- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců Erste Grantika Advisory, a.s. – opakované řízení
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10861
Název zakázky: Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců Erste Grantika Advisory, a.s. – opakované řízení
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 10. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Erste Grantika Advisory, a.s.
Sídlo zadavatele: Jánská 448/10, 602 00 Brno
- Jméno: Ing. Lukáš Němec, předseda představenstva, Richard Lev, člen představenstva, Tel.: +420 515 917 666, Mobil: +420 736 631 244, E-mail: info@grantika.cz
IČ zadavatele: 25597001
DIČ zadavatele: CZ25597001
- Jméno: Mgr. Alena Vykoukalová
- Telefon: + 420 731 193 869, + 420 515 917 652
- E-mail: vykoukalova@grantika.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 11. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: Erste Grantika Advisory, a.s., Jánská 448/10, 602 00 Brno. Účastník může nabídku zaslat poštou nebo ji podat osobně v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hod. a v poslední den lhůty pro podání nabídek od 8:00 do 10:00 hodin.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 328910,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru (část 1-15)
- Rozhodnutí o vyloučení účastníků (část 11, 12, 15)
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Předmětem této zakázky je poskytnutí vzdělávacích služeb zaměstnancům zadavatele. Jednotlivé vzdělávací aktivity jsou blíže specifikované touto výzvou a jejími přílohami. Zakázka je rozdělena na 15 částí, a to následujícím způsobem:
Předmět zakázky je podrobně specifikován v těchto dokumentech: a)v příloze č. 4.1 až 4.15 této výzvy, kterou tvoří specifikace poptávané služby pro jednotlivé části b)vzoru objednávky3výzvy pro všechny části zakázky. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Celková předpokládaná hodnota zakázky: 328 910 Kč bez DPH z toho část 1 7 900 Kč bez DPH z toho část 2 7 800 Kč bez DPH z toho část 3 7 800 Kč bez DPH z toho část 4 22 940 Kč bez DPH z toho část 5 23 620 Kč bez DPH z toho část 6 23 900 Kč bez DPH z toho část 7 23 140 Kč bez DPH z toho část 8 24 410 Kč bez DPH z toho část 9 30 000 Kč bez DPH z toho část 10 28 900 Kč bez DPH z toho část 11 22 200 Kč bez DPH z toho část 12 22 000 Kč bez DPH z toho část 13 28 500 Kč bez DPH z toho část 14 30 800 Kč bez DPH z toho část 15 25 000 Kč bez DPH |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
prosinec 2016 až termín uvedený ve specifikaci předmětu plnění (příloha č. 4.1 až 4.15 této výzvy) pro jednotlivé části zakázky |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Místo dodání / převzetí plnění |
Hlavním místem plnění zakázky je sídlo zadavatele na adrese Erste Grantika Advisory, a.s., Jánská 448/10, 602 00 Brno či sídlo, provozovna, příp. prostory zajištěné vybraným účastníkem dle dané části. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pravidla pro hodnocení nabídek |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podané nabídky budou ve všech částech hodnoceny dle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny. Pro hodnocení bude rozhodující celková nabídková cena v Kč bez DPH.
Způsob hodnocení nabídek: Hodnotící komise nabídky, které splní veškeré zadávací podmínky, seřadí dle výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH, a to od nejlevnější po nejdražší nabídku. Jako nejvýhodnější bude vybrána nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH.
Hodnotu nabídkové ceny v Kč uvedou účastníci na krycím listu nabídky v příloze č. 1 této výzvy a v závazném vzoru objednávky předmětu zakázky v příloze č. 3 této výzvy.
V případě, že dvě a více nabídek v dané části dosáhnou stejné celkové nabídkové ceny bez DPH, bude jako nejvýhodnější vybrána ta z nabídek se stejnou celkovou nabídkovou cenou bez DPH, která byla doručena zadavateli dříve. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zadavatel požaduje prokázat splnění níže uvedených kvalifikačních předpokladů pro každou část zakázky, na kterou podává účastník svoji nabídku, samostatně.
v rozsahu stanoveném zadavatelem v odst. 2 a 3 tohoto článku výzvy.
Splnění základní způsobilosti prokáže účastník předložením čestného prohlášení, které tvoří přílohu č. 2 této výzvy.
Dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti předložením
Účastník předloží alespoň výpis ze živnostenského rejstříku (živnostenský list může účastník předložit pouze v případě, že mu nebyl vydán první výpis ze živnostenského rejstříku) na obor činnosti: Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
V případech, kdy zadavatel v rámci prokázání splnění kvalifikace požaduje předložení Čestného prohlášení účastníka, musí takové prohlášení obsahovat zadavatelem požadované údaje a musí být současně podepsáno osobou oprávněnou zastupovat účastníka. Pokud za účastníka jedná zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena alespoň kopie plné moci.
Doklady prokazující základní a profesní způsobilost nesmí být starší 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.
Účastníci předkládají prosté kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace.
Další požadavky zadavatele: účastník v dané části zakázky přiloží do nabídky doklad o akreditaci či jiný doklad, který jej opravňuje danou vzdělávací aktivitu realizovat (např. rozhodnutí příslušného ministerstva). U neakreditovaných vzdělávacích aktivit účastník předkládá doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom) včetně dokumentů, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti. Pro části 4 až 8 může zadavatel před podpisem objednávky po vybraném dodavateli požadovat doložení Certifikace Microsoft k uvedené vzdělávací aktivitě, pokud již nebyla součástí nabídky vybraného dodavatele. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, účastník předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem v původním znění. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Účastník stanoví nabídkovou cenu za řádné a včasné splnění předmětu té části zakázky, na jejíž plnění podává nabídku. Účastník stanoví nabídkovou cenu v měně Kč. Nabídková cena v každé části zakázky bude uvedena na krycím listu nabídky (příloha č. 1 této výzvy), ve specifikaci předmětu plnění (příloha č. 4.1 až 4.15 této výzvy) a ve vzoru objednávky předmětu zakázky (příloha č. 3 této výzvy) dané části zakázky, a to v členění:
Nabídková cena je cenou pevnou, nejvýše přípustnou, kterou není možno překročit. Obsahuje veškeré náklady účastníka spojené s poskytnutím služeb dle zadávacích podmínek. Jedná se zejména o následující náklady:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Kompletní nabídka bude předložena v českém jazyce v listinné podobě.
Účastník je povinen nabídku doručit v řádně uzavřené obálce (balíku) opatřené jeho razítkem a zřetelně označené nápisem: NEOTVÍRAT PŘED TERMÍNEM – ZAKÁZKA „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců Erste Grantika Advisory, a.s. – opakované řízení - část …“.
Na obálce musí být uvedena adresa účastníka, na níž bude možno zaslat informaci o tom, že nabídka byla doručena po lhůtě pro podání nabídek, bude-li doručena po uplynutí této lhůty.
Nabídka bude předložena v jednom originále (označeném „ORIGINÁL“), v jedné kopii (označené „KOPIE“) a v elektronické kopii (v běžně dostupném formátu) na CD/DVD/USB nosiči přiloženém k originálu nabídky.
Nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou zastupovat účastníka. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede na krycím listu kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Požadavek na jednu nabídku |
V každé části zakázky může účastník podat pouze jednu nabídku. Účastník je oprávněn podat nabídku na jednu či více částí zakázky. Zadavatel tak umožňuje účastníkovi podat několik samostatných nabídek. Pokud účastník podává nabídku na více částí, musí podat na každou část samostatnou nabídku v samostatné obálce. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Další požadavky na zpracování nabídky |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
d)závazný vzor objednávky předmětu zakázky, podepsaný osobou oprávněnou zastupovat účastníka příloha č. 3 této výzvy dle dané části zakázky včetně požadovaných příloh:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.