Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podpora genderové rovnosti ve společnosti FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13346

Název zakázky: Podpora genderové rovnosti ve společnosti FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 2. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a.s.

Sídlo zadavatele: Mlýnská 388/68, 602 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Monika Šplíchalová, MBA
  • Telefon: +420607832375
  • E-mail: info@zadavaciservis.cz

IČ zadavatele: 25317628

DIČ zadavatele: CZ25317628

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Monika Šplíchalová, MBA
  • Telefon: +420607832375
  • E-mail: info@zadavaciservis.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 5. 2020 13:00

Místo pro podání nabídek:
Purkyňova 648/125, Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

1.1.         Předmětem plnění veřejné zakázky je komplexní zajištění vzdělávání pro zadavatele v rámci projektu „Podpora genderové rovnosti ve společnosti FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a.s.“. Předmětem zakázky jsou konkrétně:
a)                 Kurz Work life balance
b)                 Kurz mentoringu
c)                  Koučing

 

Blíže je předmět veřejné zakázky specifikován v přílohách této zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1170000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:

1.1.         Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.

 

Zadavatel stanovil následující dílčí kvalitativní kritéria hodnocení:

Odbornost lektorů – praxe                                                                         40 %
 

Nabídková cena                                                                                         60 %

 

 

Ad 1) Odbornost lektorů – praxe (40 %)

Uchazeč předloží v nabídce níže uvedenou vyplněnou tabulku podloženou životopisy vybraných lektorů a orientační výčet jimi realizovaných vzdělávacích aktivit (u aktivit bude uveden rok realizace a bude zřejmá oblast vzdělávání). Uchazeč vždy uvede 1 lektora z oblasti(každé):

A) Work life balance

B) Mentoring

C) Koučing

Uchazeč uvede pouze lektory, kteří budou osobně realizovat kurzy uvedené v nabídce (bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance uchazeče, poddodavatele nebo osoby v jiném vztahu k uchazeči). 

Hodnotit se bude průměrná doba praxe v letech se vzděláváním v uvedené oblasti na 1 lektora. 

Hodnotit se bude součet let praxe za všechny 3 lektory. Za nejvýhodnější nabídku je považována ta s nejdelší průměrnou dobou praxe lektorů. 

Nabídce, která získá nejvyšší počet bodů, se přidělí bodová hodnota v rámci kritéria 100, ostatní nabídky získají body dle vzorce:

 

                                    Hodnocená nabídka

                        100 x   -------------------------------

                                    Nejvýhodnější nabídka

Získané bodové hodnocení bude následně redukováno vahou daného kritéria, tedy x 0,40.

 

Ad 2) Nabídková cena (60 %)

Jako výhodnější bude hodnocena nabídka toho uchazeče, jehož nabídková cena bude nižší oproti nabídkovým cenám ostatních uchazečů. Nejlépe bude hodnocena nejnižší nabídková cena. 

Hodnocena bude nabídková cena celková bez DPH. Nabídková cena zahrnuje kompletní poskytování služeb dle specifikace. 

Pro hodnocení v rámci tohoto kritéria bude použita nabídková cena bez DPH, přičemž nejvýhodnější nabídce (s nejnižší cenou) bude přiřazen počet bodů 100 a ostatním nabídkám body podle následujícího vzorce:

                                    Nejvýhodnější nabídka

                        100 x   --------------------------------

                                    Hodnocená nabídka

 

Získané bodové hodnocení bude následně redukováno vahou daného kritéria, tedy x 0,60.

 

1.2.         Zadavatel příp. hodnotící komise neprovede hodnocení nabídek, pokud by měla hodnotit nabídku pouze jednoho dodavatele. Pokud je ve výběrovém řízení jediný účastník, může být zadavatelem vybrán bez provedení hodnocení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • 1.             Základní způsobilost
     
    1.1.         Zadavatel požaduje splnění základní způsobilosti. Způsobilým není dodavatel, který
    a)                 byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
    b)                 má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek
    c)                  má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
    d)                 má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
    e)                 je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
     
    1.2.         Dodavatel prokáže splnění základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením čestného prohlášení. Vzor čestného prohlášení je přílohou č. 4 této zadávací dokumentace „Příloha č. 4 Vzor čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti“.

     

    2.             Profesní způsobilost
     
    2.1.         Zadavatel požaduje splnění profesní způsobilosti. Splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice splňuje dodavatel, který předloží:
    a)                 výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
    b)                 doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídající předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. K prokázání způsobilosti dle tohoto písmene dodavatel předloží živnostenské oprávnění k předmětu podnikání “Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona“.

     

    3.             Technická kvalifikace
     
    3.1.         Zadavatel požaduje splnění technické kvalifikace, požadavky splňuje dodavatel, který předloží:

     

    b) seznam techniků, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky. Limit pro splnění kvalifikačního předpokladu je stanoven na:

              i.         Lektor kurzu Work life balance 
    –lektor kurzu Work life balance musí mít minimálně vysokoškolské vzdělání v magisterském/inženýrském stupni ideálně v oboru psychologie, k prokázání tohoto požadavku dodavatel předloží kopii diplomu  nebo lektorskou praxi v délce trvání  min. 10 let ve vedení kurzů na tématu předcházení syndromu vyhoření, work life balance atd., k prokázání této skutečnosti doloží dodavatel životopis podepsaný lektorem kurzu Work life balance, ze kterého bude lektorská praxe vyplývat. A dále s ohledem na to, že projekt je realiován v rámci tématiky gender, požadujeme aby lektor se spolupodílel na připravě minimalně na 5 genderových auditů.

     

    Lektor kurzu mentoring 

    ––lektor kurzu mentorin musí mít minimálně vysokoškolské vzdělání v magisterském/inženýrském stupni ideálně v oboru psychologie, k prokázání tohoto požadavku dodavatel předloží kopii diplomu  nebo lektorskou praxi v délce trvání  min. 10 let ve vedení kurzů na tématu mentoring atd., k prokázání této skutečnosti doloží dodavatel životopis podepsaný lektorem kurzu mentoringu, ze kterého bude lektorská praxe vyplývat. A dále s ohledem na to, že projekt je realiován v rámci tématiky gender, požadujeme aby lektor se spolupodílel na připravě minimalně na 5 genderových auditů.

     

    Lektor koučinku 

    –lektor koučinku musí mít minimálně vysokoškolské vzdělání v magisterském/inženýrském stupni ideálně v oboru psychologie, sociologie nebo příbuzných oborů, k prokázání tohoto požadavku dodavatel předloží kopii diplomu. A dále požadujeme minimálně aboslnování kurzu na úrovni Practitioner.

     

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz. Výzva k podání nabídky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

1.1.         Nabídková cena bude uvedena v české měně (CZK) v členění na cenu celkem bez DPH, výše sazby DPH a cenu celkem včetně DPH. Dodavatel v rámci své nabídky předloží vyplněnou přílohu č. 3 zadávací dokumentace – rozklíčování nabídkové ceny, nabídková cena bude rozklíčována  na cenu celého kurzu pro 1 osobu v Kč bez DPH a celkovou cenu za kurz v Kč bez DPH, v případě, že dodavatel tuto přílohu nepředloží nebo nebude plně vyplněna, může být z výběrového řízení vyloučen.
 
1.2.         Nabídkovou cenou se pro účely výběrového řízení rozumí celková cena za předmět plnění bez DPH. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré činnosti vyplývající ze zadávacích podkladů, o kterých zhotovitel podle svých odborných znalostí vědět měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení a dokončení služby dané povahy třeba. Podkladem pro zpracování cenové nabídky je tato zadávací dokumentace, a dále její veškeré přílohy.
 
1.3.         Překročení nabídkové ceny je možné jen za předpokladu, že v průběhu realizace dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění. Změna ceny bude nejvýše o zvýšení daně z přidané hodnoty.
 
1.4.         Platební podmínky jsou obsaženy v obchodních podmínkách zadavatele, které jsou přílohou této zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Biz. Výzva k podání nabídek

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel ve stanovené lhůtě pro podání nabídek obdržel nabídky. Při jejich posuzování vyzval všechny účastníky k vysvětlení mimořádně nízké nabídkové ceny. Z předložených vyjádření zadavatel konstatuje, že nemůže dokončit posouzení nabídek, jelikož by posuzoval neporovnatelné nabídky a tím porušil § 6 zákona č. 134/2016 Sb.OdůvodněníZadavatel na základě znění kap. 20.10.2. Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce přistoupil k možnosti zrušení veřejné zakázky dle bodu a).

Datum ukončení: 14. 7. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 2. 2020
 
Aktualizováno: 20. 7. 2020