- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
POVEZ II – Windows 10 – podpora a řešení potíží (MOC 10982) – ŠKODA ICT s.r.o. OVA
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11542
Název zakázky: POVEZ II – Windows 10 – podpora a řešení potíží (MOC 10982) – ŠKODA ICT s.r.o. OVA
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 8. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: ŠKODA ICT s.r.o.
Sídlo zadavatele: Tylova 1/57, 301 00 Plzeň
- Jméno: Bc. Iveta Réblová, DiS.
- Telefon: +420739609769
- E-mail: iveta.reblova@skoda.cz
IČ zadavatele: 27994902
DIČ zadavatele: CZ27994902
- Jméno: Bc. Iveta Réblová, DiS.
- Telefon: +420739609769
- E-mail: iveta.reblova@skoda.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 9. 2017 23:30
Místo pro podání nabídek: ŠKODA ICT s.r.o., Tylova 1/57, 301 00 Plzeň
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění realizace odborného vzdělávání zaměstnanců společnosti ŠKODA ICT s.r.o. v oblasti obecného IT.
Název vzdělávací aktivity: Windows 10 – podpora a řešení potíží (MOC 10982)
Celkový rozsah: 41 hodin (1 hodina á 60 min.), z toho
Výuka: 40 hodin
Ověření znalostí: 1 hodina
Počet účastníků: 1
Cíl:
Cílem kurzu je seznámit správce systému Windows 10 s pokročilými technikami řešení potíží a podpory uživatelů v doménovém prostředí Active Directory.
Náplň kurzu:
- Řešení potíží se startováním operačního systému.
- Zkoumání a řešení potíží týkajících se hardware a jeho ovladačů zařízení.
- Vzdálené připojení na stanice a řešení potíží různými vzdálenými způsoby.
- Analýza problémů se síťovým připojením LAN, WiFi apod.
- Zkoumání a odstranění potíží s aplikací Group Policy.
- Řešení potíží s uživatelskými profily a jejich nastavením.
- Řešení potíží se vzdáleným připojením ze stanic do firemního prostředí.
- Odstraňování potíží s připojením ke sdíleným prostředkům z počítačů, které jsou členem domény nebo pracovní skupiny.
- Optimalizace výkonu a udržování stavu stanic.
- Obnova dat a nastavení operačního systému.
Metody výuky:
- Odborný výklad s praktickými ukázkami, samostatná cvičení na virtuálních počítačích na platformě Hyper-V.
Kurzy musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na dílčí profesní vzdělávání: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 24525,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Říjen 2017 – únor 2018. Vzdělávací aktivita musí být zahájena nejpozději do 5.2.2018.
Místo dodání / převzetí plnění: Dle možností dodavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky úplné dle zadávací dokumentace a přijaté v řádném termínu se budou hodnotit dle níže specifikovaných hodnotících kritérií:
- Nabídková cena bez DPH s váhou 100%
Jako vítězná bude vybrána úplná nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.
Nabídky neúplné dle zadávací dokumentace nebo nabídky přijaté po termínu pro přijetí nabídek budou z výběrového řízení vyloučeny.Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní způsobilost
Způsobilým, dle ustanovení § 74 odst. 1 zákona není dodavatel, který:
a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle odstavce písm. a) výše splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) výše splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.
Prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů
Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením (dokumenty nesmí být starší než 3 měsíce):
- Výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k ustanovení § 74 odst. 1 písm. a) zákona.
- Potvrzení příslušného finančního úřadu ve vztahu k ustanovení § 74 odst. 1 písm. b) zákona.
- Písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k ustanovení § 74 odst. 1 písm. b) zákona.
- Písemného čestného prohlášení ve vztahu k ustanovení § 74 odst. 1 písm. c) zákona.
- Potvrzení příslušné okresní správy sociálního zabezpečení ve vztahu k ustanovení § 74 odst. 1 písm. d) zákona.
- Výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k ustanovení § 74 odst. 1 písm. e) zákona.
Profesní způsobilost
Dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením (dokumenty nesmí být starší než 3 měsíce):
- Výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
- Dokladu, že je dodavatel oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel se v nabídce zaváže:
- Nabídnout minimálně dva garantované termíny školení v období od října 2017 do února 2018 (zastupitelnost zaměstnanců zadavatele). Vzdělávací aktivita musí být zahájena nejpozději do 5.2.2018.
- Poskytnout zadavateli doklad o nejvyšším ukončeném odborném vzdělání školitele/školitelů relevantním k nabízené vzdělávací aktivitě (např. osvědčení o certifikaci školitele).
- Doložit seznam referenčních zakázek za poslední 2 roky v minimální výši 1.000.000 Kč.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- Dodavatel navrhne nabídkovou jednotkovou cenu pro jednoho účastníka a dále pak cenu celkem pro stanovený maximální počet účastníků.
- Nabídková cena bude uvedena bez DPH, DPH a cena včetně DPH. Všechny ceny budou uvedeny v absolutních hodnotách v korunách českých, pevné a nepřekročitelné.
- Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH.
- Dodavatel je povinen zapracovat nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené: „NABÍDKA POVEZ II – Windows 10 – podpora a řešení potíží (MOC 10982) – ŠKODA ICT s.r.o. OVA – NEOTEVÍRAT“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů. Strany nabídky a příloh budou očíslovány. Součástí nabídky bude doplněný a oprávněnou osobou dodavatele podepsaný návrh smlouvy. Elektronické podání nabídky se nepřipouští.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Dodavatel předloží zadavateli pojistnou smlouvu, jejímž předmětem bude pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem při výkonu činnosti třetí osobě a čestné prohlášení, ve kterém se zaváže, že bude tuto pojistnou smlouvu udržovat v platnosti po celou dobu plnění smlouvy.
- Zadavatel stanoví počet účastníků vzdělávacích aktivit jako maximální.
- Platba bude provedena na základě předložené faktury vystavené po skončení jednotlivých kurzů.
- Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným dodavatelem.
Zadavatel požaduje, aby nabídka dodavatele byla předložena v následující struktuře:
- Dokumenty prokazující splnění kvalifikace dodavatele.
- Prohlášení o vázanosti dodavatele touto výzvou k předložení nabídek.
- Popis předmětu plnění a postupu plnění zakázky.
- Cena předmětu plnění ve struktuře dle této výzvy k předložení nabídek.
- Ostatní údaje a dokumenty dle uvážení dodavatele.
- Podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva_Windows 10 - podpora a reseni potizi.pdf (28. 8. 2017 09:13)
- Smlouva o poskytování vzdělávacích služeb V2 20170704.docx (28. 8. 2017 09:13)
- Příloha č. 3 Smlouvy.docx (28. 8. 2017 09:13)
- Příloha č. 4 Smlouvy.docx (28. 8. 2017 09:13)
- Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů.docx (28. 8. 2017 09:13)
- Výsledek výzvy - oznámení o výsledku_Windows 10 - podpora.pdf (15. 9. 2017 12:29)
- Výsledek výzvy - oznámení o podpisu smlouvy_Windows 10 - podpora.pdf (23. 10. 2017 13:13)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 24000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GOPAS, a.s., Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha 10, IČ: 63911035, Ing. Miroslava Gašparová
Datum podpisu smlouvy: 18. 10. 2017
Datum ukončení: 18. 10. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.