Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Profesní vzdělávání zaměstnanců společnosti Global Business s.r.o. – odborné vzdělávací aktivity

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12043

Název zakázky: Profesní vzdělávání zaměstnanců společnosti Global Business s.r.o. – odborné vzdělávací aktivity

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 1. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Global Business s.r.o.

Sídlo zadavatele: Kostelec u Holešova 264, 768 43

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Miroslav Dudík
  • Telefon: +420724270524
  • E-mail: mdudik@globalb.cz

IČ zadavatele: 25823396

DIČ zadavatele: CZ25823396

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lucie Štěrbáčková
  • Telefon: +420573333110
  • E-mail: lsterbackova@globalb.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 2. 2018 12:00

Místo pro podání nabídek:
Global Business s.r.o., Chelčického 2288/1, 767 01 Kroměříž

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem této výzvy je zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců společnosti Global Business s.r.o.. Celá zakázka se skládá ze dvou dílčích plnění (podrobněji specifikováno níže). Tato výzva je vypracována jako podklad pro podání nabídek.

 

Realizace kurzů probíhá ve školicích prostorách v provozovně společnosti Global Business s.r.o. na adrese Chelčického 2288/1, Kroměříž. Všechny kurzy budou probíhat formou uzavřených kurzů připravených na míru. Náklady na školicí místnost nejsou součástí nabídkové ceny, učebnu zajistí zadavatel.

 

Nabídková cena je konečná, cena kurzu obsahuje veškeré náklady spojené s realizací vzdělávání.

Zakázka je rozdělena do dvou dílčích plnění (podrobněji specifikováno v přílohách č. 3 a 4). 

Uchazeč může podat nabídku na jedno, všechny nebo libovolný počet dílčích plnění. Vždy je ale nutné podat nabídku na celé, zadavatelem specifikované dílčí plnění. Uchazeč je povinen podat nabídku vždy výhradně na plnění předmětu celého, zadavatelem definovaného, dílčího plnění, není přípustné nabídnout pouze některé vybrané kurzy nebo jejich části. Nabídka do každého dílčího plnění bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi.

 

Předmětem zakázky je poskytování odborného vzdělávání zaměstnanců zadavatele v těchto částech:

 

    Dílčí plnění 1 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Opakovací školení obsluhy manipulačních vozíků

     Dílčí plnění 2 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Opakovací školení vazačů

 

Bližší specifikace a rozsah předmětu zakázky je uveden v samostatných přílohách č. 3 a 4, které jsou nedílnou součástí této výzvy.

Příloha 3 Specifikace předmětu zakázky – nabídková cena část 1 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Opakovací školení obsluhy manipulačních vozíků
Příloha 4 Specifikace předmětu zakázky – nabídková cena část 2 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Opakovací školení vazačů

 

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

Uchazeč poskytne účastníkům školení výukové a podpůrné materiály v potřebném počtu pro každý kurz.
Vítězný uchazeč je povinen předložit před uzavřením smlouvy se zadavatelem předpokládaný harmonogram školení jednotlivých kurzů, který je možné měnit na základě aktuálních potřeb a dohody mezi zadavatelem a uchazečem.
Kurzy mohou probíhat od pondělí do pátku v pracovní dobu od 6:00 do 15:30 hod, dle dohody se zadavatelem.
Maximální počet osob ve skupině u kurzů připravených na míru je 12.
V případě indispozice lektora zajistí uchazeč náhradu na stejné či vyšší úrovní v původním termínu konání.
Uchazeč je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu její realizace 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 11370,67 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Únor 2018 – leden 2019 Vzdělávací aktivity budou po celou dobu realizovány dle harmonogramu a možností zadavatele. Harmonogram bude vytvořen dle dohody mezi vítězným uchazečem a zadavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělávání bude probíhat formou uzavřených kurzů v provozovně společnosti – Global Business s.r.o., Chelčického 2288/1, 767 01 Kroměříž

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.

     

    Celková nabídková cena bez DPH – váha 100%

     

    Hodnocení ceny (počet bodů) = 100 * (nejnižší nabídková cena bez DPH/ nabídková cena hodnocené nabídky) * váha vyjádřená v %

     

    V rámci hodnotícího kritéria Celková nabídková cena bez DPH budou nabídky hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu bez DPH obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodu odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny bez DPH a hodnocené nabídkové ceny bez DPH vynásobeného 100.

     

    V případě, že je uchazeč neplátce DPH uvede cenu bez DPH za kurz a cenu s DPH za kurz stejnou, do pole DPH uvede 0.

     

    V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí, v jakém byly doručeny. Zadavatel bude hodnotit každou dílčí část samostatně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Více vizte ve Výzvě k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka uchazeče bude obsahovat:

Vrchní stranu nabídky obsahující identifikační údaje o uchazeči: Firma, IČO, sídlo, kontaktní osoba ve věci nabídky a dílčí plnění, do kterého je nabídka podávána.
Krycí list nabídky (příloha č. 2) – Krycí list nabídky bude podepsaný statutárním orgánem nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče na základě plné moci – vyplní uchazeč.
Příloha č. 3 - 4 Specifikace předmětu zakázky – nabídková cena pro dílčí plnění (dle dílčího plnění, do kterého uchazeč podává nabídku) – vyplní uchazeč
Doklady o prokázání Základních kvalifikačních předpokladů (Příloha č. 1 Čestné prohlášení)
Doklady o prokázání Profesních kvalifikačních předpokladů
Doklady o prokázání Technických kvalifikačních předpokladů

Plná moc – Uchazeč doloží plnou moc pouze v případě, že bude Krycí list nabídky, Příloha č. 3-4 Specifikace předmětu zakázky nebo Doklady o prokázání kvalifikace podepsány 

osobou oprávněnou jednat za dodavatele na základě plné moci

Uchazeč může k nabídce předložit i další dokumenty jako je např. ukázka vzdělávacích materiálů atp.

 

Základní i profesní kvalifikační předpoklady jsou pro jednotlivé dílčí plnění zakázky stejné. V případě, že uchazeč podává nabídky do více dílčích plnění, musí základní, profesní a technické kvalifikační předpoklady prokázat v každé nabídce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude účastníkem zadávacího řízení uvedena v českých korunách za danou část zakázky.

Celková nabídková cena bude dodavatelem uvedena v členění Cena bez DPH, DPH a cena vč. DPH dle zadání v krycím listu.

 

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění vzdělávacích aktivit zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, atp. Součástí ceny jsou i náklady na zajištění výstupů a dokladů o absolvování jednotlivých kurzů.

 

Celková nabídková cena za dané dílčí plnění zakázky bude uvedena v českých korunách v krycím listu nabídky (Příloha č. 2) a je závazná pro uzavření smlouvy. 

 

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění. V případě, že je uchazeč neplátce DPH uvede cenu bez DPH a cenu s DPH stejnou, do pole DPH uvede 0.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka a všechny doklady v ní předložené budou zpracovány v listinné podobě v českém jazyce. Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.Všechny popsané strany nabídky budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou včetně příloh a budou zabezpečeny resp. svázány tak, aby nemohlo dojít k manipulaci s obsahem nabídky.Nabídka bude doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, názvem dílčího plnění pro kterou je nabídka podána a nápisem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - NEOTVÍRAT“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka do každého dílčího plnění bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi. Pokud uchazeč podává nabídky pro více dílčích plnění zakázky, může nabídky doručit v jedné společné obálce, vždy ale musí být na obálce označeno,pro jaké dílčí plnění jsou nabídky podávány.Nabídka bude dodána poštou, doporučenou poštou, kurýrem nebo osobně na adresu sídla zadavatele. Podání nabídek e-mailem není možné.Nabídka bude zpracována v jednom tištěném originále.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu .

Požadavek na jednu nabídku:
Na každé dílčí plnění může uchazeč podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat pouze písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.
Dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
Pokud není v této výzvě k podání nabídek uvedeno jinak, vztahují se příslušná ustanovení výzvy k podání nabídek, na obě dílčí plnění.
Účastník může předložit nabídku na jedno dílčí plnění nebo na obě dílčí plnění zakázky, přičemž každá z dílčích části bude mít stanovené samostatné hodnocení. Účastník předloží nabídku na každou dílčí část samostatně.
Veškerá komunikace mezi zadavatelem a účastníky bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. Komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce.
Podáním nabídky přijímá účastník plně a bez výhrad veškeré podmínky zadávacího řízení v této zadávací dokumentaci, včetně všech dodatečných informací.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 19000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 1 - Lukáš Ustohal, Masarykova 1391, 769 01 Holešov, IČ: 749 99 133, Lukáš Ustohal, OSVČ

    Datum podpisu smlouvy: 14. 2. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 2 - MARLIN, s.r.o., Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště, IČ: 607 33 306, Ing. Martin Bellovič, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 26. 2. 2018

Datum ukončení: 26. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 1. 2018
 
Aktualizováno: 26. 2. 2018