Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Prevence ohrožení rodiny ve městě Ostrava – aktivizační kurzy

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10926

Název zakázky: Prevence ohrožení rodiny ve městě Ostrava – aktivizační kurzy

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 1. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Ostrava

Sídlo zadavatele: Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Eva Seborská
  • Telefon: +420599442466
  • E-mail: eseborska@ostrava.cz

IČ zadavatele: 00845451

DIČ zadavatele: CZ00845451

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Petra Macháčková
  • Telefon: +420599442398
  • E-mail: pmachackova@ostrava.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 1. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
Magistrát města Ostravy, odbor veřejných zakázek a kapitálových účastí, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava. Nabídku lze podat prostřednictvím poštovních služeb nebo osobně na výše uvedené adrese, kancelář č. 225a, 2. poschodí, tel. 599 443 256, v pracovních dnech: pondělí až čtvrtek od 8:00 hod. do 11:30 hod. a od 13:00 do 15:30 hod., pátek od 8:00 hod. do 11:30 hod.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění a realizace aktivizačních kurzů pro cílovou skupinu ve vazbě na zapojení na trhu práce v rámci projektu „Prevence ohrožení rodiny ve městě Ostrava“, reg. č. CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_026/0003525, který je spolufinancován z Operačního programu Zaměstnanost.

Cílovou skupinou jsou ženy ze sociálně vyloučených lokalit a ženy sociálně vyloučené či  sociálním vyloučením ohrožené žijících mimo tyto lokality.

Více viz výzva k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 640000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Plnění předmětu veřejné zakázky bude probíhat: 1. běh aktivizačního kurzu - předpokládané zahájení duben 2017 - květen 2017; 2. běh aktivizačního kurzu - předpokládané zahájení květen 2017 - červen 2017, 3. běh aktivizačního kurzu - předpokládané zahájení říjen 2017 - listopad 2017; 4. běh aktivizačního kurzu - předpokládané zahájení leden 2018 – únor 2018. Poslední běh bude ukončen nejpozději k 31. 3. 2018. Konkrétní termíny konání jednotlivých běhů aktivizačního kurzu (harmonogram plnění) budou dohodnuty v termínu stanoveném v čl. III odst. 2 Návrhu smlouvy - příloha č. 1 této výzvy k podání nabídek. Termíny pro předání písemných výstupů určených pro objednatele jsou blíže specifikovány v čl. III odst. 3 Návrhu smlouvy - příloha č. 1 této výzvy k podání nabídek.

Místo dodání / převzetí plnění:
území města Ostravy; místo plnění pro předání písemných výstupů pro objednatele – Magistrát města Ostravy, Prokešovo nám. 8, 729 30 Ostrava, odbor sociálních věcí a zdravotnictví

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek k veřejné zakázce bude probíhat podle ekonomické výhodnosti nabídky na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny v Kč bez DPH (40 %) a kvality - úroveně zajištění aktivizačních kurzů (60 %). Více viz výzva k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz výzva k podání nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude předložena písemně v jednom originále a jedné kopii v listinné podobě, v českém jazyce.

Dodavatel použije pořadí dokumentů uvedené v následujících bodech:

  1. Krycí list nabídky. Pro sestavení Krycího listu nabídky dodavatel použije přílohu č. 2 této výzvy k podání nabídek.
  2. Obsah nabídky. Nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek u jednotlivých oddílů (kapitol) a bude zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy.
  3. Doklady, jimiž dodavatel splňuje kvalifikaci – dle Základních požadavků na prokázání kvalifikace dodavatele uvedených v této výzvě k podání nabídek.
  4. Písemný návrh smlouvy, zpracovaný v souladu s Návrhem smlouvy, jež tvoří přílohu č. 1 této výzvy k podání nabídek. Tento návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou podepisovat, a to stanoveným způsobem. Oprávnění k podpisu včetně jeho způsobu dokládá dodavatel příslušným oprávněním (např. výpisem z obchodního rejstříku, plnou mocí). Smlouva nepodléhá režimu obchodního tajemství podle ust. § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
  5. Návrh zajištění aktivizačního kurzu bude, pro účely hodnocení dle Pravidel pro hodnocení nabídek uvedených v této výzvě k podání nabídek, zpracován v listinné podobě v rozsahu stanovených požadavků na minimální obsah aktivizačního kurzu uvedených v příloze č. 6 této výzvy k podání nabídek.
  6. Písemné prohlášení dodavatele o seznámení se s odkazy ve smlouvě – příloha č. 3 této výzvy k podání nabídek. Prohlášení bude doloženo v originále s podpisem oprávněné osoby, a to stanoveným způsobem. Oprávnění k podpisu včetně jeho způsobu dokládá dodavatel příslušným oprávněním (např. výpisem z obchodního rejstříku, plnou mocí).
  7. Ostatní.
  8. CD nosič, který bude obsahovat textové (zejména návrh smlouvy vč. příloh) a tabulkové části nabídky v editovatelné podobě ve formátech kompatibilních s programy MS Word, MS Excel. CD nosič bude vložen do uzavíratelné obálky, která bude přilepena na zadní straně nabídky (zevnitř).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel stanoví nabídkovou cenu bez DPH za celé plnění veřejné zakázky.

Nabídková cena bez DPH v Kč bude cenou nejvýše přípustnou.

Nabídková cena bude uvedena v české měně, zpracována v členění dle Návrhu smlouvy – příloha č. 1 této výzvy k podání nabídek a bude uvedena na Krycím listu nabídky – příloha č. 2 této výzvy k podání  nabídek.

Nabídková cena za plnění veřejné zakázky zahrnující veškeré náklady nutné k realizaci veřejné zakázky nepřekročí částku 640.000,- Kč bez DPH.

Tato cena je cenou maximální a není možné ji při zpracování nabídkové ceny překročit.

Pokud by dodavatel nabídl cenu vyšší než je cena určena pro tuto veřejnou zakázku, bude tento dodavatel vyloučen.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána písemně v listinné podobě v řádně uzavřené obálce opatřené kontaktní adresou dodavatele a bude označena: Veřejná zakázka – „Prevence ohrožení rodiny ve městě Ostrava – aktivizační kurzy – neotvírat!“

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) této veřejné zakázky. Písemná žádost (email) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozí věty. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Vysvětlení zadávacích podmínek zadavatel zveřejnění na portálu www.esfcr.cz a dále na profilu zadavatele https://verejnezakazky.ostrava.cz/

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Podrobnosti platebních podmínek jsou uvedeny v příloze č. 1 této výzvy k podání nabídek – Návrh smlouvy.
  • Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny, s výjimkou změny ceny v závislosti na případné změně výše DPH.
  • Dodavatelé, kteří podávají nabídku společně, předloží smlouvu, ve které je obsažen závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči veřejnému zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
  • Zadavatel vyloučí dodavatele, jehož nabídka nebude splňovat zadávací podmínky.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo veřejnou zakázku zrušit, a to v souladu s kap. 20.10 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5) – dostupné na www.esfcr.cz.
  • V případě mimořádně nízké nabídkové ceny je na základě výzvy zadavatele dodavatel povinen provést písemný rozklad cenové nabídky a výši své nabídkové ceny vysvětlit.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SocioFactor s.r.o., sídlo: Daliborova 631/22, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava, IČ: 28586336, osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Daniel Topinka, Ph.D., jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 9. 6. 2017

Datum ukončení: 9. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 1. 2017
 
Aktualizováno: 13. 6. 2017