- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pořízení výpočetní techniky
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10880
Název zakázky: Pořízení výpočetní techniky
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 11. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Ostrava
Sídlo zadavatele: Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava
- Jméno: Mgr. Kateřina Šebestová, náměstkyně primátora
IČ zadavatele: 00845451
- Jméno: Martin Honajzer
- Telefon: 420 555 135 650
- E-mail: honajzer@ovanet.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 11. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo společnosti OVANET a.s., Hájkova 1100/13, 702 00 Ostrava - Přívoz
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 113200,00 bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část A: Vidaron a.s., Rudé armády 651/19a, 733 01 Karviná - Hranice, IČO 286 33 652, Ing. Roman Karásek, David Kneis
Datum podpisu smlouvy: 24. 1. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část B: Vidaron a.s., Rudé armády 651/19a, 733 01 Karviná - Hranice, IČO 286 33 652, Ing. Roman Karásek, David Kneis
Datum podpisu smlouvy: 24. 1. 2017
Zrušené části zakázky: část C
Datum ukončení: 24. 1. 2017
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče
- Oznámení o výsledku hodnocení - část A
Registrační číslo projektu |
CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_026/0003525 CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_026/0003526 |
Název projektu |
Prevence ohrožení rodiny ve městě Ostrava Koncepce bydlení a její pilotní ověření ve městě Ostrava |
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
V rámci veřejné zakázky bude pořízeno 8 ks 15“ notebooků a 3 kusy multifunkčních barevných tiskáren. Detailní popis pořizované techniky je uveden v zadávací dokumentaci a jejich přílohách. |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Část A – notebooky 8 ks 85.600,00 Kč Část B – multifunkční tiskárna 1 ks 15.800,00 Kč Část C – multifunkční tiskárny 2 ks 11.800,00 Kč |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
21 dní od podpisu smlouvy resp. potvrzení přijetí objednávky. |
Místo dodání / převzetí plnění |
Sídlo zadavatele |
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny bez DPH.
|
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopie. Dodavatel je oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídka bude předložena v jednom originále a jedné kopii, v listinné formě a v českém jazyce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Veškeré dokumenty týkající se výběrového řízení budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za každou část zakázky, do které podává svou nabídku. Nabídková cena bez DPH bude cenou nejvýše přípustnou. Do nabídkové ceny zahrne uchazeč veškeré práce či související služby, nezbytné pro kvalitní provedení plnění. Zadavatel požaduje, aby uchazeč v nabídce uvedl nabídkovou cenu za celkové plnění jako cenu v Kč v tomto členění:
Platební podmínky: Zálohy nejsou přípustné. Doba splatnosti daňových dokladů bude stanovena minimálně na 30 kalendářních dnů ode dne doručení daňového dokladu zadavateli. Podrobnosti platebních podmínek jsou uvedeny v zadávacích podmínkách |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky, každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.