- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11188
Název zakázky: Podnikové vzdělávání
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 5. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004624 Vzdělávání ve společnosti TZ Therm a.s. příjemce: TZ Therm a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: TZ Therm a.s.
Sídlo zadavatele: Klabalská I 1386, 760 01 Zlín
- Jméno: Gyuricsek Kamil
- Telefon: +420602735227
- E-mail: gyuricsek@tztherm.cz
IČ zadavatele: 04471792
DIČ zadavatele: CZ04471792
- Jméno: Pavlína Machová, DILUCIDUM s.r.o.
- Telefon: +420773233723
- E-mail: machova@dilucidum.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 6. 2017 13:00
Místo pro podání nabídek: Recepce na adrese Perucká 2482/7, 120 00 Praha 2 – Vinohrady, DILUCIDUM s.r.o., nebo v provozní době kanceláře tj. Po-Pá od 8.00 do 16.00 hod po předchozí telefonické domluvě.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmět zakázky je zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků zajištěním vzdělávacích kurzů v oblastech: Měkké a manažerské dovednosti, Účetní, ekonomické a právní kurzy.
Více viz zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 620000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění je červenec 2017 bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, termín ukončení plnění je leden 2019. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele dle jednotlivých objednávek.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory v provozovně společnosti TZ Therm a.s., Klabalská I 1386, 760 01 Zlín 1.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny pouze podle nabídkové ceny bez DPH.
Více viz zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle účastníkům písemné vyhotovení vysvětlení, případně související dokumenty, a to do 2 pracovních dnů od doručení žádosti.Zadavatel je oprávněn poskytnout účastníkům vysvětlení k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.Vysvětlení včetně přesného znění žádosti bude vždy uveřejněno stejným způsobem, jako je uveřejněna tato zadávací dokumentace.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1. 5. 2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- zadávací dokumentace.zip (26. 5. 2017 10:12)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (4. 7. 2017 11:30)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): egenesis spol. s.r.o., Náměstí Republiky 56,Zelené Předměstí, 530 02 Pardubice, IČ: 25918486
Datum podpisu smlouvy: 10. 7. 2017
Datum ukončení: 10. 7. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.