- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podpora rozvoje pracovníků firmy DOSTING, spol. s r.o. prostřednictvím dalšího profesního vzdělávání
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11381
Název zakázky: Podpora rozvoje pracovníků firmy DOSTING, spol. s r.o. prostřednictvím dalšího profesního vzdělávání
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 7. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: DOSTING, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Košinova 2116/19, 612 00 Brno
IČ zadavatele: 49969234
DIČ zadavatele: CZ49969234
- Jméno: Mgr.Martina Holotňáková
- Telefon: +420733539698
- E-mail: akholotnakova@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 2. 8. 2017 13:00
Místo pro podání nabídek: Košinova 2116/19, 612 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky je výběr dodavatele, který bude v době trvání projektu zajišťovat realizaci vzdělávacích aktivit (navržených na základě podrobné analýzy vzdělávacích potřeb zadavatele) dle bližší specifikace uvedené ve Výzvě k podání nabídek
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1840000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 9/2017 – 12/2018
Místo dodání / převzetí plnění: Brno
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, přičemž základním hodnoticím kritériem je nejnižší nabídková cena bez DPH. Hodnoticí komise sestaví pořadí účastníků od prvního k poslednímu s ohledem na výši nabídkové ceny, nejvhodnější nabídka je taková, která obsahuje nejnižší nabídkovou cenu.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
čestné prohlášení, že v uplynulých 3 letech realizoval minimálně 7 zakázek obdobného charakteru - podrobně viz. Výzva k podání nabídek
seznam realizačního týmu -podrobně viz. Výzva k podání nabídek
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce;
Součástí nabídky bude uchazečem podepsaný návrh smlouvy, který je přílohou této Výzvy k podání nabídek. Návrh smlouvy bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče a doložení tohoto oprávnění bude součástí nabídky; nabídka kurzů s podrobným popisem, doklady k prokázání kvalifikace, krycí list nabídky a další nepovinné přílohy.
Zadavatel nebude poskytovat zálohy;
Uchazeč předloží seznam školitelů spolu s čestným prohlášením, že školitelé mají vzdělání a praktické zkušenosti, které jim umožňují školit a profesní životopis.
-více viz Výzva k podní nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídkovou cenu v nabídce uchazeč uvede následujícím způsobem:
celková nabídková cena bez DPH,
částka DPH,
celková cena včetně DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat náklady na:
Přípravu a realizaci výuky
Zajištění studijních materiálů
Výstupy a zpětnou vazbu zadavatele (prezenční listiny, hodnotící dotazníky)
Náklady na lektora (mzda, stravné, dopravné do místa výuky)
Další náklady nezbytné pro zajištění výuky osob
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Obchodní a platební podmínky jsou obsaženy v návrhu smlouvy, která je přílohou této Výzvy k podání nabídek; Součástí smlouvy je i předmět plnění nabízený uchazečem, který musí být součástí smlouvy resp. nabídky.
Nabídka bude podána ve dvou listinných výtiscích;
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 -Krycí list.docx (19. 7. 2017 11:46)
- Příloha č. 2 - Smlouva.doc (19. 7. 2017 11:46)
- Výzva.pdf-2 (19. 7. 2017 12:17)
- Oznmení o výsledku hodnocení výběru.doc (18. 8. 2017 14:23)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (14. 9. 2017 10:51)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Educatoria institut s.r.o., Vídeňská 103, 619 00 Brno, IČ: 25580442Bedřich Snášel, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 18. 8. 2017
Datum ukončení: 18. 8. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.