva k podání nabídek MSV STUDÉNKA II.pdf (10. 10. 2017 16:05)
- Specifikace předmětu zakázky MSV STUDÉNKA II.pdf (10. 10. 2017 16:05)
- Příloha č. 2 - Krycí list.doc (10. 10. 2017 16:05)
- Příloha č. 3 - Návrh smlouvy.docx (10. 10. 2017 16:05)
- Příloha č. 4 - Čestné prohlášení.doc (10. 10. 2017 16:05)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (6. 11. 2017 13:24)
- Oznámení o výsledku hodnocení výběru.pdf (6. 11. 2017 13:24)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1113000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Modo Agency s.r.o., náměstí Svobody 93/22, Brno - Město 60200, IČ 29310393, Mgr. Jiří Halda
Datum podpisu smlouvy: 6. 11. 2017
Datum ukončení: 6. 11. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.