Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Příprava vozidel a provoz na komunikacích Psychologická příprava a řešení krizových situací Obsluha digitálního tachografu

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10911

Název zakázky: Příprava vozidel a provoz na komunikacích Psychologická příprava a řešení krizových situací Obsluha digitálního tachografu

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 12. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: BusLine a.s.

Sídlo zadavatele: Na Rovinkách 211, Semily 513 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jakub Vyskočil, statutární ředitel

IČ zadavatele: 28360010

DIČ zadavatele: CZ28360010

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Karolína Rybníčková
  • Telefon: +420 481368251
  • E-mail: karolina.rybnickova@busline.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 1. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
Europ Advisory s.r.o., Nám. Tržní 657/12, 460 01 Liberec

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 747252,00 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
viz Výzva ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz Výzva ke stažení

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Viz Oznámení o zrušení ke stažení.

Datum ukončení: 28. 2. 2017

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem výběrového řízení je realizace odborných školení blíže popsaných v příloze č. 3 této zadávací dokumentace, a to za podmínek závazně stanovených v popisu konkrétních školení v souladu s předloženou projektovou žádostí a Vyrozuměním místně příslušného ÚP.

Zakázky je rozdělena na tři části (viz Příloha č. 3) a každý Účastník o veřejnou zakázku se může přihlásit do jedné nebo více libovolných částí veřejné zakázky, v nichž splní požadavky Zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci:

Část č. 1 – Školení řidičů: Příprava vozidel a provoz na komunikacích

Část č. 2 – Školení řidičů: Psychologická příprava a řešení krizových situací

Část č.3 – Školení řidičů: Obsluha digitálního tachografu

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Část č. 1 – Školení řidičů: - Příprava vozidel a provoz na komunikacích              240.906,- Kč bez DPH

Část č. 2 – Školení řidičů: - Psychologická příprava a řešení krizových situací          238.746,- Kč bez DPH

  • Část č.3 – Školení řidičů: Obsluha digitálního tachografu                              267.600,- Kč bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

40 týdnů

Místo dodání / převzetí plnění

Liberecký, Hradecký a Ústecký kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

1. Cena v Kč bez DPH – 70%

2. Kvalita nabízeného plnění – 30%

 

Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem váhy kritéria v % a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.

 

Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou u hodnotu, která vznikne násobkem váhy kritéria v % a poměru hodnocené nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky.

 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Základní způsobilost

Zadavatel požaduje, aby Účastník prokázal splnění základní způsobilosti tím, že předloží následující doklady:

•          Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

 

Profesní způsobilost:

Účastník je povinen předložit kopii oprávnění k podnikání, tj.:

  • výpis z živnostenského rejstříku - obsahující předmět podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu plnění této zakázky, ne starší 90 dnů

 

dále Účastník rovněž předloží

  • výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, je-li v ní Účastník zapsán podle zvláštních předpisů, ne starší 90 dnů
  • platnou akreditaci provozovatele školicího střediska dle § 49 zák.247/2000 Sb. v platném znění

 

Technická kvalifikace

K prokázání splnění kvalifikace Účastníka pro plnění jednotlivých Částí této zakázky na oblasti dalšího profesního vzdělávání Zadavatel požaduje předložení následujících dokladů:

a)        Seznam alespoň dvou služeb, přičemž alespoň jedna z nich byla poskytnuta v minimálním finančním rozsahu úplaty 100.000,- Kč bez DPH oblasti dalšího profesního vzdělávání (s uvedením spojení a kontaktních osob, u kterých lze tento údaj ověřit) realizovaných Účastníkem v období posledních 3 let

Technický kvalifikační předpoklad Účastník splní předložením seznamu PRO KAŽDOU NABÍZENOU ČÁST ZVLÁŠŤ, podepsaného statutárním zástupcem společnosti, anebo osobou pověřenou.

 

b)        Seznamem osob podílejících se na plnění VZ, a to takto:

 

Část č. 1 – Školení řidičů: Příprava vozidel a provoz na komunikacích

 

  • min. 1 lektor (SŠ, 3 let praxe v oblasti dalšího vzdělávání v dopravě), nebo
  • min. 1 lektor (SŠ, držitel profesního osvědčení na skupinu „D“ dle § 21 zák. 247/2000 Sb. v platném znění)

 

Část č. 2 – Školení řidičů: Psychologická příprava a řešení krizových situací

 

  • min. 1x lektor (SŠ, 3 let praxe v oblasti školení v oblasti krizových situací ), nebo
  • min. 1 lektor (SŠ, držitel profesního osvědčení na skupinu „D“ dle § 21 zák. 247/2000 Sb. platném znění)

 

Část č.3 – Školení řidičů: Obsluha digitálního tachografu

 

  • min. 1x lektor (SŠ, 3 let praxe v oblasti školení v oblasti digitálních tachografů ), nebo
  • min. 1 lektor (SŠ, držitel profesního osvědčení na skupinu „D“ dle § 21 zák. 247/2000 Sb. platném znění)

 

Technickou kvalifikaci Účastník splní předložením PRO KAŽDOU NABÍZENOU ČÁST ZVLÁŠŤ, podepsaného statutárním zástupcem společnosti, anebo osobou pověřenou a doložením:

- profesní životopisu každého uvedeného lektora vč. dosažených osvědčení

- čestného prohlášením o participaci každého uvedeného lektora na konkrétní službě v minulosti (poslední 3 roky v požadované pozici s identifikací odběratele a poskytnuté služby)

Pokud některý z lektorů odborně zvládá problematiku více částí zakázky, lze jeho kvalifikaci započítat do více částí veřejné zakázky.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Účastníkovi je doporučeno sestavit nabídku a doklady osvědčující splnění kvalifikace v tomto níže pořadí.

1.        krycí list nabídky a identifikační údaje o Účastníka

2.        obsah nabídky

3.        doklad prokazující splnění základní kvalifikace – čestné prohlášení

4.        doklady prokazující splnění profesní způsobilosti

5.        doklady prokazující splnění technické způsobilosti

a.        pro Část 1

b.        pro Část 2

c.        pro Část 3

6.        vlastní nabídka vč. harmonogramu plnění

a.        pro Část 1

b.        pro Část 2

c.        pro Část 3

7.        podepsaný návrh smlouvy splňující požadavky zadávací dokumentace

a.        pro Část 1

b.        pro Část 2

c.        pro Část 3

8.        shrnutí nabídky – cena

a.        pro Část 1

b.        pro Část 2

c.        pro Část 3

9.        další doklady dle požadavků Zadavatele

10.      další doklady dle uvážení Účastníka

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Nabídkovou cenou se rozumí cena za jednoho účastníka a jeden den, tzv. „člověkoden“, dle specifikace pro jednotlivé druhy školení.

Dále účastník uvede celkovou cenu realizaci každé Části celkem.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

1.        Závazné obchodní podmínky jsou formou vzorového znění smlouvy uvedeny v příloze č. 4 této ZD.

2.        Účastník je povinen tyto respektovat, a návrh smlouvy musí být ze strany Účastníka podepsán osobou oprávněnou jednat za Účastníka nebo osobou příslušně zmocněnou., originál nebo úředně ověřená kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí nabídky Účastníka.

3.        Uzavřený kontrakt resp. případné spory budou posuzovány dle českého práva.

4.         Při provádění vzdělávací aktivity (teoretické) je Účastník povinen postupovat v souladu s ust. § 51 čl. 1) s výjimkou písm. c) a e)  zák. 247/2000 Sb.

Další podrobné informace jsou popsány v Zadávací dokumentaci a jejich přílohách, ke kterým je neomezený a přímý dálkový přístup na webové adrese:

https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/busline-a-s

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 12. 2016
 
Aktualizováno: 3. 3. 2017