Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podpora pracovních týmů v rámci projektu Podpora transformace v Moravskoslezském kraji III

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11053

Název zakázky: Podpora pracovních týmů v rámci projektu Podpora transformace v Moravskoslezském kraji III

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 3. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Eva Cholevová, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení veřejných zakázek
  • Telefon: +420595622484
  • E-mail: eva.cholevova@msk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 4. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je komplexní zajištění případových supervizí (1. část) a odborných konzultací (2. část), tj. dílčí části klíčové aktivity č. 2, která vede k naplnění projektu „Podpora transformace v Moravskoslezském kraji III“, registrační číslo CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001920, spolufinancovaného z Operačního programu Zaměstnanost („OPZ“), jehož cílem je podpořit proces transformace sociálních služeb v Moravskoslezském kraji a přispět k začlenění osob se zdravotním postižením do běžného života.

Veřejná zakázka je rozdělena na tyto 2 části:

  1. část - Případové supervize
  2. část - Odborné konzultace
Dodavatel může podat nabídku pro 1 nebo obě části veřejné zakázky. Pro každou z částí veřejné zakázky dodavatel může podat pouze jednu nabídku (dodavatel nesmí pro tutéž část veřejné zakázky podat více nabídek). Pokud dodavatel poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek týkající se dané části hodnocena. Dodavatel uvede, pro kterou část podává nabídku.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 838016,52 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od nabytí účinnosti smlouvy do 31. 3. 2019 dle časového rámce v souladu s přílohou č. 1 obchodních podmínek pro každou část veřejné zakázky.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění je v místě poskytování pobytových sociálních služeb – domovy pro osoby se zdravotním postižením, chráněná bydlení a domovy se zvláštním režimem, na území Moravskoslezského kraje pro obě části veřejné zakázky.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  1. Zadavatel bude nabídky hodnotit dle jejich ekonomické výhodnosti. Každá část veřejné zakázky bude hodnocena samostatně.
  2. Kritérium hodnocení: nejnižší nabídková cena.
  3. Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny uvedená dodavatelem v návrhu smlouvy dané části veřejné zakázky, a to cena za služby v Kč bez DPH (v případě plátce DPH) a cena za služby v Kč (v případě neplátce DPH) dle čl. IV. odst. 1 návrhu smlouvy.
  4. Výsledné pořadí hodnocených nabídek bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší dle jednotlivých částí veřejné zakázky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídky

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Pro každou část veřejné zakázky, pro kterou dodavatel podává nabídku, doloží samostatně Písemný návrh smlouvy (včetně příloh) respektující obchodní podmínky, podepsaný osobou oprávněnou za dodavatele podepisovat, a to stanoveným způsobem, ostatní části nabídky mohou být společné. Oprávnění k podpisu včetně jeho způsobu dokládá dodavatel příslušným oprávněním (např. výpis z obchodního rejstříku, stanovy občanského sdružení, plná moc apod.). Od obchodních podmínek se nelze odchýlit (v případě, že dodavatel změní obchodní podmínky v neprospěch zadavatele, nebude jeho nabídka hodnocena). Údaje uvedené v návrhu smlouvy se nesmí lišit od údajů uvedených v jiné části nabídky dodavatele. V případě rozporů je pak vždy rozhodující písemný návrh smlouvy. 

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude uvedena v návrhu smlouvy v české měně, a to v členění:

  • v případě plátce DPH: cena za služby bez DPH, DPH a cena za služby včetně DPH (doplnění čl. IV., odst. 1 Varianta A v obchodních podmínkách),
  • v případě neplátce DPH: cena za služby (doplnění čl. IV., odst. 1 Varianta B v obchodních podmínkách).

Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění veřejné zakázky malého rozsahu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, a to včetně kontaktní adresy, e-mailové adresy a telefonu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku k dané části veřejné zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Případná písemná žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení, změnu/doplnění zadávací dokumentace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Platební podmínky jsou podrobně popsány v obou částech Obchodních podmínek.

Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.

Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSK.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: viz Oznámení o zrušení veřejné zakázky

Datum ukončení: 13. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 31. 3. 2017
 
Aktualizováno: 13. 9. 2017