Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pokročilé individuální školení SOLIDWORKS

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12299

Název zakázky: Pokročilé individuální školení SOLIDWORKS

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 5. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: NESTSERVICE s.r.o.

Sídlo zadavatele: Košinova 13, 612 00 Brno

IČ zadavatele: 27692728

DIČ zadavatele: CZ27692728

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Patricie Nevrlová
  • Telefon: +420777366241
  • E-mail: administrativa@nestservice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 5. 2018 08:00

Místo pro podání nabídek:
Hády 5, 614 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je poskytnutí služeb ve formě individuálního uzavřeného skupinového školení SOLIDWORKS pro 3 účastníky zadavatele v následujícím rozsahu:

1. Školení SOLIDWORKS Premium
(10 školících dnů á 8 hodin po 60 min, z toho 8 hodin závěrečná zkouška)

2. Školení SOLIDWORKS Simulation Professional
(10 školících dnů á 8 hodin po 60 min, z toho 8 hodin závěrečná zkouška)

3. Školení SOLIDWORKS PDM Standard
(10 školících dnů á 8 hodin po 60 min, z toho 8 hodin závěrečná zkouška)

4. Školení SOLIDWORKS Visualize
(5 školících dnů á 8 hodin po 60 min, z toho 4 hodiny závěrečná zkouška)

Více v textu zadávací dokumentace.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín plnění je do 7 měsíců od závazné objednávky vystavené zadavatelem na základě podepsané smlouvy. Zadavatel si vyhrazuje právo, jako odkládací podmínku plnění zakázky, vystavit závaznou objednávku až po schválení výběrového řízení poskytovatelem / implementátorem dotace.

Místo dodání / převzetí plnění:
Hády 5, 614 00 Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.
  • Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny.
  • Kritériem hodnocení je nejnižší nabídková cena bez DPH.
  • Pořadí nabídek bude sestaveno podle výše nabídkové ceny s tím, že nejnižší cena je nejlepší.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Způsobilým pro plnění zakázky je dodavatel, který prokáže:

  • základní způsobilost,
  • profesní způsobilost,
  • technickou kvalifikaci.

Základní způsobilost

Dodavatel prokáže splnění základní způsobilosti v rámci podané nabídky čestným prohlášením (viz příloha č. 2).

Profesní způsobilost

Dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti předložením;

  • výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,
  • dokladu o oprávnění podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují, zejména dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci potřebnou pro realizaci zakázky.

Technická kvalifikace

Dodavatel prokáže technickou kvalifikaci předložením seznamu lektorů, které se na realizaci zakázky budou podílet, vč. osvědčení o odborné způsobilosti lektora, resp. lektorského týmu, pro školení softwarových produktů SOLIDWORKS.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Minimální požadavky na strukturu nabídky:

  • Krycí list nabídky – viz příloha č. 1 zadávací dokumentace
  • Prokázání způsobilosti účastníka dle kap. č. 9 zadávací dokumentace
  • Věcný popis nabízeného plnění. Rozsah tohoto popisu není předepsán, musí být úměrný k nabízenému plnění a musí však obsahovat všechny požadavky ze zadávací dokumentace.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník uvede v nabídce pevnou cenu bez i včetně DPH. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji
v průběhu realizace navyšovat. Cena bude brána pro případné uzavření smlouvy o dílo jako cena maximální a nepřekročitelná. Cena musí zahrnovat veškeré náklady dodavatele související s provedením díla a musí obsahovat všechna specifika náročnosti díla. Účastník je povinen se seznámit se všemi okolnostmi a podmínkami nezbytnými k realizaci zakázky. Nabídky v cizí měně se pro účely hodnocení přepočítávají kurzem ČNB platným k poslednímu dni lhůty pro podávání nabídek.

Účastník uvede cenu bez DPH, DPH a cenu celkem včetně DPH do příslušných řádků v Krycím listu nabídky (příloha č. 1 zadávací dokumentace – vzor krycí list).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podaná v českém nebo slovenském jazyce. Nabídka musí být jednoznačná a nesmí o ní panovat žádné pochybnosti. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Za početní nesrovnalosti a vzájemně si odporující údaje je zodpovědný dodavatel. Písemnou nabídku je na místě vyhrazeném k tomuto účelu (krycí list) nutné právně závazným způsobem podepsat (osobou způsobilou jednat za uchazeče/dodavatele).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 5. 2018
 
Aktualizováno: 25. 5. 2018