Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pořízení výpočetní techniky

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10880

Název zakázky: Pořízení výpočetní techniky

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 11. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Ostrava

Sídlo zadavatele: Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Kateřina Šebestová, náměstkyně primátora

IČ zadavatele: 00845451

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Martin Honajzer
  • Telefon: 420 555 135 650
  • E-mail: honajzer@ovanet.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 11. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo společnosti OVANET a.s., Hájkova 1100/13, 702 00 Ostrava - Přívoz

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 113200,00 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz níže nebo výzva k podání nabídek ke stažení

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část A: Vidaron a.s., Rudé armády 651/19a, 733 01 Karviná - Hranice, IČO 286 33 652, Ing. Roman Karásek, David Kneis

    Datum podpisu smlouvy: 24. 1. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část B: Vidaron a.s., Rudé armády 651/19a, 733 01 Karviná - Hranice, IČO 286 33 652, Ing. Roman Karásek, David Kneis

    Datum podpisu smlouvy: 24. 1. 2017

Zrušené části zakázky: část C

Datum ukončení: 24. 1. 2017

Soubory ke stažení:

Registrační číslo projektu

CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_026/0003525

CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_026/0003526

Název projektu

Prevence ohrožení rodiny ve městě Ostrava

Koncepce bydlení a její pilotní ověření ve městě Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky

V rámci veřejné zakázky bude pořízeno 8 ks 15“ notebooků a 3 kusy multifunkčních barevných tiskáren. Detailní popis pořizované techniky je uveden v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Část A – notebooky 8 ks

85.600,00 Kč

Část B – multifunkční tiskárna 1 ks

15.800,00 Kč

Část C – multifunkční tiskárny 2 ks

11.800,00 Kč

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

21 dní od podpisu smlouvy resp. potvrzení přijetí objednávky.

Místo dodání / převzetí plnění

Sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.

Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny bez DPH.

 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.

Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopie.

Dodavatel je oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude předložena v jednom originále a jedné kopii, v listinné formě a v českém jazyce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Veškeré dokumenty týkající se výběrového řízení budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za každou část zakázky, do které podává svou nabídku.

Nabídková cena bez DPH bude cenou nejvýše přípustnou.  Do nabídkové ceny zahrne uchazeč veškeré práce či související služby, nezbytné pro kvalitní provedení plnění.

Zadavatel požaduje, aby uchazeč v nabídce uvedl nabídkovou cenu za celkové plnění jako cenu v Kč v tomto členění:

  • Nabídková cena bez DPH,
  • samostatně DPH s příslušnou sazbou a
  • nabídková cena s DPH.

Platební podmínky:

Zálohy nejsou přípustné.

Doba splatnosti daňových dokladů bude stanovena minimálně na 30 kalendářních dnů ode dne doručení daňového dokladu zadavateli.

Podrobnosti platebních podmínek jsou uvedeny v zadávacích podmínkách

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky, každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Podrobnosti platebních podmínek jsou uvedeny v zadávacích podmínkách a jejich přílohách
  • Dodavatel může předložit nabídku do libovolného počtu částí této zakázky. V případě, že dodavatel uspěje ve více částech zakázky, mohou být dodávky zahrnuty do jednoho právního aktu (smlouvy nebo objednávky).
  • Zadavatel nepřipouští navýšení ceny s výjimkou změny zákonné sazby DPH stanovené pro příslušné plnění vyplývající ze zadávací dokumentace. Dodavatel je v tomto případě povinen účtovat zadavateli k ceně bez DPH daň z přidané hodnoty podle platné sazby.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 11. 2016
 
Aktualizováno: 3. 2. 2017