Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pořízení pasportu zeleně a inventarizace dřevin města Příbram

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13062

Název zakázky: Pořízení pasportu zeleně a inventarizace dřevin města Příbram

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 10. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Město Příbram

Sídlo zadavatele: Tyršova 108, 261 01 Příbram I

IČ zadavatele: 00243132

DIČ zadavatele: CZ00243132

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Radka Škubalová
  • Telefon: +420318402367
  • E-mail: radka.skubalova@pribram.eu

Lhůta pro podání nabídek: 14. 11. 2019 08:30

Místo pro podání nabídek:
Město Příbram, Tyršova 108, 261 19

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je tvorba segmentového strategického dokumentu pro město Příbram, který je důležitý pro efektivní a koncepční správu zeleně, stejně jako pro efektivní a koncepční rozvoj města.

Jedná se o dokumenty

A. Pasportizace zeleně

B. Inventarizace dřevin

 

Bližší specifikace ve Výzvě pro podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1854000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dokument v rozpracovanosti - 9 měsíců od účinnosti smlouvy, finální dokument - 2 měsíce od předání pokynu k dopracování.

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Příbram, Odbor životního prostředí

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena 100 %.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky a její telefon.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz zadávací dokumentace.

Zadávací řízení se řídí:
Aktuální verzí Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost a Směrnicí č. 1/2019 MěÚ Příbram, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1366500.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SAFE TREES, s.r.o., Hlinky 162/92603 00 Brno, IČO: 26935287

    Datum podpisu smlouvy: 4. 12. 2019

Datum ukončení: 4. 12. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 10. 2019
 
Aktualizováno: 5. 12. 2019