Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců Erste Grantika Advisory, a.s. – opakované řízení

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10861

Název zakázky: Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců Erste Grantika Advisory, a.s. – opakované řízení

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 10. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Erste Grantika Advisory, a.s.

Sídlo zadavatele: Jánská 448/10, 602 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Lukáš Němec, předseda představenstva, Richard Lev, člen představenstva, Tel.: +420 515 917 666, Mobil: +420 736 631 244, E-mail: info@grantika.cz

IČ zadavatele: 25597001

DIČ zadavatele: CZ25597001

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Alena Vykoukalová
  • Telefon: + 420 731 193 869, + 420 515 917 652
  • E-mail: vykoukalova@grantika.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 11. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Erste Grantika Advisory, a.s., Jánská 448/10, 602 00 Brno. Účastník může nabídku zaslat poštou nebo ji podat osobně v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hod. a v poslední den lhůty pro podání nabídek od 8:00 do 10:00 hodin.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 328910,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem této zakázky je poskytnutí vzdělávacích služeb zaměstnancům zadavatele. Jednotlivé vzdělávací aktivity jsou blíže specifikované touto výzvou a jejími přílohami.

Zakázka je rozdělena na 15 částí, a to následujícím způsobem:

Část

Vzdělávací aktivita

číslo VA

název

Specifikace aktivity

Oblast

Specializovaná školení pro IT

1

32

Principy počítačových sítí a TCP/IP

Příloha č. 4.1 výzvy

2

33

Směrování v IP sítích

Příloha č. 4.2 výzvy

3

34

IPv6

Příloha č. 4.3 výzvy

4

35

Instalace a úvod do konfigurace Windows Server 2012 - certifikovaný kurz Microsoft

Příloha č. 4.4 výzvy

5

36

Instalace a správa Microsoft Exchange Server 2013 - certifikovaný kurz Microsoft

Příloha č. 4.5 výzvy

6

37

Pokročilá administrace Microsoft Exchange Server 2013 - certifikovaný kurz Microsoft

Příloha č. 4.6 výzvy

7

38

Administrace Microsoft SQL Server 2014  - certifikovaný kurz Microsoft

Příloha č. 4.7 výzvy

8

39

Programování a implementace Microsoft SQL Server 2014 databází  - certifikovaný kurz Microsoft

Příloha č. 4.8 výzvy

Oblast

Účetnictví a daně

9

1

Účetnictví podnikatelů – dotační zaměření

Příloha č. 4.9 výzvy

10

2

Účetnictví ÚSC a NNO – dotační zaměření

Příloha č. 4.10 výzvy

11

3

Dlouhodobý majetek a jeho odepisování

Příloha č. 4.11 výzvy

12

4

Komplexní pohled na daňovou soustavu v roce 2016, včetně aktualit v roce 2016

Příloha č. 4.12 výzvy

13

5

Zásadní změny v pořizování a reprodukci majetku, TZ a opravách dle NOZ

Příloha č. 4.13 výzvy

14

6

Vhled do problematiky DPH a daní z příjmů

Příloha č. 4.14 výzvy

Oblast

Finanční řízení, finanční analýza

15

10

Investiční pobídky

Příloha č. 4.15 výzvy

 

Předmět zakázky je podrobně specifikován v těchto dokumentech:

a)v příloze č. 4.1 až 4.15 této výzvy, kterou tvoří specifikace poptávané služby pro jednotlivé části

b)vzoru objednávky3výzvy pro všechny části zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Celková předpokládaná hodnota zakázky: 328 910 Kč bez DPH

z toho část 1                                       7 900 Kč bez DPH

z toho část 2                                       7 800 Kč bez DPH

z toho část 3                                       7 800 Kč bez DPH

z toho část 4                                       22 940 Kč bez DPH

z toho část 5                                       23 620 Kč bez DPH

z toho část 6                                       23 900 Kč bez DPH

z toho část 7                                       23 140 Kč bez DPH

z toho část 8                                       24 410 Kč bez DPH

z toho část 9                                       30 000 Kč bez DPH

z toho část 10                                     28 900 Kč bez DPH

z toho část 11                                     22 200 Kč bez DPH

z toho část 12                                     22 000 Kč bez DPH

z toho část 13                                     28 500 Kč bez DPH

z toho část 14                                     30 800 Kč bez DPH

z toho část 15                                     25 000 Kč bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

prosinec 2016 až termín uvedený ve specifikaci předmětu plnění (příloha č. 4.1 až 4.15 této výzvy) pro jednotlivé části zakázky

Místo dodání / převzetí plnění

Hlavním místem plnění zakázky je sídlo zadavatele na adrese Erste Grantika Advisory, a.s., Jánská 448/10, 602 00 Brno či sídlo, provozovna, příp. prostory zajištěné vybraným účastníkem dle dané části.

Pravidla pro hodnocení nabídek

Podané nabídky budou ve všech částech hodnoceny dle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny. Pro hodnocení bude rozhodující celková nabídková cena v Kč bez DPH.

 

Způsob hodnocení nabídek: Hodnotící komise nabídky, které splní veškeré zadávací podmínky, seřadí dle výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH, a to od nejlevnější po nejdražší nabídku. Jako nejvýhodnější bude vybrána nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH.

 

Hodnotu nabídkové ceny v Kč uvedou účastníci na krycím listu nabídky v příloze č. 1 této výzvy a v závazném vzoru objednávky předmětu zakázky v příloze č. 3 této výzvy.

 

V případě, že dvě a více nabídek v dané části dosáhnou stejné celkové nabídkové ceny bez DPH, bude jako nejvýhodnější vybrána ta z nabídek se stejnou celkovou nabídkovou cenou bez DPH, která byla doručena zadavateli dříve.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Zadavatel požaduje prokázat splnění níže uvedených kvalifikačních předpokladů pro každou část zakázky, na kterou podává účastník svoji nabídku, samostatně.

 

  1. Kvalifikovaným pro plnění výše uvedené veřejné zakázky je účastník, který splní:
    1. základní způsobilost a
    2. profesní způsobilost

v rozsahu stanoveném zadavatelem v odst. 2 a 3 tohoto článku výzvy.

 

  1. Základní způsobilost

Splnění základní způsobilosti prokáže účastník předložením čestného prohlášení, které tvoří přílohu č. 2 této výzvy.

 

  1. Profesní způsobilost

Dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti předložením

  1. ve vztahu k České republice výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,
  2. dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

Účastník předloží alespoň výpis ze živnostenského rejstříku (živnostenský list může účastník předložit pouze v případě, že mu nebyl vydán první výpis ze živnostenského rejstříku) na obor činnosti: Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti

 

  1. Náležitosti čestného prohlášení

V případech, kdy zadavatel v rámci prokázání splnění kvalifikace požaduje předložení Čestného prohlášení účastníka, musí takové prohlášení obsahovat zadavatelem požadované údaje a musí být současně podepsáno osobou oprávněnou zastupovat účastníka. Pokud za účastníka jedná zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena alespoň kopie plné moci.

 

  1. Stáří dokladů prokazujících splnění kvalifikace

Doklady prokazující základní a profesní způsobilost nesmí být starší 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

 

  1. Pravost dokladů prokazujících splnění kvalifikace

Účastníci předkládají prosté kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace.

 

Další požadavky zadavatele: účastník v dané části zakázky přiloží do nabídky doklad o akreditaci či jiný doklad, který jej opravňuje danou vzdělávací aktivitu realizovat (např. rozhodnutí příslušného ministerstva). U neakreditovaných vzdělávacích aktivit účastník předkládá doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom) včetně dokumentů, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti.

Pro části 4 až 8 může zadavatel před podpisem objednávky po vybraném dodavateli požadovat doložení Certifikace Microsoft k uvedené vzdělávací aktivitě, pokud již nebyla součástí nabídky vybraného dodavatele.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, účastník předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem v původním znění.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Účastník stanoví nabídkovou cenu za řádné a včasné splnění předmětu té části zakázky, na jejíž plnění podává nabídku. Účastník stanoví nabídkovou cenu v měně Kč.

Nabídková cena v každé části zakázky bude uvedena na krycím listu nabídky (příloha č. 1 této výzvy), ve specifikaci předmětu plnění (příloha č. 4.1 až 4.15 této výzvy) a ve vzoru objednávky předmětu zakázky (příloha č. 3 této výzvy) dané části zakázky, a to v členění:

  • nabídková cena bez DPH,
  • samostatně DPH s příslušnou sazbou
  • a nabídková cena včetně DPH.

Nabídková cena je cenou pevnou, nejvýše přípustnou, kterou není možno překročit. Obsahuje veškeré náklady účastníka spojené s poskytnutím služeb dle zadávacích podmínek. Jedná se zejména o následující náklady:

  • realizace vzdělávací aktivity
  • náklady na lektory a výukové materiály
  • zajištění prostorů pro výuku (pokud nebude výuka probíhat v sídle zadavatele)
  • náklady na dopravu a stravu lektorů (cestovní náhrady)
  • závěrečné ověření znalostí zkouškou (testem, pohovorem)

Požadavek na písemnou formu nabídky

Kompletní nabídka bude předložena v českém jazyce v listinné podobě.

 

Účastník je povinen nabídku doručit v řádně uzavřené obálce (balíku) opatřené jeho razítkem a zřetelně označené nápisem: NEOTVÍRAT PŘED TERMÍNEM – ZAKÁZKA

„Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců Erste Grantika Advisory, a.s. – opakované řízení - část …“.

 

Na obálce musí být uvedena adresa účastníka, na níž bude možno zaslat informaci o tom, že nabídka byla doručena po lhůtě pro podání nabídek, bude-li doručena po uplynutí této lhůty.

 

Nabídka bude předložena v jednom originále (označeném „ORIGINÁL“), v jedné kopii (označené „KOPIE“) a v elektronické kopii (v běžně dostupném formátu) na CD/DVD/USB nosiči přiloženém k originálu nabídky.

 

Nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou zastupovat účastníka.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede na krycím listu kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

V každé části zakázky může účastník podat pouze jednu nabídku. Účastník je oprávněn podat nabídku na jednu či více částí zakázky. Zadavatel tak umožňuje účastníkovi podat několik samostatných nabídek. Pokud účastník podává nabídku na více částí, musí podat na každou část samostatnou nabídku v samostatné obálce.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Obchodní podmínky včetně platebních podmínek zadavatele do dané části zakázky jsou podrobně vymezeny v závazném vzoru objednávky předmětu zakázky – v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), který je přílohou č. 3 této výzvy. Zadavatel výslovně požaduje použití závazného vzoru objednávky předmětu zakázky uvedeného v této příloze.
  • Uvedením jakýchkoliv jiných obchodních podmínek, které budou v rozporu se vzorem objednávky předmětu zakázky, se účastník vystavuje riziku vyloučení z výběrového řízení.
  • Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny zákonných sazeb DPH. Účastník není oprávněn podmínit výši nabídkové ceny další podmínkou. Podmínění nabídkové ceny, uvedení variant nabídkové ceny a stanovení výše nabídkové ceny v jiné veličině než absolutní částkou v Kč může být důvodem pro vyřazení nabídky účastníka a jeho následné vyloučení z výběrového řízení.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
  • Účastník, který podal nabídku v předmětném výběrovém řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný účastník v tomto výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci.

 

  • Zadavatel doporučuje akceptovat níže stanovené požadavky na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky, které mají zajistit přehlednost nabídek, a tím usnadnit jejich posouzení. Případné nedodržení níže uvedených formálních požadavků na členění nabídky nebude považováno zadavatelem za nesplnění požadavků na splnění kvalifikace nebo jiných požadavků zadavatele.
  1.  
    1.  
    2. Zadavatel doporučuje sestavení dokumentů v nabídce účastníka v následujícím pořadí:
      1. krycí list nabídky, který musí být podepsán osobou oprávněnou zastupovat účastníka (příloha č. 1 této výzvy dle dané části zakázky),
      2. čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti a o vázanosti zadávacími podmínkami (příloha č. 2 této výzvy dle dané části zakázky),
      3. dokumenty k prokázání splnění profesní způsobilosti
      4. výpis z obchodního rejstříku či výpis z jiné obdobné evidence
      5. výpis z veřejné části živnostenského rejstříku                    

d)závazný vzor objednávky předmětu zakázky, podepsaný osobou oprávněnou zastupovat účastníka příloha č. 3 této výzvy dle dané části zakázky včetně požadovaných příloh:

  1. doklad o akreditaci (či oprávnění k realizaci vzdělávací aktivity) a u neakreditovaných kurzů doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity
  2. další dokumenty, jsou-li požadovány touto výzvou.

 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 10. 2016
 
Aktualizováno: 5. 12. 2016