Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11188

Název zakázky: Podnikové vzdělávání

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: TZ Therm a.s.

Sídlo zadavatele: Klabalská I 1386, 760 01 Zlín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Gyuricsek Kamil
  • Telefon: +420602735227
  • E-mail: gyuricsek@tztherm.cz

IČ zadavatele: 04471792

DIČ zadavatele: CZ04471792

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Pavlína Machová, DILUCIDUM s.r.o.
  • Telefon: +420773233723
  • E-mail: machova@dilucidum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 6. 2017 13:00

Místo pro podání nabídek:
Recepce na adrese Perucká 2482/7, 120 00 Praha 2 – Vinohrady, DILUCIDUM s.r.o., nebo v provozní době kanceláře tj. Po-Pá od 8.00 do 16.00 hod po předchozí telefonické domluvě.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět zakázky je zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků zajištěním vzdělávacích kurzů v oblastech: Měkké a manažerské dovednosti, Účetní, ekonomické a právní kurzy.

Více viz zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 620000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění je červenec 2017 bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, termín ukončení plnění je leden 2019. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele dle jednotlivých objednávek.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou prostory v provozovně společnosti TZ Therm a.s., Klabalská I 1386, 760 01 Zlín 1.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny pouze podle nabídkové ceny bez DPH.

Více viz zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle účastníkům písemné vyhotovení vysvětlení, případně související dokumenty, a to do 2 pracovních dnů od doručení žádosti.Zadavatel je oprávněn poskytnout účastníkům vysvětlení k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.Vysvětlení včetně přesného znění žádosti bude vždy uveřejněno stejným způsobem, jako je uveřejněna tato zadávací dokumentace.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1. 5. 2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): egenesis spol. s.r.o., Náměstí Republiky 56,Zelené Předměstí, 530 02 Pardubice, IČ: 25918486

    Datum podpisu smlouvy: 10. 7. 2017

Datum ukončení: 10. 7. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 5. 2017
 
Aktualizováno: 8. 8. 2017