Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců společnosti FARMAK, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11825

Název zakázky: Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců společnosti FARMAK, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 11. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: FARMAK, a.s.

Sídlo zadavatele: Na vlčinci 16/3, Klášterní Hradisko, 779 00 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Žák
  • Telefon: +420587430259
  • E-mail: ceo@farmak.cz

IČ zadavatele: 45192961

DIČ zadavatele: CZ45192961

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: ZVZ Konzult s.r.o.
  • Telefon: +420581210665
  • E-mail: goldmannova@zvzkonzult.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 11. 2017 11:00

Místo pro podání nabídek:
FARMAK, a.s., Na vlčinci 16/3, Klášterní Hradisko, 779 00 Olomouc

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit pro vybrané zaměstnance společnosti FARMAK, a.s.

Zakázka je rozdělena na dvě části:

Část A - Odborné nástroje řízení lidských zdrojů (dále též jen část A)

Část B – Zvýšení odborné způsobilosti  mistrů (dále též jen část B)

Dodavatelé mohou podat nabídku samostatně na Část A – Odborné nástroje řízení lidských zdrojů  i na Část B – Zvýšení odborné způsobilosti mistrů a nebo na obě části, tj. na část A  i na část B, tzn. zakázku může realizovat jeden dodavatel nebo dva různí dodavatelé.

Část A - Odborné nástroje řízení lidských zdrojů

Zajištění vzdělávacích aktivit pro vybrané zaměstnance s cílem dosáhnut dovedností, které jsou spojeny s celkovým rozvojem podnikového systému řízení a s řízením a rozvojem lidských zdrojů s využitím inovativních přístupů, mj. se zvyšováním kompetencí zaměstnanců.

Rozsah:

Celkem 45 hodin, z toho 43 hodin výuky a 2 hod. ověřování znalostí. Délka jedné hodiny je 60 minut.

Počet účastníků a počet skupin: 8 účastníků (1 skupina)

Cílová skupina: zaměstnanci top managementu společnosti

 

Obsah kurzu:

1. blok - Řízení úloh

Délka bloku: 5 hodin = 1 školicí den á 5 hodin

Obsah bloku programu:

Úrovně řízení a vazby mezi nimi
Role ve firmě
Typy úloh – procesy, projekt, úkoly
Systemizace úloh a rolí a pozic ve vazbě na organizační strukturu

 

2. blok - Řízení výkonnosti, systém odměňovaní

Délka bloku: 10 hodin = 2 školicí dny á 5 hodin

 

Obsah bloku programu:

Cíle, ukazatele, metriky
Reporting a hodnocení odchylek
Příklady ukazatelů a metrik
Pracovní výkon zaměstnanců, jeho řízení a hodnocení
Vztah mezi řízením pracovního výkonu a jeho hodnocením
Hodnocení zaměstnanců
Zvyšování odborných znalostí zaměstnanců

 

3. blok – Řízení podle kompetencí

Délka bloku: 30 hodin = 6 školicích dnů á 5 hodin (poslední den 2 hodiny zkouška)

Obsah bloku programu:

Propojení strategických cílů podniku a nástrojů řízení personální práce
Určení osobních cílů (Management by Objectives)
Organizační model a popisy pracovních náplní
Kompetenční modely
Hodnocení a systém odměňování podle výkonu a kompetencí (Management by Competencies)
Odměňování a hodnocení podle odbornosti zaměstnanců
Sledování a vyhodnocování výkonu
Sledování a odměňování růstu odbornosti a kompetencí
Generický kompetenční model odměňování pracovníků

 

Část B – Zvýšení odborné způsobilosti  mistrů

 

Zajištění vzdělávacích aktivit pro vybrané zaměstnance – mistry – s cílem rozšířit odborné technické znalosti účastníků vzdělávací aktivity v oblasti problematiky odborné způsobilosti mistra a jeho role jako liniového manažera.

Rozsah:

Celkem 45 hodin, z toho 44 hodin výuky a 1 hod. ověřování znalostí, 6 školicích dnů po 7,5 hod.  Délka jedné hodiny je 60 minut.

Počet účastníků a počet skupin: 18 účastníků (1 skupina)

Obsah kurzu:

1. blok - Role mistra a efektivní řízení výroby – 12 hodin

Řízení výroby, význam a cíle
Výrobní firma – funkčnost a organizační struktura
Funkce mistra pří řízení výroby a v procesu rozhodování
Principy úspěšnosti a měřitelné ukazatele v práci mistra
Data a jejich analýza, definování cílů a priorit, měřitelné ukazatele
Role mistra při snižování nákladů a racionalizace výroby
Nastavení fungujících procesů ve výrobě
Zlepšováním produktivity ke konkurenční výhodě
Role mistra v rámci řízení změn
 

2. blok - Pracovní právo v praxi mistra – 17 hodin

Pracovní právo v praxi – povinnosti zaměstnanců a vedoucích zaměstnanců
Zastupování zaměstnavatele vedoucími v pracovních vztazích
Vznik pracovního poměru – pravidla pro zkušební dobu a pracovní poměry na dobu určitou
Ukončení pracovního poměru – dohoda, zkušební doba, výpověď, okamžité zrušení, rozdíly mezi výpovědními důvody, porušení povinností neuspokojivé pracovní výsledky, vytýkací dopisy, příklady z judikatury a nejčastější chyby
Pracovní doba a doba odpočinku – plánování práce, směnné režimy, odpočinky mezi směnami a v rámci týdne, práce přesčas, pracovní pohotovost
Překážky v práci na straně zaměstnance – uvolnění zaměstnance, prokazování překážek a jejich proplácení
Náhrada škody – obecná odpovědnost, hmotná odpovědnost, svěřené věci, srážky ze mzdy
Dovolená – plánování, určování, čerpání, omezení možného převádění, krácení dovolené, proplácení
Péče o zaměstnance – zvyšování a prohlubování kvalifikace, bezpečnost a ochrana při práci
Připravovaná novela zákoníku práce a její praktická aplikace

 

3. blok - Kvalita a neustálé zlepšování z pohledu kompetencí mistra – 15 hodin + poslední den 1 hod. zkouška

Požadavky standardů na kvalitu
Kvalita v procesech (hlavní a podpůrné)
Kontrola a mezikontrola (sebekontrola)
Evidence chyb a vad a návrhy řešení
Zlepšování procesů a postupů (techniky)

Aplikace a zlepšování v praxi (FMEA)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 434800,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Část A: prosinec 2017 - 31.5. 2018 Část B: prosinec 2017 - 31. 3. 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Část A: Slavonín 569, 783 01 Olomouc Část B: Sídlo zadavatele - Na vlčinci 16/3, Klášterní Hradisko, 779 00 Olomouc

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle kritéria ekonomické výhodnosti nabídky. Zadavatel bude ekonomickou výhodnost nabídky hodnotit na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality.

Zadavatel stanovil následující kritéria hodnocení:

Kritérium                                                                                                           váha

1. Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH                                                          40 %

2. Kvalita navržených osnov kurzu, využitelnost pro praxi                                      20 %                                                             

3. Efektivnost metod výuky a způsobu evaluace vzdělávání                                    20 %

4. Kvalita ukázky studijních a výukových materiálů k jednomu z požadovaných

bloků kurzu dle volby účastníka                                                                                20 %

Hodnocení dle dílčích kritérií:

1) Hodnocení dle kritéria Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH

V kritériu č. 1 bude zadavatel posuzovat celkovou nabídkovou cenu.  Nejlépe bude hodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou. Pro hodnocení v rámci tohoto kritéria bude použita celková nabídková cena v Kč bez DPH.

Hodnocení bude provedeno matematicky, přičemž nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100. Počty získaných bodů se následně přepočítávají dle váhy  kritéria. 

100* (nejnižší cena / cena posuzované nabídky)* 0.40

2) Hodnocení dle kritéria Kvalita navržených osnov kurzu, využitelnost pro praxi

Účastník předloží v nabídce svůj návrh osnov kurzu.

Zadavatel, resp. jím ustanovená hodnotící komise bude hodnotit kvalitu zpracování témat kurzu do navržených osnov. Hodnocení bude probíhat na základě odborných znalostí v dané oblasti vzhledem k časové dotaci kurzu, cílové skupině a plánovanému cíli kurzu. Lépe budou hodnoceny osnovy kurzu, které budou akceptovat odborné poznatky a současné trendy s ohledem na zaměření kurzu a cílovou skupinu, jednotlivé části osnov kurzu budou v logické obsahové posloupnosti, osnovy kurzu budou jasně a konkrétně definované, budou vhodně strukturovány, aby nejvíce odpovídaly plánovaným cílům výuky a zároveň byly adekvátní z hlediska potřeb a schopností cílové skupiny v celkové časové dotaci určené pro daný kurz, osnovy kurzu budou zaměřeny na rozvoj profesních kompetencí, které cílové skupiny potřebují pro výkon práce v rámci profesní praxe.

Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium nelze vyjádřit číselně, sestaví komise pořadí nabídek od nejvýhodnější k nejméně výhodné včetně podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci shora uvedeného popisu hodnocení, a přidělí body tak, že nejvýhodnější nabídce přidělí plný počet bodů (100) a ostatním nabídkám tolik bodů, kolik odpovídá poměru této nabídky vůči nejlepší.

100* ( posuzovaná nabídka, tj. počet bodů udělených hodnocené nabídce / nejvýhodnější nabídka, tj. nejvyšší počet přidělených bodů )* 0,20

Hodnotící komise bude rozhodovat jako celek, subjektivní body budou nabídkám přiřazovány za celou komisi, nikoli jednotlivě za každého člena. Počet přidělených bodů bude hodnotící komisí odůvodněn.

3) Hodnocení dle kritéria Efektivnost metod výuky a způsobu evaluace vzdělávání

Účastník v nabídce předloží svůj návrh metod výuky a způsobu evaluace vzdělávacích aktivit.

Hodnotit se bude efektivnost navrhovaných metod výuky a navržené způsoby evaluace vzdělávacích aktivit. Lépe budou hodnoceny takové nabídky, kde budou při realizaci kurzu jasně definované metody vzdělávání, tyto metody budou zajišťovat co největší efekt pro nabytí nových znalostí či osvojení nových dovedností s ohledem na charakter cílové skupiny účastníků, budou účastníka motivovat k aktivitě během kurzu a k rozvoji svých kompetencí, způsob evaluace vzdělávání bude zajištěn komplexně a víceúrovňově tak, aby poskytl účastníkům a zadavateli konkrétní výstupy v hlediska dopadů vzdělávacího kurzu na rozvoj osobních i profesních kompetencí účastníků a bude i prakticky využitelná pro další rozvoj zaměstnanců.                                  

Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium nelze vyjádřit číselně, sestaví komise pořadí nabídek od nejvýhodnější k nejméně výhodné včetně podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci shora uvedeného popisu hodnocení, a přidělí body tak, že nejvýhodnější nabídce přidělí plný počet bodů (100) a ostatním nabídkám tolik bodů, kolik odpovídá poměru této nabídky vůči nejlepší.

100* ( posuzovaná nabídka, tj. počet bodů udělených hodnocené nabídce / nejvýhodnější nabídka, tj. nejvyšší počet přidělených bodů )* 0,20

Hodnotící komise bude rozhodovat jako celek, subjektivní body budou nabídkám přiřazovány za celou komisi, nikoli jednotlivě za každého člena. Počet přidělených bodů bude hodnotící komisí odůvodněn.

4) Kvalita ukázky studijních a výukových materiálů k jednomu z požadovaných bloků kurzu dle volby účastníka

 

Účastník v nabídce předloží ukázky studijních a výukových materiálů k jednomu z požadovaných bloků kurzu dle své volby.

Hodnotit se bude - kvalita interaktivního zapojení účastníka, shrnutí látky, praktická použitelnost, strukturovanost testu a odkazy na další zdroje - z hlediska provázanosti teoretické a praktické části školení jednotlivých částí kurzu. Studijní materiály mají znaky vycházející z didaktických doporučení při práci s cílovou skupinou.

Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium nelze vyjádřit číselně, sestaví komise pořadí nabídek od nejvýhodnější k nejméně výhodné včetně podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci shora uvedeného popisu hodnocení, a přidělí body tak, že nejvýhodnější nabídce přidělí plný počet bodů (100) a ostatním nabídkám tolik bodů, kolik odpovídá poměru této nabídky vůči nejlepší.

100* ( posuzovaná nabídka, tj. počet bodů udělených hodnocené nabídce / nejvýhodnější nabídka, tj. nejvyšší počet přidělených bodů )* 0,20

Hodnotící komise bude rozhodovat jako celek, subjektivní body budou nabídkám přiřazovány za celou komisi, nikoli jednotlivě za každého člena. Počet přidělených bodů bude hodnotící komisí odůvodněn.

 

Celkové pořadí nabídek je dáno absolutní hodnotou bodové hodnoty nabídky tak, že nejvýhodnější je nabídka, která získá nejvyšší celkový počet bodů. V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek, rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v kritériu Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH.

 

Pokud by byl ve výběrovém řízení pouze jediný účastník, hodnocení nabídek nebude provedeno.

Hodnocení nabídek bude provedeno dle výše popsaného způsobu hodnocení pro každou část předmětu plnění zakázky samostatně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Část A - Odborné nástroje řízení lidských zdrojů

Zadavatel požaduje splnění kvalifikace účastníka výběrového řízení.

Způsobilým pro splnění zakázky je dodavatel, který:

splní podmínky základní způsobilosti
splní profesní způsobilost a
splní kritéria technické kvalifikace

Základní způsobilost

a)  účastník výběrového řízení (a v případě právnické osoby i každý člen statutárního orgánu) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového  řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený viz níže nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

     Trestným činem pro účely prokázání splnění základní způsobilosti  se rozumí:

            - trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny nebo trestný čin účasti
         na organizované zločinecké skupině,
       - trestný čin obchodování s lidmi,
       - tyto trestné činy proti majetku:
                   1. podvod,
                   2. úvěrový podvod,
                   3. dotační podvod,
                   4. podílnictví,
                   5. podílnictví z nedbalosti,
                   6. legalizace výnosů z trestné činnosti,
                   7. legalizace výnosů z trestné činnosti z nedbalosti.
       - tyto trestné činy hospodářské:
                   1. zneužití informací a postavení v obchodním styku,
                   2. sjednání výhody při zadání veřejné zakázky, při veřejné soutěži a veřejné dražbě,
                   3. pletichy při zadání veřejné zakázky a při veřejné soutěži,
                   4. pletichy při veřejné dražbě,
                   5. poškození finančních zájmů Evropské unie.
       - trestné činy obecně nebezpečné,
       - trestné činy proti České republice, cizímu státu a mezinárodní organizaci,
       - tyto trestné činy proti pořádku ve věcech veřejných:
                   1. trestné činy proti výkonu pravomoci orgánu veřejné moci a úřední osoby,
                   2. trestné činy úředních osob,
                   3. úplatkářství,
                   4. jiná rušení činnosti orgánu veřejné moci.

b)  účastník výběrového  řízení nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c)  účastník výběrového řízení nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d)  účastník výběrového řízení nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e)  účastník výběrového řízení není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Účastník výběrového řízení prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením podepsaným osobou oprávněnou jednat za účastníka výběrového řízení. Vzor čestného prohlášení je uveden v příloze č. 5.

 

Profesní způsobilost

 

a) Dodavatel prokáže profesní způsobilost ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;

b) Dodavatel předloží doklad, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují – výpis ze živnostenského rejstříku pro předmět podnikání Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, obor činnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení včetně lektorské činnosti nebo obor činnosti Výchova a vzdělávání dospělých. V případě, že dodavatel nebude z důvodů, které mu nelze přičítat, schopen předložit zadavatelem požadovaný doklad, může předložit doklad rovnocenný, zejm. v případě, kdy oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky je možné prokázat dokladem prokazujícím živnostenské oprávnění pro jinou činnost, než kterou výše stanovil zadavatel.

Technická kvalifikace

a) Dodavatel prokáže technickou kvalifikaci předložením seznamu významných služeb poskytnutých za poslední tři roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatelů včetně telefonu a emailu na kontaktní osobu objednatele. Limit pro splnění kvalifikace: realizace alespoň dvou služeb (zakázek) odborného vzdělávání obdobného předmětu zakázky, tj. měkké a manažerské dovednosti, ve finančním objemu min. 100 tis. Kč bez DPH za každou zakázku. Seznam bude podepsán osobou oprávněnou jednat za účastníka výběrového řízení.

b) Dodavatel prokáže technickou kvalifikaci předložením seznamu lektorů, kteří se budou podílet na plnění zakázky. V tomto seznamu musí být uvedeny min. 2 osoby splňující níže uvedené požadavky: VŠ vzdělání, praxe min. 3 roky ve vzdělávání v oboru dle předmětu zakázky, tj. měkké a manažerské dovednosti. Seznam bude podepsán osobou oprávněnou jednat za účastníka výběrového řízení. Přílohou seznamu budou profesní životopisy členů lektorského týmu zpracované  minimálně v tomto rozsahu: jméno a příjmení člena lektorského týmu, dosažené vzdělání, přehled a stručný popis dosažené praxe a zkušeností vč. kontaktních údajů osoby (jméno, telefon, e-mail), u níž lze informace ověřit  a čestné prohlášení o pravdivosti uvedených údajů. Životopis bude každým členem lektorského týmu podepsán.

Forma prokázání splnění kvalifikace

Veškeré požadované doklady budou předloženy v prostých kopiích.

Doklady prokazující základní způsobilost a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.    

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek).

 

Část B – Zvýšení odborné způsobilosti  mistrů

 

Zadavatel požaduje splnění kvalifikace účastníka výběrového řízení.

Způsobilým pro splnění zakázky je dodavatel, který:

splní podmínky základní způsobilosti
splní profesní způsobilost a
splní kritéria technické kvalifikace

 

Základní způsobilost

 

a)  účastník výběrového řízení (a v případě právnické osoby i každý člen statutárního orgánu) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený viz níže nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

     Trestným činem pro účely prokázání splnění základní způsobilosti se rozumí:

            - trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny nebo trestný čin účasti
         na organizované zločinecké skupině,
       - trestný čin obchodování s lidmi,
       - tyto trestné činy proti majetku:
                   1. podvod,
                   2. úvěrový podvod,
                   3. dotační podvod,
                   4. podílnictví,
                   5. podílnictví z nedbalosti,
                   6. legalizace výnosů z trestné činnosti,
                   7. legalizace výnosů z trestné činnosti z nedbalosti.
       - tyto trestné činy hospodářské:
                   1. zneužití informací a postavení v obchodním styku,
                   2. sjednání výhody při zadání veřejné zakázky, při veřejné soutěži a veřejné dražbě,
                   3. pletichy při zadání veřejné zakázky a při veřejné soutěži,
                   4. pletichy při veřejné dražbě,
                   5. poškození finančních zájmů Evropské unie.
       - trestné činy obecně nebezpečné,
       - trestné činy proti České republice, cizímu státu a mezinárodní organizaci,
       - tyto trestné činy proti pořádku ve věcech veřejných:
                   1. trestné činy proti výkonu pravomoci orgánu veřejné moci a úřední osoby,
                   2. trestné činy úředních osob,
                   3. úplatkářství,
                   4. jiná rušení činnosti orgánu veřejné moci.

b)  účastník výběrového  řízení nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c)  účastník výběrového řízení nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d)  účastník výběrového řízení nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e)  účastník výběrového řízení není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Účastník výběrového řízení prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením podepsaným osobou oprávněnou jednat za účastníka výběrového řízení. Vzor čestného prohlášení je uveden v příloze č. 5.

 

Profesní způsobilost

 

a) Dodavatel prokáže profesní způsobilost ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního   rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;

b) Dodavatel předloží doklad, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují – výpis ze živnostenského rejstříku pro předmět podnikání Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, obor činnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení včetně lektorské činnosti nebo obor činnosti Výchova a vzdělávání dospělých. V případě, že dodavatel nebude z důvodů, které mu nelze přičítat, schopen předložit zadavatelem požadovaný doklad, může předložit doklad rovnocenný, zejm. v případě, kdy oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky je možné prokázat dokladem prokazujícím živnostenské oprávnění pro jinou činnost, než kterou výše stanovil zadavatel.

Technická kvalifikace

a) Dodavatel prokáže technickou kvalifikaci předložením seznamu významných služeb poskytnutých za poslední tři roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatelů včetně telefonu a emailu na kontaktní osobu objednatele. Limit pro splnění kvalifikace: realizace alespoň dvou služeb (zakázek) odborného vzdělávání obdobného předmětu zakázky, tj. měkké a manažerské dovednosti,  ve finančním objemu min. 120 tis. Kč bez DPH za každou zakázku. Seznam bude podepsán osobou oprávněnou jednat za účastníka výběrového řízení.

b) Dodavatel prokáže technickou kvalifikaci předložením seznamu lektorů, kteří se budou podílet na plnění zakázky. V tomto seznamu musí být uvedeny min. 2 osoby splňující níže uvedené požadavky: VŠ vzdělání, praxe min. 3 roky ve vzdělávání v oboru dle předmětu zakázky, tj. měkké a manažerské dovednosti. Seznam bude podepsán osobou oprávněnou jednat za účastníka výběrového řízení. Přílohou seznamu budou profesní životopisy členů lektorského týmu zpracované  minimálně v tomto rozsahu: jméno a příjmení člena lektorského týmu, dosažené vzdělání, přehled a stručný popis dosažené praxe a zkušeností vč. kontaktních údajů osoby (jméno, telefon, e-mail), u níž lze informace ověřit  a čestné prohlášení o pravdivosti uvedených údajů. Životopis bude každým členem lektorského týmu podepsán.

Forma prokázání splnění kvalifikace

Veškeré požadované doklady budou předloženy v prostých kopiích.

Doklady prokazující základní způsobilost a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.    

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel požaduje podat nabídku v jednom písemném listinném vyhotovení a rovněž v elektronické podobě na CD-ROM (kompletní naskenovaná nabídka ve formátu pdf, soubory na datovém nosiči doporučujeme o velikosti max. 2MB, větší soubory doporučujeme rozdělit do více samostatných souborů.)  Nabídky se podávají písemně v listinné podobě a v uzavřené obálce zabezpečené proti otevření (opatřené na uzavřeních označením obchodní firmy/názvu, razítkem) s uvedením výzvy „Neotevírat“.  Na obálce musí být uveden název zakázky, název části zakázky, na kterou podává dodavatel nabídku a také adresa dodavatele.

Nabídka musí obsahovat datum a bude podepsána oprávněnou osobou jednat za účastníka výběrového řízení (tj. statutární zástupce účastníka nebo osoba pověřená plnu mocí vystavenou statutárním orgánem).

Pokud bude účastník podávat nabídku na obě částí, potom musí být pro každou část podána samostatná nabídka.

Zadavatel doporučuje účastníkům výběrového řízení, aby všechny listy nabídky byly navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky a aby všechny stránky nabídky byly očíslovány vzestupnou kontinuální řadou. Účastník výběrového řízení v nabídce výslovně uvede kontaktní adresu pro písemný styk mezi účastníkem výběrového řízení a zadavatelem.

Nabídka i veškeré další doklady požadované zadávacími podmínkami musí být předloženy v českém jazyce nebo ve slovenském jazyce, pokud jsou vydány v jiném jazyce, musí být předložen jejich překlad do českého jazyka (prostý pracovní překlad).  V případě pochybností o jeho správnosti si zadavatel může od účastníka výběrového řízení vyžádat doložení překladu ověřeného tlumočníkem zapsaným do seznamu znalců a tlumočníků podle zák. č. 36/1967 Sb., o znalcích a tlumočnících, ve znění pozdějších předpisů. Doklady o vzdělání v latinském jazyce se předkládají bez překladu.

Zadavatel doporučuje předložení nabídky pro každou část zakázky v následující struktuře:

1. krycí list nabídky;

2. doklady prokazující splnění základní způsobilosti;

3. doklady prokazující splnění profesní způsobilosti;

4. doklady prokazující splnění technické kvalifikace;

5. návrh osnov kurzu;

6. návrh metod výuky a způsobu evaluace vzdělávacích aktivit;

7. ukázky studijních a výukových materiálů;

8. návrh smlouvy na realizaci vzdělávacích aktivit podepsaný oprávněnou osobou (statutární orgán nebo osoba statutárním orgánem zmocněná) včetně předepsaných příloh;

9. doklady o poddodavatelích;

10. CD-ROM

V případě, že dojde ke změně údajů uvedených v nabídce do doby uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, je příslušný účastník povinen o této změně zadavatele bezodkladně písemně informovat.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník výběrového řízení stanoví nabídkovou cenu jako nejvýše přípustnou celkovou cenu za předmět zakázky v souladu s touto výzvou, a to absolutní částkou v Kč. 

Nabídková cena bude uvedena v Kč v tomto členění:

celková nabídková cena bez DPH, samostatně vyčíslené DPH platné v České republice ke dni podání nabídky a celková nabídková cena včetně DPH

nabídková cena za 1 účastníka bez DPH, samostatně vyčíslené DPH platné v České republice ke dni podání nabídky a nabídková cena za 1 účastníka vč. DPH.

Součástí nabídkové ceny budou veškeré další činnosti související s realizací zakázky.

Ocenění zakázky je třeba provést pro uvedený rozsah služeb, požadované kvalitativní parametry a dobu plnění.

Účastník je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci zakázky očekávat. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky.

Překročení nabídkové ceny je možné pouze za předpokladu, že v průběhu realizace zakázky dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné písemné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a částí zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka. Nabídky musí být podepsány oprávněnou osobou jednat za účastníka výběrového řízení či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (osoba oprávněná jednat na základě plné moci vystavené statutárním orgánem).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon, poštovní a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pro každou část zakázky pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Adresa pro doručování žádostí o vysvětlení zadávacích podmínek:ZVZ Konzult s.r.o., Příční 861/4, 750 02 Přerov, e-mail: goldmannova@zvzkonzult.cz, mobil: +420 602 754 288 (smluvní zástupce zadavatele).

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební a obchodní podmínky jsou uvedeny pro Část A  v př. č. 2  – Smlouva na realizaci vzdělávacích aktivit a pro část B  v př. č. 3 – Smlouva na realizaci vzdělávacích aktivit.

Zadavatel nepřipouští varianty nabídky.

Pokud dodavatel předpokládá plnit zakázku nebo její část prostřednictvím poddodavatele/-ů požaduje zadavatel, aby účastník výběrového řízení v nabídce určil části zakázky, které hodlá plnit prostřednictvím poddodavatelů, nebo předložil seznam poddodavatelů, pokud jsou účastníkovi výběrového řízení známi a uvedl, kterou část zakázky bude každý z poddodavatelů plnit. Pro uvedení poddodavatelů dodavatel použije formulář uvedený v př. č. 4.  V případě, že dodavatel nemá v úmyslu zadat poddodavateli žádnou část zakázky, předloží o tom ve své nabídce čestné prohlášení. Dodavatel odpovídá za činnost poddodavatele tak, jako by dílo prováděl sám. Dodavatel je povinen zabezpečit ve svých smlouvách s poddodavateli splnění všech povinností vyplývajících dodavateli z uzavřené smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity. Poddodavatelé, kteří nebyli identifikováni v předloženém seznamu poddodavatelů a kteří se následně zapojí do plnění zakázky, musí být identifikováni, a to před zahájením plnění zakázky poddodavatelem.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 337080.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 27489698

    Datum podpisu smlouvy: 29. 11. 2017

Datum ukončení: 29. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 11. 2017
 
Aktualizováno: 5. 12. 2017