Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Profesionalizace městského úřadu v Tišnově

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12044

Název zakázky: Profesionalizace městského úřadu v Tišnově

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 1. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: město Tišnov

Sídlo zadavatele: Tišnov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Jiří Dospíšil
  • Telefon: +420549439811
  • E-mail: jiri.dospisil@tisnov.cz

IČ zadavatele: 00282707

DIČ zadavatele: CZ00282707

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Sabina Dvořáková
  • Telefon: +420739242175
  • E-mail: sabina.dvorakova@tisnov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 2. 2018 11:00

Místo pro podání nabídek:
Podatelna MÚ Tišnov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Ukončení zakázky, oznámení o výsledku.

 

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění školení / vzdělávání pro zaměstnance Městského úřadu Tišnov v rozsahu a za podmínek uvedených v přílohách této výzvy. Školení bude provedeno v následujících oblastech: Vyjednávání a argumentace; Komunikace v obtížných situacích; Konfliktní situace a jejich řešení; Syndrom vyhoření a možnosti jeho zvládání; Stres – jeho odstraňování a prevence; Prezentační dovednosti vedoucích úředníků; Prezentační dovednosti– rétorika a komunikace; Zákon o ochraně osobních údajů; Pracovně-právní vztahy v úřadech obcí; Evidence obyvatel v praxi; Vedení matrik – zákon o matrikách; Správní řízení a správní rozhodnutí; Správní řád – praktické otázky z praxe – správní území; Stavební zákon; Katastr nemovitostí; Zákon o zveřejňování smluv; Úřední deska; Právní úprava svobodného přístupu k informacím; Územní plánování; Odpovědné zadávání veřejných zakázek a proces vedení zadávacího řízení; Projektové řízení; Strategické řízení; Finanční řízení; Teambuilding 1x ročně na 2 dny; Teambuilding v rámci úřadu pro cca 90 lidí. Školení bude provedeno v letech 2018 a 2019 v budově Městského úřadu v Tišnově.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1077686,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
2018-2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Tišnov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH – hodnocení nabídek dle hodnotícího kritéria nejnižší nabídková cena bude provedeno tak, že nabídky budou seřazeny podle výše nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší. Nabídka s nejnižší cenou bude vyhodnocena jako nejvýhodnější.
  • V případě rovnosti nabídkových cen rozhodne o pořadí uchazečů se stejnou nabídkovou cenou los – hod kostkou, která bude mít každou stranu označenu číslem od 1 do 6. Hod provede vždy zástupce uchazeče. První hodí ten zástupce uchazeče, jehož nabídka byla podána dříve. Hody se provádí totožnou kostkou, která se při hodu musí otočit alespoň dvakrát. Vyhrává ten, který hodí vyšší číslo. Pokud oba zástupci uchazečů hodí stejné číslo, hody se opakují ve stejném pořadí.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost

Zadavatel požaduje, aby dodavatel splnil základní způsobilost analogicky dle § 74 ZZVZ.

Způsobilým není dodavatel, který:

a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) je v likvidaci (viz § 187 občanského zákoníku), proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku (viz §136 zákona č. 182/2006 Sb.), vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Dodavatel prokáže splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášení, ze kterého bude patrné splnění všech požadovaných základních kvalifikačních předpokladů (formulář čestného prohlášení je uveden v příloze č. 2). Čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíců.

Profesní způsobilost

Zadavatel požaduje ve smyslu ustanovení § 77 ZZVZ splnění profesní způsobilosti předložením:

a) výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je v něm uchazeč zapsán,

b) dokladu o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky (např. výpis z živnostenského rejstříku).

Kopie dokladů k prokázání profesních kvalifikačních předpokladů nesmějí být starší 3 měsíců.

Technická kvalifikace

Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kritérií technické kvalifikace předložením seznamu významných služeb realizovaných uchazečem v posledních pěti letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění.

Uchazeč prokáže splnění technické kvalifikace seznamem minimálně 3 významných zakázek realizovaných v posledních 3 letech spočívajících v každém jednotlivém případě v zajištění školení či vzdělávání v minimální hodnotě 500 000 Kč bez DPH, stejného nebo obdobného charakteru jako je předmět veřejné zakázky. U každé významné zakázky bude uveden kontakt na objednatele (kontaktní osoba, telefon, e-mail).

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou jakoukoliv kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Uchazeči podají nabídku v písemné formě v listinné podobě v řádně uzavřené obálce. Obálka s nabídkou bude označena názvem veřejné zakázky „Profesionalizace Městského úřadu v Tišnově“,  nápisem „Neotevírat“ a bude na ní uvedena adresa, na níž je možné zaslat uchazeči do 5 pracovních dnů případné oznámení o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek.

Nabídka bude obsahovat:

krycí list nabídky

uchazečem podepsaný návrh smlouvy s uvedenou nabídkovou cenou v členění cena bez DPH, výše DPH a cena vč. DPH

doklady o splnění kvalifikačních předpokladů (výpisy mohou být předloženy v prosté kopii)

elektronickou kopii nabídky (sken nabídky) na CD

další doklady či informace dle této výzvy

Nabídkovou cenou je cena za splnění celého předmětu veřejné zakázky dle zadávacích podmínek bez daně z přidané hodnoty. Nabídková cena bude uvedena v korunách českých.

Nabídková cena bude zpracována jako cena se započtením veškerých nákladů uchazeče na splnění předmětu veřejné zakázky dle zadávacích podmínek, rizik a zisku uchazeče. Z nabídky bude patrná cena bez DPH, s DPH a vyčíslení hodnoty DPH.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[1]

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu (viz krycí list).

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

 

[1] Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídkovou cenou je cena za splnění celého předmětu veřejné zakázky dle zadávacích podmínek bez daně z přidané hodnoty. Nabídková cena bude uvedena v korunách českých.

Nabídková cena bude zpracována jako cena se započtením veškerých nákladů uchazeče na splnění předmětu veřejné zakázky dle zadávacích podmínek, rizik a zisku uchazeče. Z nabídky bude patrná cena bez DPH, s DPH a vyčíslení hodnoty DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu (viz krycí list).

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemné vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Uchazeč podáním nabídky uděluje zadavateli svůj výslovný souhlas se zveřejněním podmínek jeho nabídky v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění).

Uchazeč podáním nabídky vyslovuje souhlas s tím, že zadavatel v rámci transparentnosti veřejné zakázky zveřejní smlouvu (včetně případných dodatků) s vybraným dodavatelem v Registru smluv, a to vyjma pasáží, u kterých uchazeč stanoví, že se na ně vztahuje obchodní tajemství.

Zadavatel nehradí uchazečům náklady vzniklé z účasti v řízení.

Nabídky nebudou uchazečům vráceny, pokud tyto zadávací podmínky nestanoví pro konkrétní případy jinak.

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit splnění kvalifikačního předpokladu dle této zadávací dokumentace a to ve veřejných registrech či u objednatele referenčních zakázek.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek měnit, doplnit či upřesnit podmínky zadávacího řízení.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku v souladu s pravidly poskytovatele dotace.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 973000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Atache, s.r.o., Sirotkova 1039/75, Brno, 61600, 28276485, Mgr. Pavla Soukupová

    Datum podpisu smlouvy: 5. 4. 2018

Datum ukončení: 5. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 1. 2018
 
Aktualizováno: 16. 4. 2018