- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podpora pracovních týmů v rámci projektu Podpora transformace v Moravskoslezském kraji III
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11053
Název zakázky: Podpora pracovních týmů v rámci projektu Podpora transformace v Moravskoslezském kraji III
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 3. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001920 Podpora transformace v Moravskoslezském kraji III příjemce: Moravskoslezský kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj
Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava
- Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu
IČ zadavatele: 70890692
DIČ zadavatele: CZ70890692
- Jméno: Ing. Eva Cholevová, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení veřejných zakázek
- Telefon: +420595622484
- E-mail: eva.cholevova@msk.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 4. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Krajský úřad Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je komplexní zajištění případových supervizí (1. část) a odborných konzultací (2. část), tj. dílčí části klíčové aktivity č. 2, která vede k naplnění projektu „Podpora transformace v Moravskoslezském kraji III“, registrační číslo CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001920, spolufinancovaného z Operačního programu Zaměstnanost („OPZ“), jehož cílem je podpořit proces transformace sociálních služeb v Moravskoslezském kraji a přispět k začlenění osob se zdravotním postižením do běžného života.
Veřejná zakázka je rozdělena na tyto 2 části:
- část - Případové supervize
- část - Odborné konzultace
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 838016,52 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od nabytí účinnosti smlouvy do 31. 3. 2019 dle časového rámce v souladu s přílohou č. 1 obchodních podmínek pro každou část veřejné zakázky.
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění je v místě poskytování pobytových sociálních služeb – domovy pro osoby se zdravotním postižením, chráněná bydlení a domovy se zvláštním režimem, na území Moravskoslezského kraje pro obě části veřejné zakázky.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Zadavatel bude nabídky hodnotit dle jejich ekonomické výhodnosti. Každá část veřejné zakázky bude hodnocena samostatně.
- Kritérium hodnocení: nejnižší nabídková cena.
- Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny uvedená dodavatelem v návrhu smlouvy dané části veřejné zakázky, a to cena za služby v Kč bez DPH (v případě plátce DPH) a cena za služby v Kč (v případě neplátce DPH) dle čl. IV. odst. 1 návrhu smlouvy.
- Výsledné pořadí hodnocených nabídek bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší dle jednotlivých částí veřejné zakázky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídky
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Pro každou část veřejné zakázky, pro kterou dodavatel podává nabídku, doloží samostatně Písemný návrh smlouvy (včetně příloh) respektující obchodní podmínky, podepsaný osobou oprávněnou za dodavatele podepisovat, a to stanoveným způsobem, ostatní části nabídky mohou být společné. Oprávnění k podpisu včetně jeho způsobu dokládá dodavatel příslušným oprávněním (např. výpis z obchodního rejstříku, stanovy občanského sdružení, plná moc apod.). Od obchodních podmínek se nelze odchýlit (v případě, že dodavatel změní obchodní podmínky v neprospěch zadavatele, nebude jeho nabídka hodnocena). Údaje uvedené v návrhu smlouvy se nesmí lišit od údajů uvedených v jiné části nabídky dodavatele. V případě rozporů je pak vždy rozhodující písemný návrh smlouvy.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena v návrhu smlouvy v české měně, a to v členění:
- v případě plátce DPH: cena za služby bez DPH, DPH a cena za služby včetně DPH (doplnění čl. IV., odst. 1 Varianta A v obchodních podmínkách),
- v případě neplátce DPH: cena za služby (doplnění čl. IV., odst. 1 Varianta B v obchodních podmínkách).
Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění veřejné zakázky malého rozsahu.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, a to včetně kontaktní adresy, e-mailové adresy a telefonu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku k dané části veřejné zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Případná písemná žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení, změnu/doplnění zadávací dokumentace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Platební podmínky jsou podrobně popsány v obou částech Obchodních podmínek.
Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.
Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSK.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky včetně příloh.zip (28. 3. 2017 15:04)
- Vysvětlení, změna, doplnění zadávací dokumentace č. 1.pdf (31. 3. 2017 12:32)
- P1 - Obchodní podmínky - 2. část Odborné konzultace - AKTUALIZOVANÉ.docx (31. 3. 2017 12:32)
- Oznámení o zrušení VZ - část 2.PDF (4. 5. 2017 09:17)
- Oznámení o výsledku hodnocení.pdf (24. 5. 2017 15:32)
- Oznámení o zrušení veřejné zakázky.pdf (13. 9. 2017 09:38)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: viz Oznámení o zrušení veřejné zakázky
Datum ukončení: 13. 9. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.