- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podpora procesů plánování sociálních služeb na místní úrovni
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11152
Název zakázky: Podpora procesů plánování sociálních služeb na místní úrovni
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 5. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0003792 Plánování sociálních služeb v Jihočeském kraji II. příjemce: Jihočeský kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Jihočeský kraj
Sídlo zadavatele: Krajský úřad Jihočeského kraje, U Zimního stadionu 1952/2, Pracoviště: B. Němcové 49/3, 370 76 České Budějovice
- Jméno: Mgr. Ivana Stráská
- Telefon: +420386720492
- E-mail: hejtman@kraj-jihocesky.cz
IČ zadavatele: 70890650
- Jméno: Mgr. Bc. Lenka Zevlová
- Telefon: +420386720844
- E-mail: zevlova@kraj-jihocesky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 7. 6. 2017 11:45
Místo pro podání nabídek: Krajský úřad Jihočeského kraje, Oddělení realizace veřejných zakázek, Odbor regionálního rozvoje, územního plánování, stavebního řádu a investic, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem veřejné zakázky je podpořit proces plánování sociálních služeb na území správních obvodů všech obcí s rozšířenou působností v Jihočeském kraji a pokračovat tak v navázané spolupráci, aby byl proces plánování zaveden na celém území kraje. Jedním z hlavních kritérií je posílit kvalitu procesů plánování sociálních služeb na místní úrovni i o další aktivity, které doposud na daném území neprobíhají a které povedou ke sjednocení výstupů místních plánů.
Více viz Výzva k podání nabídky ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1983471,07 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od podpisu smlouvy do 31. 12. 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Krajský úřad Jihočeského kraje, U Zimního stadionu 1952/2, Pracoviště: B. Němcové 49/3, 370 76 České Budějovice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena, váha tohoto kritéria je 100%.
Více viz Výzva k podání nabídky ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky.zip (11. 5. 2017 08:20)
- Čestné prohlášení - kvalifikace - doklad o oprávnění k podnikání.docx (22. 5. 2017 15:19)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1-3_22.5.2017.pdf (22. 5. 2017 15:19)
- Oznámení o vyloučení účastníka.pdf (23. 6. 2017 09:30)
- Oznámení o výběru dodavatelů a o zrušení částí VZ.pdf (30. 6. 2017 12:07)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.