- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pokročilé funkce firemního informačního systému v
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11387
Název zakázky: Pokročilé funkce firemního informačního systému v
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 7. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: AGRICO s.r.o.
Sídlo zadavatele: Rybářská 671, Třeboň II, 379 01 Třeboň
- Jméno: Ing. Šárka Nováková, prokurista (na základě plné moci)
- Telefon: +420606859310
- E-mail: snovakova@agrico.cz
IČ zadavatele: 26032163
DIČ zadavatele: CZ26032163
- Jméno: Martina Kleinová
- Telefon: +420724330296
- E-mail: mkleinova@agrico.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 8. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Rybářská 671, Třeboň II, 379 01 Třeboň (osobně nebo poštou)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem projektu je zefektivnění práce v informačním systému. Vzdělávací aktivita byla zvolena ve formě neakreditovaného vzdělávacího programu s využitím externího dodavatele.
Obsah kurzu (1 vyučovací hodina a bude mít vždy 60 minut, minimální počet hodin by měl být 41, viz níže):
- Controlling a výkaznictví v informačním systému
- Controlling/informace + metodika uplatněná v reportech (3 vyučovací hodiny)
- Kvalitní reporting, systematizace dle úrovní a oblastí řízení (4 vyučovací hodiny)
- Role controllingu podpořená informačním systémem (4 vyučovací hodiny)
- BI nástroje (5 vyučovací hodiny)
- Plánování, modelování (5 vyučovacích hodin)
- Reporting analýza dat, drilování (5 vyučovacích hodin)
- Využití OLAP (5 vyučovacích hodin)
- Automatizace reportingu (5 vyučovacích hodin)
- Webový a mobilní reporting (2 vyučovací hodiny)
- Praktické příklady (3 vyučovací hodiny)
- Závěrečný test (1 vyučovací hodina)
Vybraní zaměstnanci byli s předkládaným projektem seznámeni a mají zájem se kurzu účastnit v rozsahu uvedeném v žádosti. Každý zaměstnanec obdrží svůj vzdělávací plán na celou dobu realizace projektu, resp. vzdělávacího kurzu.
Důvod požadované služby: v přípravné fázi projektu došlo k zhodnocení současného stavu a potřeb podniku. Firma za svou hlavní slabou stránku, považuje nedostatečné znalosti pokročilých funkcí informačního systému. Proto se v rámci projektu POVEZ II rozhodla přistoupit k realizaci školení, na které byli vybráni pracovníci pracující na pozicích účetní, ekonoma, poradce pro zakázky a personalisty/mzdové účetní. POČET ÚČASTNÍKŮ KURZU: 4 osoby.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 70000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: září až říjen 2017
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele v Třeboni
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH.
Za vhodnější bude považována nabídka s nižší nabídkovou cenou. Celková nabídková cena bude v nabídce stanovena v korunách českých (bez DPH) jako paušální částka za plnění veřejné zakázky, včetně všech poplatků a veškerých dalších nákladů s plněním veřejné zakázky souvisejících. Pověřená komise bude posuzovat přiměřenost nabídnuté ceny ve vazbě na úplnost dodavatelem předaných cenových podkladů.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Splnění základní způsobilosti ve smyslu § 74 odst. 1 písm. a) až e) ZZVZ prokáže dodavatel, který:
- předloží potvrzené čestné prohlášení, jehož vzor je přiložen k této výzvě (zadavatel je oprávněn si kdykoliv v průběhu zadávacího řízení vyžádat od účastníka originály dokladů dokládající jeho doložené čestné prohlášení),
Splnění profesní způsobilosti ve smyslu § 77 ZZVZ prokáže dodavatel, který předloží prostou kopii:
- výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, který nebude starší 90 kalendářních dnů,
- živnostenský list, či Výpis z živnostenského oprávnění vztahující se k předmětu plnění zakázky,
(zadavatel je oprávněn si kdykoliv v průběhu zadávacího řízení vyžádat od účastníka originály)
Splnění technické kvalifikace ve smyslu § 79 odst. 2 písm. d) ZZVZ prokáže dodavatel, který předloží prostou kopii:
- osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám ve vztahu k fyzickým osobám, které budou služby provádět (dodavatelé doloží doklady o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity, včetně dokumentů, které prokazují jejich odbornost – prostá kopie).
(zadavatel je oprávněn si kdykoliv v průběhu zadávacího řízení vyžádat od účastníka originály)
(Tyto doklady je možné nahradit výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, certifikátem systému certifikovaných dodavatelů, či jednotným evropským osvědčením.)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v písemné formě, v českém jazyce. Pokud účastník předkládá některé listy v cizím jazyce, je povinen k nim doložit překlad do českého jazyka (povinnost se nevztahuje na slovenský a latinský jazyk).
Zadavatel požaduje, aby dodavatel podal svoji nabídku v listinné podobě. Dodavatel nabídku podá uzavřenou do obálky, zabezpečené proti rozlepení. Obálka musí být nadepsána názvem zakázky, identifikačními údaji účastníka a nápisem „NEOTEVÍRAT“.
Zadavatel požaduje, aby nabídka byla doložena ve 2 vyhotoveních (1x originál a 1x kopie).
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena bude v nabídce stanovena v korunách českých (bez DPH) jako paušální částka za plnění veřejné zakázky, včetně všech poplatků a veškerých dalších nákladů s plněním veřejné zakázky souvisejících.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce (resp. v Krycím listu) uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Podrobnosti viz výzva k podání nabídky.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Harmonogram:
Účastník do nabídky doloží návrh HARMONOGRAMU, dle níže uvedeného obsahu kurzu.
Obchodní podmínky:
Účastník doloží do nabídky NÁVRH smlouvy o provedení služby, návrh bude respektovat podmínky stanovené ve Výzvě k podání nabídky. Návrh smlouvy bude jednostranně podepsaný od účastníka oprávněnou osobou. Popřípadě bude doložena kopie plné moci k podpisu nabídky. Splatnost faktur bude nastavena na 30 kalendářních dnů.
Obchodní podmínky, platební podmínky, dodací podmínky, záruční podmínky, vyhrazené změny závazku, apod. budou konzultovány až s vybraným zhotovitelem.
Krycí list:
Účastník je povinen tento list vyplnit, uvést kontaktní osobu, Krycí list bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem společnosti, či zmocněnou osobou s doložením plné moci.
VŠECHNY VZTAHY, ZDE NEUPRAVENÉ SE ŘÍDÍ PŘILOŽENOU VÝZVOU K PODÁNÍ NABÍDKY.
Zadávací řízení se řídí: Zakázka je zadávána podle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázkách (dále jen „ZZVZ“) a dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce (vydání č. 6) čl. 20.5.2 „Zadávání zakázek s předpokládanou hodnotou od 400.000,- Kč / 500.000,- Kč bez DPH do 2.000.000,- Kč bez DPH (včetně) pro služby a dodávky a v případě zakázek na stavební práce do 6.000.000,- Kč bez DPH (včetně).
Soubory ke stažení:
- ZP_priloha_c. 1 Kryci list nabidky.doc (19. 7. 2017 21:34)
- ZP_priloha_c. 2 prohlaseni - zakladni zpusobilost.docx (19. 7. 2017 21:34)
- Výzva k podání nabídky.pdf (20. 7. 2017 06:04)
- OZNÁMENÍ O VÝBĚRU NEJ.NABÍDKY.pdf (18. 8. 2017 18:56)
- Smlouva o PS, plan vyuky.pdf (18. 8. 2017 18:56)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 67200.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GIST, s.r.o. Sídlo: Collinova 421, Věkoše, 500 03 Hradec Královéoprávněná osoba: Ing. Roman Šatalík, jednatelIČ: 60916851
Datum podpisu smlouvy: 17. 8. 2017
Datum ukončení: 17. 8. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.