- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pořízení pasportu zeleně a inventarizace dřevin města Příbram
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13062
Název zakázky: Pořízení pasportu zeleně a inventarizace dřevin města Příbram
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 10. 2019
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Město Příbram
Sídlo zadavatele: Tyršova 108, 261 01 Příbram I
IČ zadavatele: 00243132
DIČ zadavatele: CZ00243132
- Jméno: Mgr. Radka Škubalová
- Telefon: +420318402367
- E-mail: radka.skubalova@pribram.eu
Lhůta pro podání nabídek: 14. 11. 2019 08:30
Místo pro podání nabídek: Město Příbram, Tyršova 108, 261 19
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je tvorba segmentového strategického dokumentu pro město Příbram, který je důležitý pro efektivní a koncepční správu zeleně, stejně jako pro efektivní a koncepční rozvoj města.
Jedná se o dokumenty
A. Pasportizace zeleně
B. Inventarizace dřevin
Bližší specifikace ve Výzvě pro podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1854000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dokument v rozpracovanosti - 9 měsíců od účinnosti smlouvy, finální dokument - 2 měsíce od předání pokynu k dopracování.
Místo dodání / převzetí plnění: Město Příbram, Odbor životního prostředí
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena 100 %.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky a její telefon.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Aktuální verzí Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost a Směrnicí č. 1/2019 MěÚ Příbram, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Krycí list nabídky - Pořízení pasportu zeleně a inventarizace dřevin.docx (23. 10. 2019 13:22)
- Příloha č. 4 - Manuál pro dodavatele.pdf (23. 10. 2019 13:22)
- Výzva - Pořízení pasportu zeleně a inventarizace dřevin.pdf (23. 10. 2019 13:22)
- návrh smlouvy o dílo - Pořízení pasportu zeleně a invetarizace dřevin .pdf (23. 10. 2019 13:22)
- Příloha č. 1 - Technická specifikace - Pasport zeleně.docx (23. 10. 2019 13:22)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (26. 11. 2019 13:03)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (5. 12. 2019 08:22)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1366500.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SAFE TREES, s.r.o., Hlinky 162/92603 00 Brno, IČO: 26935287
Datum podpisu smlouvy: 4. 12. 2019
Datum ukončení: 4. 12. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.