- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Příprava vozidel a provoz na komunikacích Psychologická příprava a řešení krizových situací Obsluha digitálního tachografu
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10911
Název zakázky: Příprava vozidel a provoz na komunikacích Psychologická příprava a řešení krizových situací Obsluha digitálního tachografu
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 12. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: BusLine a.s.
Sídlo zadavatele: Na Rovinkách 211, Semily 513 01
- Jméno: Jakub Vyskočil, statutární ředitel
IČ zadavatele: 28360010
DIČ zadavatele: CZ28360010
- Jméno: Karolína Rybníčková
- Telefon: +420 481368251
- E-mail: karolina.rybnickova@busline.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 1. 2017 09:00
Místo pro podání nabídek: Europ Advisory s.r.o., Nám. Tržní 657/12, 460 01 Liberec
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 747252,00 bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva ke stažení
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Viz Oznámení o zrušení ke stažení.
Datum ukončení: 28. 2. 2017
Soubory ke stažení:
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem výběrového řízení je realizace odborných školení blíže popsaných v příloze č. 3 této zadávací dokumentace, a to za podmínek závazně stanovených v popisu konkrétních školení v souladu s předloženou projektovou žádostí a Vyrozuměním místně příslušného ÚP. Zakázky je rozdělena na tři části (viz Příloha č. 3) a každý Účastník o veřejnou zakázku se může přihlásit do jedné nebo více libovolných částí veřejné zakázky, v nichž splní požadavky Zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci: Část č. 1 – Školení řidičů: Příprava vozidel a provoz na komunikacích Část č. 2 – Školení řidičů: Psychologická příprava a řešení krizových situací Část č.3 – Školení řidičů: Obsluha digitálního tachografu |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Část č. 1 – Školení řidičů: - Příprava vozidel a provoz na komunikacích 240.906,- Kč bez DPH Část č. 2 – Školení řidičů: - Psychologická příprava a řešení krizových situací 238.746,- Kč bez DPH
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
40 týdnů |
Místo dodání / převzetí plnění |
Liberecký, Hradecký a Ústecký kraj |
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|
1. Cena v Kč bez DPH – 70% 2. Kvalita nabízeného plnění – 30%
Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem váhy kritéria v % a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.
Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou u hodnotu, která vznikne násobkem váhy kritéria v % a poměru hodnocené nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky.
|
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Základní způsobilost Zadavatel požaduje, aby Účastník prokázal splnění základní způsobilosti tím, že předloží následující doklady: • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Profesní způsobilost: Účastník je povinen předložit kopii oprávnění k podnikání, tj.:
dále Účastník rovněž předloží
Technická kvalifikace K prokázání splnění kvalifikace Účastníka pro plnění jednotlivých Částí této zakázky na oblasti dalšího profesního vzdělávání Zadavatel požaduje předložení následujících dokladů: a) Seznam alespoň dvou služeb, přičemž alespoň jedna z nich byla poskytnuta v minimálním finančním rozsahu úplaty 100.000,- Kč bez DPH oblasti dalšího profesního vzdělávání (s uvedením spojení a kontaktních osob, u kterých lze tento údaj ověřit) realizovaných Účastníkem v období posledních 3 let Technický kvalifikační předpoklad Účastník splní předložením seznamu PRO KAŽDOU NABÍZENOU ČÁST ZVLÁŠŤ, podepsaného statutárním zástupcem společnosti, anebo osobou pověřenou.
b) Seznamem osob podílejících se na plnění VZ, a to takto:
Část č. 1 – Školení řidičů: Příprava vozidel a provoz na komunikacích
Část č. 2 – Školení řidičů: Psychologická příprava a řešení krizových situací
Část č.3 – Školení řidičů: Obsluha digitálního tachografu
Technickou kvalifikaci Účastník splní předložením PRO KAŽDOU NABÍZENOU ČÁST ZVLÁŠŤ, podepsaného statutárním zástupcem společnosti, anebo osobou pověřenou a doložením: - profesní životopisu každého uvedeného lektora vč. dosažených osvědčení - čestného prohlášením o participaci každého uvedeného lektora na konkrétní službě v minulosti (poslední 3 roky v požadované pozici s identifikací odběratele a poskytnuté služby) Pokud některý z lektorů odborně zvládá problematiku více částí zakázky, lze jeho kvalifikaci započítat do více částí veřejné zakázky.
|
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Účastníkovi je doporučeno sestavit nabídku a doklady osvědčující splnění kvalifikace v tomto níže pořadí. 1. krycí list nabídky a identifikační údaje o Účastníka 2. obsah nabídky 3. doklad prokazující splnění základní kvalifikace – čestné prohlášení 4. doklady prokazující splnění profesní způsobilosti 5. doklady prokazující splnění technické způsobilosti a. pro Část 1 b. pro Část 2 c. pro Část 3 6. vlastní nabídka vč. harmonogramu plnění a. pro Část 1 b. pro Část 2 c. pro Část 3 7. podepsaný návrh smlouvy splňující požadavky zadávací dokumentace a. pro Část 1 b. pro Část 2 c. pro Část 3 8. shrnutí nabídky – cena a. pro Část 1 b. pro Část 2 c. pro Část 3 9. další doklady dle požadavků Zadavatele 10. další doklady dle uvážení Účastníka |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Nabídkovou cenou se rozumí cena za jednoho účastníka a jeden den, tzv. „člověkoden“, dle specifikace pro jednotlivé druhy školení. Dále účastník uvede celkovou cenu realizaci každé Části celkem. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
1. Závazné obchodní podmínky jsou formou vzorového znění smlouvy uvedeny v příloze č. 4 této ZD. 2. Účastník je povinen tyto respektovat, a návrh smlouvy musí být ze strany Účastníka podepsán osobou oprávněnou jednat za Účastníka nebo osobou příslušně zmocněnou., originál nebo úředně ověřená kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí nabídky Účastníka. 3. Uzavřený kontrakt resp. případné spory budou posuzovány dle českého práva. 4. Při provádění vzdělávací aktivity (teoretické) je Účastník povinen postupovat v souladu s ust. § 51 čl. 1) s výjimkou písm. c) a e) zák. 247/2000 Sb. Další podrobné informace jsou popsány v Zadávací dokumentaci a jejich přílohách, ke kterým je neomezený a přímý dálkový přístup na webové adrese: |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.