Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podpora vzdělávání – NCBR, z.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13380

Název zakázky: Podpora vzdělávání – NCBR, z.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 3. 2020

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: NCBR, z.s.

Sídlo zadavatele: Viniční 2270/160, Židenice, 615 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jan Ševčík

IČ zadavatele: 05420008

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Kristýna Ullreich
  • Telefon: +420737653019
  • E-mail: ullreich@rpa.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 4. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Deregio Tender, s.r.o., Starobrněnská 20, 602 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je komplexní zajištění vzdělávání pro zadavatele, včetně místa a prostor pro kurz, parkování a občerstvení pro účastníky, v rozsahu dle technických podmínek zadávací dokumentace. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1642882,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Do 15 měsíců po podpisu smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Území Statutární města Brna

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídek dle § 114 zákona na základě jediného hodnotícího kritéria a to nejnižší nabídkové ceny bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost
    Zadavatel požaduje splnění základních kvalifikačních předpokladů. Základní kvalifikační předpoklady nesplňuje dodavatel, který
    a)byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
    b)má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek
    c)má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
    d)má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
    e)je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
    Dodavatel prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení o jejich splnění.
    Profesní způsobilost
    Zadavatel požaduje splnění profesních kvalifikačních předpokladů. Profesní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, který předloží:

    výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
    doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídající předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. K prokázání způsobilosti dle tohoto písmene dodavatel předloží živnostenské oprávnění k předmětu podnikání „Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona“.

     

    Technická kvalifikace

     

    osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou dodávky, služby nebo stavební práce poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům. Limit pro splnění kvalifikačního předpokladu je stanoven na:
    i.4 lektoři výuky cizího jazyka
    f)Lektor anglického jazyka

    musí mít úroveň jazykových znalostí podle Společného Evropského Referenčního Rámce min. C1, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží dokument ve formě diplomu, certifikátu, popř. jiného osvědčení, ze kterého bude zřejmá min. požadovaná úroveň jazykových znalostí,

     

    musí mít minimálně 5 let lektorské praxe, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží podepsaný životopis této osoby,
    musí mít zkušenosti s realizací alespoň 3 zakázek obdobného charakteru v posledních 3 letech (zakázka spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti výuky anglického jazyka, kde lektor osobně vzdělával, každá v hodnotě alespoň 150.000,- Kč bez DPH). K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve ketrém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů,
    účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o o tom, v jakém poměru je tato osoba k účastníkovi (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…)

    g)Lektor německého jazyka

     

    musí mít úroveň jazykových znalostí podle Společného Evropského Referenčního Rámce min. C1, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží dokument ve formě diplomu, certifikátu, popř. jiného osvědčení, ze kterého bude zřejmá min. požadovaná úroveň jazykových znalostí,

     

    musí mít minimálně 5 let lektorské praxe, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží podepsaný životopis této osoby,
    musí mít zkušenosti s realizací alespoň 3 zakázek obdobného charakteru v posledních 3 letech (zakázka spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti výuky německého jazyka, kde lektor osobně vzdělával, každá v hodnotě alespoň 40.000,- Kč bez DPH). K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve ketrém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů,
    účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o o tom, v jakém poměru je tato osoba k účastníkovi (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…)

    h)Lektor španělského jazyka

     

    musí mít úroveň jazykových znalostí podle Společného Evropského Referenčního Rámce min. C1, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží dokument ve formě diplomu, certifikátu, popř. jiného osvědčení, ze kterého bude zřejmá min. požadovaná úroveň jazykových znalostí,

     

    musí mít minimálně 5 let lektorské praxe, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží podepsaný životopis této osoby,
    musí mít zkušenosti s realizací alespoň 3 zakázek obdobného charakteru v posledních 3 letech (zakázka spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti výuky španělského jazyka, kde lektor osobně vzdělával, každá v hodnotě alespoň 20.000,- Kč bez DPH). K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve ketrém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů,
    účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o o tom, v jakém poměru je tato osoba k účastníkovi (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…)

    i)Lektor Italského jazyka

     

    musí mít úroveň jazykových znalostí podle Společného Evropského Referenčního Rámce min. C1, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží dokument ve formě diplomu, certifikátu, popř. jiného osvědčení, ze kterého bude zřejmá min. požadovaná úroveň jazykových znalostí,

     

    musí mít minimálně 5 let lektorské praxe, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží podepsaný životopis této osoby,
    musí mít zkušenosti s realizací alespoň 3 zakázek obdobného charakteru v posledních 3 letech (zakázka spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti výuky italského jazyka, kde lektor osobně vzdělával, každá v hodnotě alespoň 17.000,- Kč bez DPH). K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve ketrém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů,
    účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o o tom, v jakém poměru je tato osoba k účastníkovi (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…)

     

    ii.1 lektor Právního vzdělávání
    a)Hlavní lektor

    musí mít vysokoškolské vzdělání právního směru, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží kopii diplomu této osoby,

     

    musí mít minimálně 5 let lektorské praxe, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží podepsaný životopis této osoby,
    musí mít zkušenosti s realizací alespoň 3 zakázek obdobného charakteru v posledních 3 letech (zakázka spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti právního vzdělávání, kde lektor osobně vzdělával, každá v hodnotě alespoň 30.000,- Kč bez DPH). K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve ketrém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů,
    účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o o tom, v jakém poměru je tato osoba k účastníkovi (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…)

    iii.1 lektor Soft skills

    Hlavní lektor

    musí mít vysokoškolské vzdělání, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží kopii diplomu této osoby,
    musí mít minimálně 5 let lektorské praxe, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží podepsaný životopis této osoby,
    musí mít zkušenosti s realizací alespoň 3 zakázek obdobného charakteru v posledních 3 letech (zakázka spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti soft skills, kde lektor osobně vzdělával, každá v hodnotě alespoň 350.000,- Kč bez DPH). K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve ketrém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů,
    účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o o tom, v jakém poměru je tato osoba k účastníkovi (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…)

    iv.   1 lektor IT kurzů

     Zadavatel požaduje doložit ke všem třem lektorům IT kurzů následující doklady:

    musí mít vysokoškolské vzdělání, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží kopii diplomu této osoby,
    musí mít minimálně 5 let lektorské praxe, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží podepsaný životopis této osoby,
    musí mít zkušenosti s realizací alespoň 3 zakázek obdobného charakteru v posledních 3 letech (zakázka spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti IT kurzů, kde lektor osobně vzdělával, každá v hodnotě alespoň 100.000,- Kč bez DPH). K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve ketrém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů,
    účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o o tom, v jakém poměru je tato osoba k účastníkovi (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…)

    v.1 lektor  Účetnictví a ekonomie

    musí mít vysokoškolské vzdělání, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží kopii diplomu této osoby,
    musí mít minimálně 5 let lektorské praxe, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží podepsaný životopis této osoby,
    musí mít zkušenosti s realizací alespoň 3 zakázek obdobného charakteru v posledních 3 letech (zakázka spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti účetnictví a ekonomie, kde lektor osobně vzdělával, každá v hodnotě alespoň 50.000,- Kč bez DPH). K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve ketrém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů,
    účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o o tom, v jakém poměru je tato osoba k účastníkovi (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…)

    V případě, že zadavatel nebo hodnotící komise shledá po telefonickém nebo e-mailovém ověření pochybnosti a pravdivosti údajů uvedených v profesním životopisu výše uvedených osob ve vztahu k jednotlivým zakázkám obdobného charakteru, vyhrazuje si zadavatel právo vyžádat si od jednotlivých objednatelů osvědčení o realizaci zakázky obdobného charakteru.

     

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude obsahovat všechny dokumenty požadované zadavatelem. Zadavatel doporučuje, aby nabídka byla očíslována nepřetržitou číselnou řadou od 1(krycí list nabídky) po poslední stranu nabídky.
Zadavatel doporučuje, aby nabídka obsahovala tyto samostatné části v pořadí, jak je dále uvedeno:
a)krycí list nabídky - vyplněný formulář zadávací dokumentace podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Tento dokument tvoří přílohu č. 6 zadávací dokumentace „Příloha č. 6 Krycí list nabídky dodavatele“,
b)obsah s uvedením jednotlivých oddílů s číslem strany, na které se dokumenty tvořící daný oddíl uvedené v obsahu nachází,
c)doklady prokazující splnění kvalifikace v kopiích,
d)doplněné Obchodní podmínky zadavatele respektující veškeré zadávací podmínky, zpracované podle pokynů obsažených v této zadávací dokumentaci podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele (včetně Přílohy č. 1 Smlouvy - Rozepsané ceny dle jednotlivých kurzů nebo sérií kurzů). Tento dokument tvoří přílohu zadávací dokumentace „Příloha č. 1 Obchodní podmínky v podobě návrhu smlouvy.“,
e)součástí nabídky veřejné zakázky musí být k nabídce přiloženy podepsané technické podmínky dle čl. 14 zadávací dokumentace. Tyto dokumenty tvoří přílohu č. 2 a č. 3 zadávací dokumentace „Příloha č. 2 Technické podmínky místa kurzů“ a „Příloha č. 3 Technické podmínky rozsahu kurzů“,
f)vyplněné Rozklíčování nabídkové ceny. Tento dokument tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace „Příloha č. 4 Rozklíčování nabídkové ceny“,
g)doklad prokazující poskytnutí jistoty,
h)případně další dokumenty, pokud je jejich předložení požadováno v zadávacích podmínkách.
 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude uvedena v české měně (CZK) v členění na cenu celkem bez DPH, výše sazby DPH a cenu celkem včetně DPH.

Nabídkovou cenou se pro účely výběrového řízení rozumí celková cena za předmět plnění bez DPH. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré práce, dodávky a činnosti vyplývající ze zadávacích podkladů, o kterých zhotovitel podle svých odborných znalostí vědět měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení a dokončení služby dané povahy třeba. Podkladem pro zpracování cenové nabídky je tato zadávací dokumentace, a dále její veškeré přílohy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.V nabídce nesmí být přepisy a opravy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemnou žádost může dodavatel doručit i elektronickými prostředky na e-mailovou adresu zástupce zadavatele zakazky@deregio.cz nebo v listinné podobě na kontaktní adresu zástupce zadavatele. Žádost musí obsahovat název veřejné zakázky, identifikační údaje zadavatele a identifikační údaje dodavatele. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Uvedeno v zadávací dokumentaci, která je včetně všech příloh uveřejněna na www.esfcr.cz

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 30. 3. 2020
 
Aktualizováno: 1. 6. 2020