- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pořízení výpočetní techniky 2017
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11221
Název zakázky: Pořízení výpočetní techniky 2017
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 6. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_026/0003525 Prevence ohrožení rodiny ve městě Ostrava příjemce: Statutární město Ostrava
Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Ostrava
Sídlo zadavatele: Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava
- Jméno: Mgr. Kateřina Šebestová, náměstkyně primátora
IČ zadavatele: 00845451
- Jméno: Martin Honajzer
- Telefon: +420555135650
- E-mail: honajzer@ovanet.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 6. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo společnosti OVANET a.s., Hájkova 1100/13, 702 00 Ostrava - Přívoz
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
V rámci veřejné zakázky bude pořízeno 5 ks 15,6“ notebooků a 2 kusy multifunkčních barevných tiskáren. Detailní popis pořizované techniky je uveden v zadávací dokumentaci a jejich přílohách. Předmětná veřejná zakázka je vnitřně rozdělena do dílčích částí ve smyslu § 101 odst. 1 ZZVZ:
Dílčí část A: Notebooky 5 ks
Dílčí část B: Multifunkční tiskárny 2 ksPředpokládaná hodnota zakázky v Kč: 82155,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 21 dní od podpisu smlouvy resp. potvrzení přijetí objednávky.
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.
Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
- Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopie.
Dodavatel je oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Nabídka bude předložena v jednom originále a jedné kopii, v listinné formě a v českém jazyce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Veškeré dokumenty týkající se výběrového řízení budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky, každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva a zadávací dokumentace.zip (6. 6. 2017 15:24)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_část A.pdf-1 (27. 7. 2017 15:10)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_část B.pdf-1 (27. 7. 2017 15:10)
- Rozhodnutí o vyloučení dodavatele_1_část B.pdf (28. 7. 2017 13:35)
- Rozhodnutí o vyloučení dodavatele_2_část B.pdf (28. 7. 2017 13:35)
- Výsledek výzvy k podání nabídek_A - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (26. 9. 2017 15:47)
- Výsledek výzvy k podání nabídek_B - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (10. 10. 2017 13:48)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): C SYSTEM CZ a.s., Otakara Ševčíka 840/10, 636 00 Brno – Židenice, IČO: 27675645osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Simona Nečasová
Datum podpisu smlouvy: 19. 9. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Vidaron a.s., Rudé armády 651/19a733 01 Karviná – Hranice, IČO:28633652, osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Roman Karásek, David Kneis
Datum podpisu smlouvy: 2. 10. 2017
Datum ukončení: 2. 10. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.