Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Profesní vzdělávání zaměstnanců společnosti Global Business s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11857

Název zakázky: Profesní vzdělávání zaměstnanců společnosti Global Business s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Global Business s.r.o.

Sídlo zadavatele: Kostelec u Holešova 264, 768 43

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Luděk Holotík
  • Telefon: +420602750206
  • E-mail: lholotik@globalb.cz

IČ zadavatele: 25823396

DIČ zadavatele: CZ25823396

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lucie Štěrbáčková
  • Telefon: +420573333110
  • E-mail: lsterbackova@globalb.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 11. 2017 13:00

Místo pro podání nabídek:
Global Business s.r.o., Chelčického 2288/1, 767 01 Kroměříž

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Tato výzva je vypracována jako podklad pro podání nabídek. Cílem této výzvy je zajištění profesního vzdělávání zaměstnanců společnosti Global Business s.r.o. v různých oblastech. Celá zakázka se skládá z několika dílčích plnění (podrobněji specifikováno níže).

Cílem zakázky je realizace vzdělávacích aktivit, jejichž předmětem je prohloubení a rozšíření kvalifikace a zajištění rozvoje dovedností zaměstnanců.

Realizace kurzů probíhá ve školicích prostorách v provozovně společnosti Global Business s.r.o. na adrese Chelčického 2288/1, Kroměříž. Všechny kurzy budou probíhat formou uzavřených kurzů připravených na míru. Náklady na školicí místnost nejsou součástí nabídkové ceny, učebnu zajistí zadavatel. V případě realizace kurzů, které vyžadují práci na počítači zajistí tuto mobilní počítačovou učebnu uchazeč.

Nabídková cena je konečná, cena kurzu obsahuje veškeré náklady spojené s realizací vzdělávání.

Zakázka je rozdělena do několika dílčích plnění (podrobněji specifikováno v přílohách č. 3-8).

Uchazeč může podat nabídku na jedno, všechny nebo libovolný počet dílčích plnění. Vždy je ale nutné podat nabídku na celé, zadavatelem specifikované dílčí plnění. Uchazeč je povinen podat nabídku vždy výhradně na plnění předmětu celého, zadavatelem definovaného, dílčího plnění, není přípustné nabídnout pouze některé vybrané kurzy nebo jejich části. Nabídka do každého dílčího plnění bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi.

Předmětem zakázky je poskytování odborného vzdělávání zaměstnanců zadavatele v těchto částech:

    Dílčí plnění 1 – Obecné IT

    Dílčí plnění 2 – Měkké a manažerské dovednosti

    Dílčí plnění 3 – Účetní, ekonomické a právní kurzy

    Dílčí plnění 4 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Obsluha CNC obráběcích strojů

    Dílčí plnění 5 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Opakovací školení odborné způsobilosti v      elektrotechnice dle vyhlášky č. 50/1978 Sb.

     Dílčí plnění 6 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Vazači a obsluha manipulačních vozíků

Více vizte ve Výzvě k podání nabídek ke stažení

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 806352,75 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
prosinec 2017 – leden 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Global Business s.r.o., Chelčického 2288/1, 767 01 Kroměříž

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.

    Celková nabídková cena bez DPH – váha 100%

  • Hodnocení ceny (počet bodů) = 100 * (nejnižší nabídková cena bez DPH/ nabídková cena hodnocené nabídky) * váha vyjádřená v %

    Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka uchazeče bude obsahovat:

Vrchní stranu nabídky obsahující identifikační údaje o uchazeči: Firma, IČO, sídlo, kontaktní osoba ve věci nabídky a dílčí plnění, do kterého je nabídka podávána.
Krycí list nabídky (příloha č. 2) – Krycí list nabídky bude podepsaný statutárním orgánem nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče na základě plné moci – vyplní uchazeč.
Příloha č. 3 - 8 Specifikace předmětu zakázky – nabídková cena pro dílčí plnění (dle dílčího plnění, do kterého uchazeč podává nabídku) – vyplní uchazeč
Doklady o prokázání Základních kvalifikačních předpokladů (Příloha č. 1 Čestné prohlášení)

Doklady o prokázání Profesních kvalifikačních předpokladů
Doklady o prokázání Technických kvalifikačních předpokladů
Plná moc – Uchazeč doloží plnou moc pouze v případě, že bude Krycí list nabídky, Příloha č. 3-8 Specifikace předmětu zakázky nebo Doklady o prokázání kvalifikace podepsány osobou oprávněnou jednat za dodavatele na základě plné moci

Uchazeč může k nabídce předložit i další dokumenty jako je např. ukázka vzdělávacích materiálů atp.

Základní i profesní kvalifikační předpoklady jsou pro jednotlivé dílčí plnění zakázky stejné. V případě, že uchazeč podává nabídky do více dílčích plnění, musí základní, profesní a technické kvalifikační předpoklady prokázat v každé nabídce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu .

Požadavek na jednu nabídku:
Na každé dílčí plnění může uchazeč podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat pouze písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 387390.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 1 - Paul Advisory s.r.o., Klíčova 1661/2d, 618 00 Brno, IČ: 05266521, Ing. et Ing. Josef Ulrich, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 8. 1. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 2 - Paul Advisory s.r.o., Klíčova 1661/2d, 618 00 Brno, IČ: 05266521, Ing. et Ing. Josef Ulrich, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 8. 1. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 3 - Okresní hospodářská komora Kroměříž, Komenského náměstí 435, 767 01 Kroměříž, IČ: 60730960, Monika Šestáková Schillingová, předseda představenstva

    Datum podpisu smlouvy: 3. 1. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 4 - Paul Advisory s.r.o., Klíčova 1661/2d, 618 00 Brno, IČ: 05266521, Ing. et Ing. Josef Ulrich, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 8. 1. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 5 - Ing. Karol Hečko, U Prachárny 4460/14, 767 01 Kroměříž, IČ: 87328810, Ing. Karol Hečko, OSVČ

    Datum podpisu smlouvy: 20. 12. 2017

Datum ukončení: 8. 1. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 15. 11. 2017
 
Aktualizováno: 18. 1. 2018