Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti AZP Brno s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10970

Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti AZP Brno s.r.o.

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 2. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: AZP Brno s.r.o.

Sídlo zadavatele: Sladovnická 508/17, Brněnské Ivanovice, 620 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jaroslav Salava – jednatel společnosti
  • Telefon: +420545428911
  • E-mail: azp@azp.cz

IČ zadavatele: 46973150

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Igor Földeši, Eurovision, a.s.
  • Telefon: +420601591390
  • E-mail: i.foldesi@eurovision.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 3. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
Eurovision, a.s., Veveří 102, 616 00 Brno, dveře č. 136 nebo 143

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, jejímž

předmětem jsou služby spočívající ve vzdělávání zaměstnanců zadavatele dále specifikované

v této Výzvě a jejich přílohách.

Předmět plnění je rozdělen na následující samostatné dvě dílčí části:

Dílčí část A)

Předmět dílčí části A) je poskytování služeb vzdělávání v oblasti Měkkých a manažerských dovedností dle specifikace v Příloze č. 1 Specifikace předmětu VZ – část A.

CPV Kód:

Vzdělávání zaměstnanců: 79632000-3

Vzdělávání a školení: 80000000-4

Vzdělávání dospělých a jiné vzdělávání: 80400000-8

Dílčí část B)

Předmět dílčí části B) je poskytování služeb v oblasti Technického a jiného odborného vzdělávání dle specifikace v Příloze č. 2 Specifikace předmětu VZ – část B.

CPV Kód:

Vzdělávání zaměstnanců: 79632000-3

Vzdělávání a školení: 80000000-4

Vzdělávání dospělých a jiné vzdělávání: 80400000-8

Uchazeči mohou podat nabídku na kteroukoliv samostatnou část předmětu plnění, případně na obě dvě části předmětu plnění (vždy ale jako samostatné nabídky). Na každou z částí předmětu plnění je přitom možno podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Zadavatel dále nepřipouští nabídky obsahující plnění nad rámec plnění požadovaného touto zadávací dokumentací; taková nabídka bude ze soutěže vyřazena a uchazeč bude vyloučen pro nesplnění podmínek zadání.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1050000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný začátek realizace kurzů: Dílčí část A): březen/duben 2017. Dílčí část B):březen/duben 2017. Předpokládané ukončení realizace kurzů: Dílčí část A): do konce roku 2018. Dílčí část B): do konce roku 2018. Zadavatel upozorňuje, že převážná část kurzů v rámci dílčí části B bude probíhat ve víkendových termínech, a to z důvodu, že během pracovních dní v prostorách místa plnění probíhá běžný provoz a není možné kurzy pořádat. Zadavatel dále upozorňuje, že jednotlivé kurzy budou po uzavření smlouvy o dílo s vítězem objednávány na objednávku, dle ustanovení článku 7, bod 9 smlouvy o dílo. Pokud v důsledku okolností, které nemůže ovlivnit ani zadavatel, ani dodavatel, dojde k situaci, že předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky podle předchozích bodů nebude možné dodržet, posunuje se termín plnění o dobu, po kterou trvá překážka, pro kterou nelze plnění veřejné zakázky zahájit.

Místo dodání / převzetí plnění:
AZP Brno s.r.o., Sladovnická 508/17, Brněnské Ivanovice, 620 00 Brno – shodné pro část A i B. Kód NUTS: 064. Zadavatel upozorňuje, že převážná část kurzů v rámci dílčí části B bude probíhat ve víkendových termínech, a to z důvodu, že během pracovních dní v prostorách místa plnění probíhá běžný provoz a není možné kurzy pořádat.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel stanovil pro zadání veřejné zakázky v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5) základní hodnotící kritérium, kterým je ekonomická výhodnost nabídky.

Podle následujících pravidel bude hodnocena dílčí část A) i, dílčí část B) veřejné zakázky, a to každá samostatně.

Nabídky budou hodnoceny analogicky k § 114 odst. 2 zákona dle jejich ekonomické výhodnosti každé části veřejné zakázky. Zadavatel bude ekonomickou výhodnost nabídek hodnotit podle nejnižší nabídkové ceny uvedené v Kč bez DPH.

Hodnotit se bude celková nabídková cena v Kč bez DPH. Nabídky budou seřazeny podle absolutní výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH od nejnižší po nejvyšší s tím, že nejvhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH.

V případě shodnosti dvou nebo více nabídkových cen rozhodne o pořadí los.

Účastníci předloží ve svých nabídkách následující údaje a doklady, které budou sloužit zadavateli pro posouzení a hodnocení nabídek podle výše uvedeného kritéria:

a) návrh smlouvy,

b) rozpočet na zadávanou veřejnou zakázku, který vznikne doplněním cen do - položkového rozpočtu, jenž je součástí výzvy k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč je povinen stanovit nabídkovou cenu za celý předmět plnění části veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění: cena bez DPH, částka DPH, cena s DPH. Nabídková cena v uvedeném členění bude uvedena v návrhu smlouvy pro příslušnou část veřejné zakázky.

Ceny za jednotlivá plnění jsou uvedeny v položkovém rozpočtu pro příslušnou část veřejné zakázky, který tvoří nedílnou součást smlouvy pro příslušnou část veřejné zakázky.

Uchazeč v nabídce doloží nabídkovou cenu předložením vyplněného položkového rozpočtu (pro příslušnou část veřejné zakázky. Tento rozpočet bude předložen jednak v tištěné nabídce, jednak v elektronické podobě ve formátu. xls (nebo obdobném). Uchazeč není oprávněn do položkového rozpočtu zasahovat jinde než v místech k tomu určených (zažlucené buňky), zejména není oprávněn přidávat nebo odebírat některou položku. Všechny položky musí být oceněny. Nevyplněná nebo nulová položka je důvodem k vyloučení nabídky ze zadávacího řízení.

Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit, pokud to výslovně neupravuje tato Výzva.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady uchazeče (dodavatele) nutné k realizaci předmětu plnění vymezeného v této Výzvě a jejich přílohách – příloha č. 1 a 2 pro příslušnou část veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Uchazeči podávají své nabídky v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti AZP Brno s.r.o.“, označením části „Dílčí část A)“ nebo „Dílčí část B)“ a nápisem: „Neotvírat“. Na obálce musí být uvedena adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku pro každou dílčí část.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Písemná žádost dodavatele musí být doručena v listinné podobě na adresu zástupce zadavatele nebo elektronicky kontaktní osobě výběrového řízení (i.foldesi@eurovision.cz).

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část A: Brematopron Consulting, s.r.o., se sídlem K Lesu 404, PSČ 735 14 Orlová – Poruba, IČO: 293 89 259

    Datum podpisu smlouvy: 20. 3. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část B: Gariel Capital, s.r.o., se sídlem Příkop 843/4, Zábrdovice, PSČ 602 00 Brno, IČO: 293 18 297

    Datum podpisu smlouvy: 20. 3. 2017

Datum ukončení: 20. 3. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 2. 2017
 
Aktualizováno: 23. 3. 2017