Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pořízení výpočetní techniky 2017

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11221

Název zakázky: Pořízení výpočetní techniky 2017

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 6. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Ostrava

Sídlo zadavatele: Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Kateřina Šebestová, náměstkyně primátora

IČ zadavatele: 00845451

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Martin Honajzer
  • Telefon: +420555135650
  • E-mail: honajzer@ovanet.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 6. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo společnosti OVANET a.s., Hájkova 1100/13, 702 00 Ostrava - Přívoz

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

V rámci veřejné zakázky bude pořízeno 5 ks 15,6“ notebooků a 2 kusy multifunkčních barevných tiskáren. Detailní popis pořizované techniky je uveden v zadávací dokumentaci a jejich přílohách. Předmětná veřejná zakázka je vnitřně rozdělena do dílčích částí ve smyslu § 101 odst. 1 ZZVZ:

Dílčí část A: Notebooky 5 ks

Dílčí část B: Multifunkční tiskárny 2 ks

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 82155,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
21 dní od podpisu smlouvy resp. potvrzení přijetí objednávky.

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.

Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.

Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopie.

Dodavatel je oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v jednom originále a jedné kopii, v listinné formě a v českém jazyce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Veškeré dokumenty týkající se výběrového řízení budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky, každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): C SYSTEM CZ a.s., Otakara Ševčíka 840/10, 636 00 Brno – Židenice, IČO: 27675645osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Simona Nečasová

    Datum podpisu smlouvy: 19. 9. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Vidaron a.s., Rudé armády 651/19a733 01 Karviná – Hranice, IČO:28633652, osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Roman Karásek, David Kneis

    Datum podpisu smlouvy: 2. 10. 2017

Datum ukončení: 2. 10. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 6. 2017
 
Aktualizováno: 10. 10. 2017