Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Profesní vzdělávání zaměstnanců členů Informační technologie z.s. – manažerské, odborné a jazykové kurzy

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11548

Název zakázky: Profesní vzdělávání zaměstnanců členů Informační technologie z.s. – manažerské, odborné a jazykové kurzy

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Informační technologie z.s.

Sídlo zadavatele: Spartakiádní 266/14, Všebořice, 400 10 Ústí nad Labem

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Jindřich Čmugr
  • Telefon: +420603445680
  • E-mail: informacnitechnologieos@seznam.cz

IČ zadavatele: 26676621

DIČ zadavatele: CZ26676621

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Alena Koubová
  • Telefon: +420774987193
  • E-mail: alena.koubova@pgmc.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
PGM Consulting s.r.o., Mírové nám. 34, 400 01 Ústí nad Labem

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Klasifikace veřejné zakázky - CPV kód a označení:

80522000-9 Vzdělávací semináře

80580000-3 Poskytování jazykových kurzů

80531200-7 Technický výcvik

80530000-8 Praktické vzdělávání

80400000-8 Vzdělávání dospělých a jiné vzdělávání

 

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v rámci níže uvedených dílčích částí:

DÍLČÍ ČÁST 1. : Měkké a manažerské dovednosti

DÍLČÍ ČÁST 2. : Jazykové vzdělávání

DÍLČÍ ČÁST 3.: Technické vzdělávání – Kurzy svařování

Specifikace jednotlivých vzdělávacích kurzů je uvedena v příloze č. 4, která je nedílnou součástí této výzvy.

 

Podmínky a požadavky zadavatele:

Vzdělávací kurzy jsou koncipovány jako uzavřené, a to s výjimkou kurzů v rámci dílčí části 3. (viz kurzy svařování). Jednoho uzavřeného vzdělávacího kurzu se může zúčastnit max. 12 osob, a to pouze v rámci projektu.
V rámci dílčí části 3.(viz kurzy svařování) této zakázky jsou poptávány tzv. otevřené kurzy. Otevřeným kurzem je kurz nabízený volně na trhu, skupina účastníků kurzu se obvykle skládá z na sobě nezávislých zájemců o kurz, kurzu se obvykle vedle osob z cílové skupiny účastní jiné osoby z řad jiné veřejnosti, jejichž vzdělávání není hrazeno z projektu.  Počet účastníků v otevřeném kurzu není upraven podmínkami této zakázky.
Jednotlivé vzdělávací kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele v rámci období realizace kurzu uvedeného ve specifikaci jednotlivých vzdělávacích kurzů (příloha č. 4). Uchazeč musí být schopen realizovat konkrétní vzdělávací kurz do 21 kalendářních dnů od doručení písemného požadavku zadavatele. Tato podmínka neplatí pro jazykové vzdělávání, u kterého je uchazeč povinen respektovat stanovené termíny realizace jednotlivých jazykových kurzů uvedené ve specifikaci vzdělávacích kurzů - jazykovém vzdělávání (příloha č. 4).
Vzdělávací kurz bude uskutečněn v rozsahu hodin výuky uvedené u specifikace jednotlivých vzdělávacích kurzů (viz příloha č. 4).
Výuková hodina odpovídá délce 60 minut, mimo jazykové vzdělávání, v němž výuková hodina odpovídá délce 45 min.
Školící den odpovídá délce 8 výukových hodin ve stanoveném rozmezí termínu realizace vzdělávacího kurz. Přestávky se nezapočítávají do výukových hodin, budou uchazečem navrženy mimo výukové hodiny.
Kurz bude realizován pouze formou tzv. PODPOROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ (viz Pravidla Operačního programu Zaměstnanost (dále jen ,,OPZ“) - Specifická část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání v aktuálním znění, dále jen ,,Specifická pravidla“).
Vzdělávací kurz nesmí zahrnovat tzv. NEPODPOROVANÉ VZDĚLÁVÁNÍ (např. stáž, e-learning apod) - viz Specifická pravidla.
Součástí plnění je dodání dokumentace ke vzdělávacímu kurzu, a to prezenčních listin, školících (výukových) materiálů a pomůcek, záznamů o školení (zpětná vazba od účastníků) a dokladů o absolvování vzdělávacího kurzu.
Dokumentaci k obsahu vzdělávacího kurzu vč. uvedení školicích (výukových) materiálů a pomůcek (v rozsahu dle Specifických pravidel) předloží účastník zadávacího řízení ke každému vzdělávacímu kurzu v rámci své nabídky.
Výukové a podpůrné materiály poskytne dodavatel všem účastníkům vzdělávacích kurzů v tištěné nebo elektronické podobě v potřebném počtu a to pro každý vzdělávací kurz.
Součástí plnění je vydání dokladu o úspěšném absolvování vzdělávacího kurzu každému účastníkovi vzdělávacího kurzu. V případě kurzů akreditovaných Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, nebo podle zvláštních právních předpisů, u kurzů konaných v zařízeních se vzdělávacím programem podle zvláštního právního předpisu (viz kurzy svařování) nebo za účelem splnění normy je dokladem o absolvování kurzu získané osvědčení (popř. jiný doklad o úspěšném absolvování zkoušky). Podmínky pro vydání osvědčení vyplývají z akreditace, resp. právního předpisu aj. U ostatních vzdělávacích kurzů je dokladem potvrzení o absolvování. Vzor potvrzení o absolvování je k dispozici na portálu www.esfcr.cz - tento vzor je pro účastníka zadávacího řízení /dodavatele kurzu závazný. Potvrzení o absolvování u ostatních vzdělávacích kurzů musí povinně obsahovat veškeré náležitosti uvedené ve Specifických pravidlech. Účastník zadávacího řízení v rámci své nabídky předloží vzor dokladu o absolvování vzdělávacího kurzu.
Dodavatel je povinen zajistit vedení prezenčních listin vzdělávacího kurzu, které se všemi požadovanými náležitostmi předá zadavateli ke dni ukončení kurzu nebo kdykoliv na vyžádání zadavatele. Prezenční listiny budou zpracovány dle Specifických pravidel a budou vedeny a předkládány v provedení dle vzoru zveřejněném na www.esfcr.cz pro výzvu Operačního programu Zaměstnanost č. 60.
Vzdělávací kurzy budou zajištěny externími vzdělávacími subjekty. Externím vzdělávacím subjektem může být fyzická či právnická osoba, která nabízí akreditované i neakreditované vzdělávací kurzy.
Plnění této veřejné zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž účastník zadávacího řízení/dodavatel je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a účastník zadávacího řízení/dodavatel je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.

V rámci všech informačních a komunikačních aktivit a na výstupech týkajících se projektu dá účastník zadávacího řízení najevo podporu z ESF fondů tím, že použije povinné prvky vizuální identity OPZ, Výčet informací a komunikačních aktivit a výstupů, kde je nutné použít povinné prvky vizuální identity OPZ, je obsažen v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (dále jen ,,Obecná pravidla“)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 965100,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
říjen 2017 - prosinec 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou prostory uvedené ve specifikaci jednotlivých vzdělávacích kurzů (příloha č. 4 Výzvy)

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Hodnotící kritéria – všechny části

    Nabídky budou hodnoceny v souladu s § 114 zákona dle základního hodnotícího kritéria ekonomické výhodnosti nabídky.

    Dílčími hodnotícími kritérii jsou:

    Celková výše nabídkové ceny bez DPH, za celkovou realizaci vzdělávání všech osobohodin uvedených pro danou dílčí část v příloze č.4      -  váha 50 % 

     

    Cena uzavřených kurzů i otevřených kurzů bude hodnocena dle Ceny celkem za všechny osobohodiny v kurzu bez DPH v součtu dle dílčích plnění předmětu zakázky č. 1 - 3 .

    Kvalita lektorského týmu                                                -   váha 50%

    V rámci dílčího kritéria a) bude zadavatel hodnotit celkovou nabídkovou cenu v Kč bez DPH zpracovanou dle této zadávací dokumentace. Způsob hodnocení dílčího kritéria nabídkové ceny:

    Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH, a to tím způsobem, že hodnocená nabídka získá takovou bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejnižší podané nabídky k hodnocené nabídce. Nejnižší cenová nabídka tedy vždy obdrží 100 bodů – viz vzorec:

     
    100 * (nejvýhodnější nabídka / hodnocená nabídka) * váha vyjádřena v procentech

     

    Hodnota nejvhodnější nabídky (nabídky s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH) bude vždy vydělena hodnotou konkrétní, právě hodnocené nabídky a vynásobena celkovou vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu.

    V rámci dílčího kritéria b) bude zadavatel hodnotit vzdělání a praxi školitelů, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.

    Seznam bude zahrnovat členy lektorského týmu dle dílčích části, viz níže, z nichž jeden bude v postavení vedoucího týmu, který bude odpovědný zejména za řádné plnění zakázky a za komunikaci se zadavatelem.

    Min. počet lektorů pro danou dílčí část:

    Dílčí část 1 – Měkké a manažerské dovednosti                         min. 5 lektorů

    Dílčí část 2 – Jazykové vzdělávání                                            min. 6 lektorů

    Dílčí část 4 – Technické a jiné odborné vzdělávání                   min. 2 lektoři

     

    Změna složení lektorského týmu uvedeného v nabídce Dodavatele bude možná pouze se souhlasem zadavatele, přičemž Dodavatel musí i po této změně splňovat veškeré kvalifikační požadavky kladené na členy lektorského týmu dle Zadávací dokumentace a nabídky. Výměnu člena lektorského týmu je dodavatel povinen zadavateli oznámit na adresu kontaktní osoby zadavatele, nejpozději do pěti (5) dnů od takové změny.

     

    Způsob hodnocení:

    vysokoškolské vzdělání v relevantním směru – bude hodnoceno dle zaměření VŠ či konkrétní specializace na VŠ (u dílčí části Technické a jiné odborné vzdělávání bude hodnoceno již doložené odborné vzdělávání na úrovni SŠ) :

    měkké a manažerské dovednosti – VŠ diplom obor psychologie, management, marketing, andragogika, apod.,
    jazykové kurzy –  min. 4 lektoři VŠ diplom anglický jazyk
    technické a jiné odborné vzdělávání – odborné vzdělání v oblasti svařování, elektrotechniky,

     

    Vysokoškolský diplom (u dílčí části Technické a jiné odborné vzdělávání adekvátní průkaz vzdělání)  případně může být nahrazen min. 5 letou praxí v daném oboru předmětu školení. Tzn. za každého člena lektorského týmu, který disponuje VŠ vzděláním příslušného směru (u dílčí části Technické a jiné odborné vzdělávání adekvátní průkaz vzdělání) nebo praxí min. 5 let v daném předmětu školení, účastník získá alikvotní počet bodů. 50. Tzn. v případě splnění vzdělání či praxe u poloviny lektorů, získá účastník 25 bodů. Max. počet bodů v rámci této části je 50.

    Za nesplnění kritéria ani u jednoho člena týmu bude přiděleno 0 bodů

     

    Délka praxe v daném oboru – min. 5 let praxe – za každý rok navíc 5 bodů – maximum 50 bodů. 5 let a méně praxe – 0 bodů, 15 let praxe 50 bodů

     

    V daném případě se bude hodnotit aritmetický průměr délky praxe všech členů týmu pro danou dílčí část.

    Max. celkový počet bodů v rámci této části je 50.

    Celkový počet bodů dle kritéria  b) Kvalita lektorského týmu činí 100 bodů.

    Přílohu seznamu lektorského týmu, která bude podepsána oprávněnou osobou účastníka, budou tvořit profesní životopisy všech členů realizačního týmu. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění:

    - jméno a příjmení;

    - označení pozice v lektorském týmu;

    - nejvyšší dosažené vzdělání;

    - přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru;

    - relevantní zakázky, na kterých se člen týmu podílel

    - kontakty na ověření referencí

     

    Dokládání způsobu hodnocení dle bodu A bude na základě ověřených vysvědčení z vysokých škol (u dílčí části Technické a jiné odborné vzdělávání adekvátního průkazu vzdělání).

    Bodová hodnota tohoto kritéria bude určena podle následujícího vzorce:

    100 *Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřena v procentech

    Účastník není oprávněn podmínit jím navrhované podmínky, které jsou předmětem hodnocení, další podmínkou. Podmínění nebo uvedení několika rozdílných hodnot podmínek, které jsou předmětem hodnocení, je důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení účastníka ze zadávacího řízení. Obdobně bude zadavatel postupovat v případě, že dojde k uvedení hodnoty podmínky, která je předmětem hodnocení, v jiné veličině či formě, než zadavatel požaduje.

    Nejvýhodnější nabídka bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Kvalifikace splní dodavatel, který prokáže splnění:

    základní způsobilosti
    profesní způsobilosti
    ekonomické kvalifikace
    technické kvalifikace

     

    Základní způsobilost

    Splnění základní způsobilosti prokáže dodavatel čestným prohlášením (příloha č. 2) podepsaným oprávněnou osobou účastníka zadávacího řízení v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle občanského zákoníku.

     

    Profesní způsobilost

    Splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice prokáže dodavatel, který předloží kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné odborné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

     

    Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží kopii dokladu, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují, zejména:

    Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti.

    Pro dílčí část 3 :

    Požadavek na školitele svářečů z bezpečnostních ustanovení podle ČSN 05 0705 a následujících předpisů:

    Živnostenský list pořádání odborných kurzů a školení včetně lektorské činnosti
    Osvědčení způsobilosti svářečské školy
    Rámcová smlouva na zkoušení svářečů

     

    Ekonomická kvalifikace         

    Zadavatel požaduje, aby minimální roční obrat dodavatele, dosahoval nejméně dvojnásobku předpokládané hodnoty zakázky pro každou dílčí část zvlášť.

     

    Uchazeč prokáže splnění tohoto kritéria v průměru za 3 bezprostředně předcházející uzavřené účetní období. Jestliže dodavatel vznikl později, postačí, předloží-li údaje o svém obratu v požadované výši za všechna účetní období od svého vzniku.

     

    Uchazeč prokáže obrat výkazem zisku a ztrát dodavatele nebo obdobným dokladem podle právního řádu země sídla uchazeče.

     

    Technická kvalifikace

    Kritéria technické kvalifikace stanoví zadavatel za účelem prokázání lidských zdrojů, technických zdrojů nebo odborných schopností a zkušeností nezbytných pro plnění veřejné zakázky v odpovídající kvalitě. Zadavatel může považovat technickou kvalifikaci za neprokázanou, pokud dodavatel má protichůdné zájmy, které by mohly negativně ovlivnit plnění zakázky. K prokázání kritérií technické kvalifikace zadavatel požaduje předložení:

    seznamu významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele pro 3 odborné zakázky jako předmět zadávacího řízení.

    Za splněnou dobu se považuje služba uvedená v příslušném seznamu, která byla, v průběhu této doby dokončena; to neplatí u zakázek pravidelné povahy, u nichž se pro účely prokazování technické kvalifikace považuje za rozhodný rozsah zakázky realizovaný v průběhu 3 let.

    Účastník zadávacího řízení může použít služby, které poskytl:

    společně s jinými dodavateli, a to v rozsahu, v jakém se na plnění zakázky podílel, nebo
    jako poddodavatel, a to v rozsahu, v jakém se na plnění služby podílel.        

     

    Účastník splní tuto část kvalifikačních předpokladů, pokud prokáže, že poskytl v posledních 3 letech alespoň 3 služby obdobného charakteru (uzavřené kurzy), které svým zaměřením odpovídají zaměření předmětu plnění příslušné části zakázky a jejichž finanční objem činil min. hodnotu předpokládané zakázky v dané dílčí části:

    Dílčí část 1 – Měkké a manažerské dovednosti                      448 500 Kč bez DPH

     

    Účastník splní tuto část kvalifikačních předpokladů, pokud prokáže, že poskytl v posledních 3 letech alespoň 3 služby obdobného charakteru (uzavřené kurzy), které svým zaměřením odpovídají zaměření předmětu plnění příslušné části zakázky a jejichž finanční objem činil min. ½ hodnotu předpokládané zakázky v dané dílčí části:

    Dílčí část 2 – Jazykové vzdělávání                                           224 400 Kč bez DPH

     

    Účastník splní tento kvalifikační předpoklad, pokud prokáže, že poskytl v posledních 3 letech alespoň 3 služby obdobného charakteru (otevřené kurzy), které svým zaměřením odpovídají zaměření předmětu plnění příslušné části zakázky a jejichž finanční objem činil v souhrnu za otevřené kurzy min. hodnotu předpokládané zakázky v dané dílčí části:

    Dílčí část 3 – Technické vzdělávání                                             67 800 Kč bez DPH

     

    Dále uchazeče informujeme, že:

    Doklady prokazující základní způsobilosti podle § 74 a profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.

     

    Před uzavřením smlouvy si zadavatel od vybraného dodavatele vyžádá předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů o kvalifikaci, pokud již nebyly v zadávacím řízení předloženy.

     

    V případě společné účasti dodavatelů § 82 prokazuje základní způsobilost a profesní způsobilost podle § 77 odst. 1 každý dodavatel samostatně.

     

    Prokázání kvalifikace prostřednictvím jiných osob postupuje dodavatel dle § 83 zákona.

     

    V případě, kdy je kvalifikace prokazována prostřednictvím poddodavatele, je dodavatel povinen zadavateli již v nabídce předložit doklady prokazující základní způsobilost podle § 74 a profesní způsobilost podle § 77 jeho poddodavatelů v plném rozsahu. Dodavatelé jsou zároveň povinni předložit smlouvu, ve které je obsažen závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči veřejnému zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahu vzniklých v souvislosti s touto veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky.

     

    Důsledek nesplnění kvalifikace. Dodavatel, který nesplní kvalifikaci v požadovaném rozsahu, může být zadavatelem vyloučen z účasti v zadávacím řízení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Účastník zadávacího řízení může podat kompletní nabídku na všechny tři dílčí části dle požadavků uvedených v této zadávací dokumentaci nebo pouze na jednu popř. dvě, tři, dle požadavků uvedených v této zadávací dokumentaci, přičemž nabídka na každou dílčí část se všemi náležitostmi se podává samostatně v uzavřené a označené obálce.

 

Nabídka účastníka zadávacího řízení týkající se dílčí části/částí musí obsahovat všechny vzdělávací kurzy (viz příloha č. 4 - specifikace vzdělávacích kurzů) v rámci dané dílčí části, není přípustné nabídnout zajištění a realizaci pouze některého ze vzdělávacích kurzů z dané dílčí části.   

 

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na danou dílčí část.

Nabídky se podávají pouze v listinné podobě.

Pod pojmem nabídka se rozumí předložení údajů, dokumentů, vzorků nebo modelů, které potřebuje zadavatel k hodnocení nabídek dle ekonomické výhodnosti nabídky a k posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení.

Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce (listiny v jiném než českém jazyce budou doplněny úředním překladem do českého jazyka) v písemné formě a nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za účastníka zadávacího řízení jednat a podepisovat podle výpisu z Obchodního rejstříku popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.

 

Účastník zadávacího řízení podává nabídku ve lhůtě pro podání nabídek.

Nabídky účastníka zadávacího řízení musí plně respektovat podmínky a požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek. Zadavatel požaduje, aby nabídka účastníka zadávacího řízení byla předložena v označené obálce (příloha č. 3) v následující struktuře:

 

1)        Tabulka „Krycí list nabídky” - příloha č. 1

2)        Tabulka „Komplexní čestné prohlášení ˝ - příloha č. 2

3)        Dokumenty prokazující splnění požadavků na prokázání kvalifikace

4)        Vyplněný návrh Smlouvy o realizaci vzdělávání (příloha č. 5);návrh Smlouvy o realizaci vzdělávání musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za účastníka zadávacího řízení

5)   Tabulka „Cenová nabídka“ – příloha č. 6A, 6B, 6C

5)    Dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu vč. uvedení školicích (výukových) materiálů a pomůcek (v rozsahu dle Specifických pravidel OPZ)

6)    Vzor dokladu o absolvování vzdělávacího kurzu

7)    Ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení uchazeče).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník zadávacího řízení stanoví v souladu s touto výzvou k podání nabídek celkovou nabídkovou cenu v Kč bez DPH, vyčíslení DPH a celkovou cenu v Kč vč. DPH.

Účastník použije přílohu č. 6A, 6B, 6C

 

Do ceny zahrne účastník zadávacího řízení veškeré práce a dodávky nezbytné pro kvalitní plnění služeb, veškeré náklady spojené s úplným a kvalitním provedením, včetně veškerých rizik a vlivů (včetně inflačních).

 

DPH bude v rozpočtu vyčíslena v zákonné výši ke dni podání nabídky.

 

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nutné pro zajištění vzdělávacího kurzu v daném místě plnění, tzn. minimálně:

náklady na odborného lektora, monitoring prezence, studijní materiály, školicí pomůcky apod., dokumentaci k obsahu vzdělávacího kurzu, kontrolní a odborné testy nezbytné pro vydání dokladu o úspěšném absolvování vzdělávacího kurzu;
náklady na cestovné, stravné a ubytování lektora;
náklady na prezentační techniku (dataprojektor, flipchart, počítačové vybavení apod.);
náklady na pronájem školicí místnosti (v případě, že vzdělávací kurz bude realizován mimo prostory zadavatele uvedené u jednotlivých aktivit - viz příloha č. 4)

 

Součástí plnění účastníka zadávacího řízení budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro realizaci předmětu zakázky a jeho funkci

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka účastníka zadávacího řízení musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem NEOTEVÍRAT, na níž bude uvedena kontaktní adresa účastníka zadávacího řízení (příloha č. 3 - Název zakázky - OZNAČENÍ OBÁLKY).Veřejná zakázkaProfesní vzdělávání zaměstnanců členů Informační technologie z.s. – odborné a jazykové kurzy Informační technologie z.s.Dílčí část…………DOPLNIT…………- NEOTVÍRAT-Nabídka pro danou dílčí část bude podána v jednom vyhotovení ORIGINÁL. Nabídka bude zabezpečena takovým způsobem, který znemožní vyjmout jednotlivé listy nebo části nabídky. Nabídka bude podána na adrese pro podání nabídek uvedené zadavatelem v této výzvě.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na danou aktivitu.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn požadovat po zadavateli vysvětlení zadávací dokumentace na základě písemné žádosti (e-mailem), která se podává výhradně na adresu zastupujícího zadavatele alena.koubova@pgmc.cz nebo PGM Consulting s.r.o., Mírové nám. 34, 400 01 Ústí nad Labemnejpozději do 4 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel vysvětlí zadávací dokumentaci, pokud takové vysvětlení, případně související dokumenty existují, a uveřejní stejným způsobem, jako uveřejnil výzvu k podání nabídek, a to nejméně 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Pokud o vysvětlení zadávací dokumentace písemně požádá dodavatel (účastník zadávacího řízení) zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace tohoto dodavatele. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro vysvětlení zadávací dokumentace. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu nejméně 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Účastník zadávacího řízení předloží podepsaný návrh Smlouvy o realizaci vzdělávání.

Fakturace bude probíhat vždy až po ukončení příslušného vzdělávacího kurzu a doložení veškerých požadovaných podkladů dodavatelem dle podmínek Operačního programu Zaměstnanost pro výzvu č. 60.

U aktivity Jazykové vzdělávání je dodavatel oprávněn předložit fakturu 1x měsíčně (vždy k poslednímu dni daného měsíce), a to na základě objednavatelem odsouhlaseného soupisu realizovaných jazykových kurzů a v případě požadavku objednavatele i dalších podkladů prokazujících řádnou realizaci jazykového vzdělávacího kurzu dle podmínek Operačního programu Zaměstnanost pro výzvu č. 60. Po ukončení příslušného vzdělávacího jazykového kurzu je dodavatel povinen doložit veškeré požadované podklady dle podmínek Operačního programu Zaměstnanost pro výzvu č. 60.

 

Splatnost faktur: 30 dní.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze č. 6). Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1 – Měkké manažerské dovednostiEveresta, s.r.o.Mimoňská 3223, 407 01 Česká Lípa IČ 25014650

    Datum podpisu smlouvy: 3. 10. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2 – Jazykové vzděláváníJazyková škola LINK s.r.o.Purkyňovo náměstí 1400, 413 01 Roudnice nad LabemIČ: 27587142

    Datum podpisu smlouvy: 5. 10. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 3 – Technické vzdělávání – Kurzy svařováníEXIN spol. s r.o.Březinova 1875/14, 415 01 Teplice IČ: 18385206

    Datum podpisu smlouvy: 13. 10. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 8. 2017
 
Aktualizováno: 23. 10. 2017