- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců pro AD PARTNER CZ & SK, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11127
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců pro AD PARTNER CZ & SK, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: AD PARTNER CZ & SK, a.s.
Sídlo zadavatele: Kolbenova 1080, Hloubětín, 198 00 Praha 9
- Jméno: ZDENĚK BARTÁK
- Telefon: +420602357216
- E-mail: zdenek.bartak@adpartner.cz
IČ zadavatele: 26320533
DIČ zadavatele: CZ26320533
- Jméno: ZDENĚK BARTÁK
- Telefon: +420602357216
- E-mail: zdenek.bartak@adpartner.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 5. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: AD PARTNER CZ & SK, a.s., Kolbenova 1080, Hloubětín, 198 00 Praha 9. V pracovní dny v době od 9:00 do 15:30 hod V poslední den lhůty do 12:00 hod
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Tato Výzva k podání nabídky je soubor dokumentů, údajů, požadavků a technických podmínek zadavatele vymezujících předmět zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky.
Více viz zadávací dokumentace v příloze.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 735000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Květen 2017 – Prosinec 2017. Doba plnění může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: AD Partner CZ & SK a.s. Místo školení: Liberec, Kladno Prostory zajistí dodavatel
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Kontaktní osoba: ZDENĚK BARTÁK, 602 357 216, zdenek.bartak@adpartner.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Viz zadávací dokumentace.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky_ADPartner.zip (27. 4. 2017 15:19)
- 20170602_Výsledek výzvy k podání nabídek_oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (2. 6. 2017 09:24)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EDUPRESS s.r.o., Podolská 103/126, 147 00 Praha 4, IČ: 02162890, Vilém Hodulák
Datum podpisu smlouvy: 24. 5. 2017
Datum ukončení: 24. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.