Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Profesní vzdělávání zaměstnanců firmy LK Advisory, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12284

Název zakázky: Profesní vzdělávání zaměstnanců firmy LK Advisory, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 4. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: LK Advisory, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Kubánské náměstí 1391/11, 100 00 Praha 10

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Karolína Uhrová
  • Telefon: +420774650029
  • E-mail: uhrova@lka.cz

IČ zadavatele: 24275093

DIČ zadavatele: CZ24275093

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Karolína Benešová
  • Telefon: +420770101015
  • E-mail: benesova@lka.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 5. 2018 12:00

Místo pro podání nabídek:
LK Advisory, s.r.o., Hellichova 795, 290 01 Poděbrady

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění služby – realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti LK Advisory, s.r.o. v období květen 2018 až květen 2019 v rámci realizace projektu registrační číslo : CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005117. Projekt je realizován z Operačního programu Zaměstnanost, jehož řídícím orgánem je Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR (dále jen „MPSV“).

Nejedná se o výběrové řízení podle zákona o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb. (dále je „ZZVZ“); jedná se o výběrové řízení podle Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu Zaměstnanost vydaných MPSV a platných dnem v den zveřejnění této výzvy na portálu www.esfcr.cz.

Jedná se o kurzy „Měkké, manažerské dovednosti“ a „Účetní, ekonomické a právní kurzy“.

Požadavky zadavatele, pokud jde o typ kurzů a specifikaci jejich obsahu, požadovanou délku a zaměření kurzů a jiné požadavky na realizaci jsou uvedeny v příloze č. 4 této výzvy.

Nabídka uchazeče musí obsahovat všechna kurzy uvedená pro nabídkovou dílčí část v příloze č. 4; není přípustné nabídnout pouze některá školení. Požadujeme, aby jednotlivé kurzy, respektive jejich obsahová stránka, byly zaměřeny s ohledem na cílovou skupinu.

Realizace kurzů „Měkké, manažerské dovednosti“ bude probíhat ve školících prostorech zadavatele formou kurzů připravovaných na míru. Náklady na školící místnost, prezentační techniku (dataprojektor, flipchart, počítačové vybavení) nejsou součástí nabídky.

Kurzy „Účetní, ekonomické a právní kurzy“ budou probíhat ve školících prostorách uchazeče – tyto prostory nesmí být v Praze.

Kurzy musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady na další profesní vzdělávání:

https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

  • Uchazeč poskytne uchazečům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály s nutností dodržení pravidel pro publicitu v souladu s požadavky Operačního programu Zaměstnanost.
  • Uchazeč musí být schopen veškeré kurzy provést v období od května 2018 do konce května 2019.
  • Vzhledem k tomu, že jednotlivé kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby uchazeč byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.
  • U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů v příloze č. 4.
  • Součástí plnění je vydání certifikátů o úspěšném absolvování kurzu. Zajištění prezenční listiny z každého kurzu, která bude podepsána všemi účastníky a lektorem a alespoň 3 fotografií z každého kurzu. Veškeré školící materiály budou zadavateli poskytnuty také v elektronické podobě.
  • Výukové hodiny jsou myšleny v délce 60 minut u všech plánovaných kurzů.
  • Školící den je myšlen v délce 8 hodin školení, bez přestávek. Přestávky uchazeč navrhne nad výše uvedený rozsah v souladu s ustanovením § 88 zákoníku práce.
  • Maximální počet osob ve skupině u kurzů na míru je 12.
  • Plnění této zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob (lektorů), přičemž uchazeč je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají.
  • Uchazeč je vázán celým obsahem nabídky po celou dobu zadávací lhůty.
  • Uchazeč je povinen spolupracovat se zadavatelem při evidenci činnosti v rámci jednotlivých kurzů a poskytnout součinnost při provádění zadání a realizaci zakázky.

Součástí plnění uchazeče budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro zhotovení díla a jeho funkcí.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 990000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
květen 2018 až květen 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Poděbrady

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek bude provedeno v souladu s ust. § 114 zákona podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality. Zadavatel současně stanovil následující hodnotící kritéria:

Kritérium hodnocení                                              Váha

Celková nabídková cena bez DPH                            40 %

Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů                   60 %

 

Hodnotící kritérium - Celková nabídková cena bez DPH

Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nabídková cena bude stanovena jako celková cena za kompletní realizaci zakázky.

Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100:

Body za toto kritérium budou určeny výpočtem: 100 x (nejnižší cena/cena posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech

 

Hodnotící kritérium – Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů

V rámci tohoto kritéria budou hodnoceny nabídky z pohledu kvality realizace kurzů. A to:

a) obsah, struktura a náplň nabízených kurzů, způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby,

b) metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe,

c) ukázky studijních materiálů.

 

Jako nejvýhodnější bude ohodnocena nabídka účastníka, jež bude v rámci tohoto hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky a požadavkům zadavatele uvedeným v této výzvě komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky dle písm. a) až c) tohoto hodnotícího kritéria.

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. a) tohoto dílčího kritéria jsou: obsah nabízených jednotlivých školení, struktura těchto školení ve shodě s předmětem veřejné zakázky vymezeným v této výzvě a v příloze č. 4 této výzvy, přičemž zadavatel bude hodnotit zejména kvalitu struktury, návrhy obsahu jednotlivých školení a míru relevance k názvu a k pracovnímu zařazení cílové skupiny, kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 0-40 pomocných bodů.

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. b) tohoto dílčího kritéria jsou: účastník detailně popíše použití výukových metod, postupů a procesů, které bude třeba nastavit za účelem splnění předmětu a cíle zakázky, a to s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe, kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 0-40 pomocných bodů.

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. c) tohoto dílčího kritéria jsou: interaktivní zapojení uchazeče, shrnutí látky, praktická použitelnost, strukturovanost testu, odkazy na další zdroje. Studijní materiály mají znaky vycházející z didaktických doporučení při práci s cílovou skupinou, kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 0-20 pomocných bodů.

 

Nabídka, která získá v rámci tohoto hodnotícího kritéria nejvíce pomocných bodů, tzn. nejlépe splňuje požadavky zadavatele stanovené tímto hodnotícím kritériem (nejvýhodnější nabídka), je přiřazena hodnota 100. Dalším nabídkám jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s nejvýhodnější nabídkou.

Body za toto kritérium budou určeny výpočtem: Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech

 

Pravidla a způsob hodnocení:

Nejvýhodnější nabídka zakázky bude ta, jejíž součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.

Sestavení celkového pořadí zakázky:

Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnocení komise stanoví výsledné pořadí pro každou dílčí část zakázky. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů.

V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v druhém hodnotícím kritériu - Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje, aby účastník prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

Základní způsobilost

Předložením čestného prohlášení, ze kterého vyplývá, že dodavatel

  • nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny nebo trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině; trestný čin obchodování s lidmi; trestné činy proti majetku – podvod, úvěrový podvod, dotační podvod, podílnictví, podílnictví z nedbalosti, legalizace výnosů z trestné činnosti, legalizace výnosů z trestné činnosti z nedbalosti; trestné činy hospodářské – zneužití informace a postavení v obchodním styku, sjednání výhody při zadání veřejné zakázky, při veřejné soutěži a veřejné dražbě, pletichy při zadání veřejné zakázky a při veřejné soutěže, pletichy při veřejné dražbě, poškození finančních zájmů Evropské unie; trestné činy obecně nebezpečné; trestné činy proti ČR, cizímu státu a mezinárodní organizaci; trestné činy proti pořádku ve věcech veřejných – trestné činy proti výkonu pravomoci orgánu veřejné moci a úřední osoby, trestné činy úředních osob, úplatkářství, jiná rušení činnosti orgánu veřejné moci; nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele;
  • nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;
  • nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;
  • nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;
  • není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele;

Splnění výše uvedené základní způsobilosti prokáže účastník pro tuto zakázku předložením originálu čestného prohlášení podepsaného oprávněnou osobou. Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že účastník splňuje příslušnou základní způsobilost požadovanou zadavatelem. Vzor tohoto prohlášení je obsažen v této Výzvě jako její příloha č. 2.

 

Profesní způsobilost

Prokáže účastník předložením:

  • výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence (např. živnostenský rejstřík), pokud je v ní zapsán;
  • dokladem o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.

Zadavatel požaduje předložení dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění pro činnost Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti.

 

Technická kvalifikace

Technickou kvalifikaci splňuje účastník:

a) který předloží seznam významných služeb poskytnutých účastníkem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení, v oblasti Měkké manažerské dovednosti, která je totožného či obdobného charakteru jako je předmět tohoto výběrového řízení (dále jen „významné služby“). Každá významná služba je v hodnotě min. 400 000,- Kč bez DPH u každé jednotlivé služby.

Seznam významných služeb účastník předloží ve formě čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka v následující struktuře:

  • název objednatele,
  • název významné služby,
  • podrobný popis poskytovaných služeb,
  • celkový rozsah plnění (ve finančním vyjádření v Kč),
  • doba realizace služeb.

 

b) Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům.

Způsob prokázání splnění tohoto kvalifikačního předpokladu:

Účastník splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud realizační tým účastníka, bude splňovat níže uvedené kvalifikační požadavky:

  • Alespoň 5 lektorů prokáže min. SŠ vzdělání a 5 let profesní praxe v oblasti vzdělávání měkkých a manažerských dovedností, přičemž:

Minimálně 2 lektoři budou disponovat buď Vysokoškolským vzděláním ekonomického nebo manažerského směru, nebo v oblasti řízení lidských zdrojů a vzdělávání (psychologie, andragogika, personální řízení aj.)
Všichni lektoři současně uvedou seznam alespoň 5 realizovaných zakázek obdobného charakteru, tedy vzdělávání v oblasti měkkých a manažerských dovedností, na kterých se osobně podíleli.

V souvislosti s těmito kvalifikačními požadavky předloží dodavatel za každého požadovaného člena realizačního týmu následující dokumenty v prosté kopii:

Osvědčení o nejvyšším dosaženém vzdělání a odborné kvalifikaci (maturitní vysvědčení, VŠ diplom aj.)
Zpracovaný profesní životopis, který musí obsahovat u každé uváděné osoby:

  • Jméno a příjmení,
  • Nejvyšší dosažené vzdělání,
  • Přehled a dobu profesní praxe vztahující se k předmětu veřejné zakázky,
  • Realizované zakázky obdobného charakteru,
  • Čestné prohlášení, že údaje uvedené v životopise jsou pravdivé a že lektor se bude osobně podílet na plnění veřejné zakázky,
  • Podpis lektora.

 

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Závazné požadavky zadavatele:

Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky.

Tyto požadavky je účastník povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v jejích přílohách budou považovány za nesplnění výzvy s následkem vyloučení účastníka z další účasti na výběrovém řízení.

Předmět zakázky musí být proveden plně v souladu s platnými právními předpisy a technickými normami.

Účastník pro posouzení hodnotících kritérií předloží jako součást nabídky podklady obsahující relevantní informace k hodnoceným kritérií:

Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů: účastník v rámci nabídky doloží dokumenty, v nichž specifikuje a rozpracuje níže uvedené obligatorní části dle následující struktury:

a) obsah, struktura a náplň nabízených kurzů, způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby,

b) metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe,

c) ukázky studijních materiálů.

Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů je hodnocenou částí nabídky účastníka. Účastník předloží podklady ve shora požadované obligatorní struktuře.

Nabídka bude v českém jazyce, řádně čitelná, bez škrtů a přepisů. Nabídka musí být zabezpečena (svázána) proti manipulaci s jednotlivými listy a očíslována vzestupnou kontinuální řadou.

Účastník je oprávněn předložit pouze jedinou nabídku k veřejné zakázce. Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky – nabídka obsahující více variant bude zadavatelem vyloučena z výběrového řízení.

Zadavatel požaduje předložit v nabídce seznam poddodavatelů a uvést, kterou část veřejné zakázky bude každý z poddodavatelů plnit. Účastník pro tento požadavek využije přílohu č. 5 této výzvy.

Účastník, který podal nabídku do výběrového řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník v témže výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Zadavatel vyloučí účastníka výběrového řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými účastníky, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník výběrového řízení v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci.

Zadavatel požaduje, aby nabídka účastníka byla předložena v následující struktuře:

  • Krycí list dle přílohy č. 1 této výzvy podepsaný oprávněnou osobou jednat jménem či za účastníka;
  • Nabídková cena (celková cena za kompletní realizaci zakázky) včetně kalkulace nabídkové ceny s doplněnou tabulkou o položkové ceny jednotlivých kurzů (příloha č. 6 této výzvy);
  • Doklady prokazující splnění základní způsobilosti (čestné prohlášení dle přílohy č. 2 této výzvy), profesní způsobilosti a technické kvalifikace;
  • Popis předmětu plnění v takovém rozsahu, který umožňuje jeho posouzení z toho hlediska, zda splňuje všechny požadavky na předmět plnění stanovené zadavatelem;
  • Navrhovaný harmonogram plnění tak, aby veškeré kurzy byly realizovány v období květen 2018 až květen 2019;
  • Podklady pro vyhodnocení nabídky dle hodnotícího kritéria Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů ve struktuře uvedené výše v této výzvě;
  • Návrh smlouvy o dílo podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka. Závazný text návrhu smlouvy je přílohou č. 3 této výzvy. Ve smlouvě účastník doplní své identifikační údaje a nabídkovou cenu. Zadavatel si vyhrazuje právo o konečném znění smlouvy dále jednat a vyžadovat její upřesnění či změnu s výjimkou změny jakýchkoli závazných podmínek stanovených v této výzvě. Součástí předkládaného návrhu smlouvy uchazečem nejsou přílohy smlouvy.
  • Čestné prohlášení o poddodavatelích podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka.
  • CD (uchazeč předloží celou nabídku na CD, smlouva o dílo bude předložena ve formátu word, ostatní dokumenty ve formátu pdf)
  • Ostatní údaje a dokumenty, které účastník má zájem předložit.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník je povinen stanovit nabídkovou cenu za kompletní realizaci veřejné zakázky v souladu s touto výzvou.

Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, sazbou DPH a částkou s DPH a tyto údaje budou uvedeny v krycím listu nabídky (příloha č. 1 této výzvy) a bude doplněna o kalkulaci nabídkové ceny podle přílohy č. 6 (uvedení položkových cen jednotlivých kurzů).

Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu plnění zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění kurzů (zejména na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.). Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace veřejné zakázky navyšovat. Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH.

Účastník je povinen zapracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy o dílo.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemně a v řádně uzavřené obálce opatřené na uzávěrech označením obchodní firmy/názvu účastníka. Na obálce bude uvedena adresa zadavatele i účastníka.Obálka musí být označena nápisem „NEOTEVÍRAT – Veřejná zakázka - Profesní vzdělávání zaměstnanců firmy LK Advisory, s.r.o.“.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost zaslaná přes email na kontaktní osobu – Ing. Karolína Benešová, email: benesova@lka.cz musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Účastník předloží nabídku v originále v písemné podobě a dále v elektronické podobě na CD – krycí list; nabídková cena; doklady prokazující splnění základní způsobilosti; profesní způsobilosti a technické kvalifikace; popis předmětu plnění; navrhovaný harmonogram; podklady pro vyhodnocení nabídky; návrh smlouvy o dílo; čestné prohlášení o poddodavatelích – návrh smlouvy o dílo bude předložen ve formátu word, ostatní ve formátu pdf.

Nabídka musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

Vybraný dodavatel si musí být vědom, že dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný dodavatel plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému dodavateli k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a účastníky bude probíhat pouze a jedině písemnou formou prostřednictvím emailů na kontaktní osobu pro výběrové řízení – Ing. Karolína Benešová, email: benesova@lka.cz, a to pouze v českém jazyce.

Zadávací lhůta činí (lhůta, po kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 90 dní a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Po skončení lhůty pro podání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané dodavateli ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zakázku v souladu s č. 20.10 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ. Zadavatel si rovněž vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu se žádným z uchazečů.

Dodavateli nenáleží náhrada nákladů, škod či ušlého zisku v závislosti na účasti ve výběrovém řízení.

Odevzdáním nabídky účastník souhlasí s podmínkami výzvy.

Nabídka ani její části se účastníkovi nevrací.

 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 634000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Gradua-CEGOS, s.r.o.; Karlovo nám. 7/325, 128 01 Praha 2; IČ: 25605381

    Datum podpisu smlouvy: 29. 5. 2018

Zrušené části zakázky: 0

Datum ukončení: 29. 5. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 30. 4. 2018
 
Aktualizováno: 28. 6. 2018