Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání zaměstnanců Ollies dorty s.r.o

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11389

Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců Ollies dorty s.r.o

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 7. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Ollies dorty s.r.o.

Sídlo zadavatele: Ostrava, Vítkovice, Výstavní 2968/108

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Jakub Gondek
  • Telefon: +420603424268
  • E-mail: jakub.gondek@ollies.cz

IČ zadavatele: 28596030

DIČ zadavatele: CZ28596030

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lalík Lukáš
  • Telefon: +420734684608
  • E-mail: projekty@ollies.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 8. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
Ostrava, Vítkovice, Výstavní 2968/108

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je zajištění vzdělávacích aktivit zaměstnanců společnosti Ollies dorty s.r.o. v tematických celcích:

Obecné IT
Měkké a manažerské dovednosti
Technické a jiné odborné vzdělávání
Účetní, ekonomické a právní kurzy

 

Vzdělávací aktivity budou realizovány podle specifikace, která je přílohou č. 2 - této výzvy – Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky.

Součástí poskytnutých služeb vzdělávání je taktéž organizační zajištění školení, příprava a realizace vzdělávacích kurzů, příprava souvisejících dokumentů, zpracování studijních materiálů a dalších nezbytných výstupů souvisejících s aktivitami vzdělávání. Náklady na školící prostory hradí zadavatel.

Navržený konkrétní harmonogram a realizační tým bude uveden v tabulce Harmonogram a lektorský tým, která je v příloze č. 2 této výzvy – Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1860000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od srpna 2017 do dubna 2018 Navržené konkrétní termíny budou uvedeny v tabulce Harmonogram a lektorský tým, která je v příloze č. 2 této výzvy – Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky.

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělávací aktivity budou realizovány v Ostravě, konkrétní místo bude dohodnuto se zadavatelem

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti nabídek, přičemž zadavatel stanoví následující dílčí hodnotící kritéria, jejich váhu

a)Nabídková cena 60 % - číselné kritérium

b)Metodika vzdělávání 20 % -  nečíselné kritérium

c)Kvalita výukových materiálů 20 % - nečíselné kritérium

 

a)

                  cena z nabídky, která je

                   nejvýhodnější (nejnižší)

100 x ------------------------------------------------- x 60 %

                   cena hodnocené nabídky

 

b, c)

Pro hodnocení metodiky vzdělávání a kvality výukových materiálů se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.

 

Způsob hodnocení subjektivních kritérií (b, c) je detailně popsán v dokumentu – Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky, který je přílohou č. 2 - této výzvy.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

- doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění, výpis z obchodního rejstříku. Je postačující, aby tento doklad byl předložen v podobě kopie.

- čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Splnění tohoto kvalifikačního předpokladu prokáže dodavatel podpisem čestného prohlášení (Příloha č. 4 této výzvy). Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou, která je oprávněna dodavatele zastupovat

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 ZZVZ) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 ZZVZ)

Dále zadavatel požaduje předložení:

- seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Zadavatel považuje za dostačující, aby byla významná služba v uvedeném období pouze dokončena.

Za významnou obdobnou službu se považuje služba odpovídající předmětu plnění, tj. obdobné školení pro zaměstnance, jehož cena činí minimálně 750 000,-Kč bez DPH.

Požadované informace uchazeč doplní do vzorové tabulky Seznam významných služeb v příloze č. 2 -  této výzvy – Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky.

- seznam čelenů realizačního týmu, který se bude podílet na předmětné zakázce. Realizační tým bude sestaven minimálně z 5 čelenů z nichž min. 4 budou mít vysokoškolské vzdělání a délku praxe minimálně 5 let v oblasti vzdělávání.

Požadované informace uchazeč doplní do vzorové tabulky Realizační tým v příloze č. 2 - této výzvy – Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky.

Nabídka uchazeče nesplňujícího kvalifikační předpoklady bude vyřazena a uchazeč vyloučen.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Nabídka musí být bez překlepů a chyb, které by mohli být při hodnocení zavádějící. Součástí nabídky musí být minimálně:

1. Krycí list nabídky (Identifikace účastníka)

    Účastník doplní údaje do přílohy č. 1 této výzvy (Krycí list)

2. Doklady o prokázání splnění kvalifikace

    Příloha č. 4 této výzvy + další požadované doklady

3. Specifikace nabízeného plnění

V rozsahu minimálně organizace kurzů, životopisy lektorského týmu, zajištění didaktické techniky, zajištění školicích materiálů pro účastníky a včetně popisu metodiky vzdělávání v rozsahu požadovaném hodnotícími kritérií uvedených v příloze č. 2 - této výzvy – Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky)

4. Výukové materiály pro hodnocení

Uchazeč předloží kompletní výukový materiál ke kurzu Efektivní komunikace, tak aby byla hodnotící komise schopna z předložených materiálů hodnotit jednotlivá kritéria, která jsou uvedena v příloze č. 2 - této výzvy – Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky.

5. Podepsaný návrh smlouvy

    Příloha č. 3 této výzvy.

6. Ostatní relevantní informace tvořící nabídku, např. plné moci, životopisy a jiné.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude zpracovaná v Kč s a bez DPH. Bude uvedena na krycím listu ve struktuře tam uvedené (příloha č. 1 této výzvy). Bude doplněna ve smlouvě ve struktuře tam uvedené (příloha č. 3 této výzvy)

Nabídková cena bude zahrnovat již veškeré nutné a uznatelné náklady na komplexní realizaci zakázky. V průběhu plnění zakázky dodavatel nemůže vyžadovat úhradu dalších dodatečných nákladů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude zadavateli předložena v písemné podobě v jednom originále. Návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou za uchazeče jednat. V případě, že oprávnění osoby, která nabídku podepsala, nevyplývá z výpisu z obchodního rejstříku, doloží uchazeč do nabídky jiný obdobný doklad, popř. plnou moc či pověření, ze kterých bude patrné oprávnění takové osoby za uchazeče jednat. Všechny listy nabídky budou číslovány průběžnou vzestupnou řadou a spojeny tak, aby je nebylo možné bez poškození vyjmout. Nabídka bude doručena v uzavřené obálce dostatečně zajištěné proti neoprávněné manipulaci a označené těmito náležitostmi: název zakázky, adresa zadavatele, adresa uchazeče, nápis „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ v levém horním rohu.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. (v krycím listu nabídky)

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na kontaktní osobu zadavatele.

Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí Žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení Žádosti podle předchozího odstavce, Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www,esfcr.cz

Obchodní podmínky jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy na dodání vzdělávacích služeb (dále „Smlouva“), která je Přílohou č.3 této výzvy k podání nabídek.

Uchazeč není v rámci návrhu Smlouvy oprávněn provádět žádné úpravy nebo změny oproti návrhu Smlouvy uvedeném v přílohách této zadávací dokumentace s výjimkou doplnění relevantních parametrů, jejichž doplnění tato výzva nebo Smlouva předpokládá (viz označení [DOPLNÍ UCHAZEČ]).

Smlouva předložená v nabídce bude podepsána oprávněnou osobou účastníka zadávacího řízení v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle občanského zákoníku a způsobu jednání podle výpisu z obchodního rejstříku (ve všech částech k podpisu určených). Nepodepsanou smlouvu považuje zadavatel za nepodepsanou nabídku, která je pro zadavatele právně neúčinná. Nabídka, která bude obsahovat nepodepsanou smlouvu, bude ze soutěže vyloučena pro nesplnění podmínek zadávacího řízení. 

 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, platné od 1.5.2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1066400.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Whisby s.r.o., B. Martinů 120/1, Týneček, 779 00 Olomouc, 292 81 989

    Datum podpisu smlouvy: 11. 8. 2017

Datum ukončení: 11. 8. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 7. 2017
 
Aktualizováno: 11. 8. 2017