Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pokročilé funkce firemního informačního systému v

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11387

Název zakázky: Pokročilé funkce firemního informačního systému v

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 7. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: AGRICO s.r.o.

Sídlo zadavatele: Rybářská 671, Třeboň II, 379 01 Třeboň

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Šárka Nováková, prokurista (na základě plné moci)
  • Telefon: +420606859310
  • E-mail: snovakova@agrico.cz

IČ zadavatele: 26032163

DIČ zadavatele: CZ26032163

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Martina Kleinová
  • Telefon: +420724330296
  • E-mail: mkleinova@agrico.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 8. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Rybářská 671, Třeboň II, 379 01 Třeboň (osobně nebo poštou)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem projektu je zefektivnění práce v informačním systému. Vzdělávací aktivita byla zvolena ve formě neakreditovaného vzdělávacího programu s využitím externího dodavatele.

Obsah kurzu (1 vyučovací hodina a bude mít vždy 60 minut, minimální počet hodin by měl být 41, viz níže):

  • Controlling a výkaznictví v informačním systému
  • Controlling/informace + metodika uplatněná v reportech (3 vyučovací hodiny)
  • Kvalitní reporting, systematizace dle úrovní a oblastí řízení (4 vyučovací hodiny)
  • Role controllingu podpořená informačním systémem (4 vyučovací hodiny)
  • BI nástroje (5 vyučovací hodiny)
  • Plánování, modelování (5 vyučovacích hodin)
  • Reporting analýza dat, drilování (5 vyučovacích hodin)
  • Využití OLAP (5 vyučovacích hodin)
  • Automatizace reportingu (5 vyučovacích hodin)
  • Webový a mobilní reporting (2 vyučovací hodiny)
  • Praktické příklady (3 vyučovací hodiny)
  • Závěrečný test (1 vyučovací hodina)

Vybraní zaměstnanci byli s předkládaným projektem seznámeni a mají zájem se kurzu účastnit v rozsahu uvedeném v žádosti. Každý zaměstnanec obdrží svůj vzdělávací plán na celou dobu realizace projektu, resp. vzdělávacího kurzu.

Důvod požadované služby: v přípravné fázi projektu došlo k zhodnocení současného stavu a potřeb podniku. Firma za svou hlavní slabou stránku, považuje nedostatečné znalosti pokročilých funkcí informačního systému. Proto se v rámci projektu POVEZ II rozhodla přistoupit k realizaci školení, na které byli vybráni pracovníci pracující na pozicích účetní, ekonoma, poradce pro zakázky a personalisty/mzdové účetní. POČET ÚČASTNÍKŮ KURZU: 4 osoby.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 70000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
září až říjen 2017

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo zadavatele v Třeboni

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH.

Za vhodnější bude považována nabídka s nižší nabídkovou cenou. Celková nabídková cena bude v nabídce stanovena v korunách českých (bez DPH) jako paušální částka za plnění veřejné zakázky, včetně všech poplatků a veškerých dalších nákladů s plněním veřejné zakázky souvisejících. Pověřená komise bude posuzovat přiměřenost nabídnuté ceny ve vazbě na úplnost dodavatelem předaných cenových podkladů.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Splnění základní způsobilosti ve smyslu § 74 odst. 1 písm. a) až e) ZZVZ prokáže dodavatel, který:

  • předloží potvrzené čestné prohlášení, jehož vzor je přiložen k této výzvě (zadavatel je oprávněn si kdykoliv v průběhu zadávacího řízení vyžádat od účastníka originály dokladů dokládající jeho doložené čestné prohlášení),

Splnění profesní způsobilosti ve smyslu § 77 ZZVZ prokáže dodavatel, který předloží prostou kopii:

  • výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, který nebude starší 90 kalendářních dnů,
  • živnostenský list, či Výpis z živnostenského oprávnění vztahující se k předmětu plnění zakázky,

(zadavatel je oprávněn si kdykoliv v průběhu zadávacího řízení vyžádat od účastníka originály)

Splnění technické kvalifikace ve smyslu § 79 odst. 2 písm. d) ZZVZ prokáže dodavatel, který předloží prostou kopii:

  • osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám ve vztahu k fyzickým osobám, které budou služby provádět (dodavatelé doloží doklady o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity, včetně dokumentů, které prokazují jejich odbornost – prostá kopie).

(zadavatel je oprávněn si kdykoliv v průběhu zadávacího řízení vyžádat od účastníka originály)

(Tyto doklady je možné nahradit výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, certifikátem systému certifikovaných dodavatelů, či jednotným evropským osvědčením.)

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude předložena v písemné formě, v českém jazyce. Pokud účastník předkládá některé listy v cizím jazyce, je povinen k nim doložit překlad do českého jazyka (povinnost se nevztahuje na slovenský a latinský jazyk).

Zadavatel požaduje, aby dodavatel podal svoji nabídku v listinné podobě. Dodavatel nabídku podá uzavřenou do obálky, zabezpečené proti rozlepení. Obálka musí být nadepsána názvem zakázky, identifikačními údaji účastníka a nápisem „NEOTEVÍRAT“.

Zadavatel požaduje, aby nabídka byla doložena ve 2 vyhotoveních (1x originál a 1x kopie).

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude v nabídce stanovena v korunách českých (bez DPH) jako paušální částka za plnění veřejné zakázky, včetně všech poplatků a veškerých dalších nákladů s plněním veřejné zakázky souvisejících.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce (resp. v Krycím listu) uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Podrobnosti viz výzva k podání nabídky.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Harmonogram:

Účastník do nabídky doloží návrh HARMONOGRAMU, dle níže uvedeného obsahu kurzu.

Obchodní podmínky:

Účastník doloží do nabídky NÁVRH smlouvy o provedení služby, návrh bude respektovat podmínky stanovené ve Výzvě k podání nabídky. Návrh smlouvy bude jednostranně podepsaný od účastníka oprávněnou osobou. Popřípadě bude doložena kopie plné moci k podpisu nabídky. Splatnost faktur bude nastavena na 30 kalendářních dnů.

Obchodní podmínky, platební podmínky, dodací podmínky, záruční podmínky, vyhrazené změny závazku, apod. budou konzultovány až s vybraným zhotovitelem.

Krycí list:

Účastník je povinen tento list vyplnit, uvést kontaktní osobu, Krycí list bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem společnosti, či zmocněnou osobou s doložením plné moci.

VŠECHNY VZTAHY, ZDE NEUPRAVENÉ SE ŘÍDÍ PŘILOŽENOU VÝZVOU K PODÁNÍ NABÍDKY.

 

Zadávací řízení se řídí:
Zakázka je zadávána podle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázkách (dále jen „ZZVZ“) a dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce (vydání č. 6) čl. 20.5.2 „Zadávání zakázek s předpokládanou hodnotou od 400.000,- Kč / 500.000,- Kč bez DPH do 2.000.000,- Kč bez DPH (včetně) pro služby a dodávky a v případě zakázek na stavební práce do 6.000.000,- Kč bez DPH (včetně).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 67200.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GIST, s.r.o. Sídlo: Collinova 421, Věkoše, 500 03 Hradec Královéoprávněná osoba: Ing. Roman Šatalík, jednatelIČ: 60916851

    Datum podpisu smlouvy: 17. 8. 2017

Datum ukončení: 17. 8. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 7. 2017
 
Aktualizováno: 18. 8. 2017