Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pronájem prostor a techniky pro akce projektu NORD II – 2. výzva

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13191

Název zakázky: Pronájem prostor a techniky pro akce projektu NORD II – 2. výzva

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 12. 2019

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Svaz průmyslu a dopravy České republiky

Sídlo zadavatele: Freyova 948/11, 190 00 Praha 9 – Vysočany

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Dagmar Kuchtová
  • Telefon: +420225279101
  • E-mail: dkuchtova@spcr.cz

IČ zadavatele: 00536211

DIČ zadavatele: CZ00536211

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Alice Sládková
  • Telefon: +420731411189
  • E-mail: asladkova@spcr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 1. 2020 11:00

Místo pro podání nabídek:
Freyova 948/11, 190 00 Praha 9 – Vysočany

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je výběr dodavatele (příp. dodavatelů), který zajistí prostory a techniku pro akce projektu Rozvoj národního, odvětvového a regionálního sociálního dialogu v ČR.

Zajištěním prostor a techniky je myšleno zajištění vhodných prostor pro konání akcí (diskusních fór, kulatých stolů) včetně technického vybavení. V rámci této výzvy poptáváme prostory a techniku pro 41 akcí (diskusních fór a kulatých stolů) v  maximální hodnotě 4.132,23 Kč bez DPH za jednu akci (tj. 5.000,- Kč vč. DPH).

Všechny tyto akce budou realizovány pro cílovou skupinu projektu na území Karlovarského, Plzeňského, Jihočeského, Zlínského kraje a Kraje Vysočina.

Tato zakázka je rozdělena na 5 částí (viz Tabulka 1 výzvy). Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku, která se však může týkat plnění pro libovolný počet částí (tj. buď pouze pro plnění v 1 části, nebo ve více částech, příp. ve všech částech výzvy).

S vítězným uchazečem/vítěznými uchazeči bude uzavřena rámcová smlouva na zajištění výše uvedených služeb v určeném regionu/určených regionech ČR, a to na celou dobu realizace projektu, tj. do 30. 6. 2022.

Více informací viz celé znění výzvy v příloze.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 210743,73 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od podpisu smlouvy do 30. 6. 2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Předpokládaná místa konání akcí v rámci regionu dle Tabulky 1 výzvy

Pravidla pro hodnocení nabídek:

HODNOTICÍ KRITÉRIA

A.Výše jednotkové nabídkové ceny v Kč bez DPH                   75 %

B.Dopravní dostupnost veřejnou dopravou                              25 %

Nabídky k jednotlivým částem zakázky (za jednotlivé regiony) se posuzují a hodnotí samostatně.

V případě hodnocení nabídkových cen budou nabídkové ceny posouzeny z hlediska tzv. mimořádně nízké nabídkové ceny ve smyslu § 77 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění (dále jen „zákon“).

V případě, že hodnotící komise kontrolou na místě zjistí, že poskytnuté údaje nejsou pravdivé, zadavatel vyloučí dodavatele z účasti ve výběrovém řízení.

ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK

A. Výše jednotkové nabídkové ceny v Kč bez DPH

V případě hodnocení nabídek podle kritéria „Výše jednotkové nabídkové ceny v Kč bez DPH“, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru ceny nejvýhodnější nabídky k ceně hodnocené nabídky a násobkem váhy kritéria (75 %).

Nejvýhodnější nabídkou je v tomto dílčím hodnotícím kritériu nabídka s nejnižší cenou.

Způsob zpracování nabídkové ceny viz část této výzvy „Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny“.

B.Dopravní dostupnost veřejnou dopravou

V případě hodnocení nabídek podle kritéria „Dopravní dostupnost veřejnou dopravou“ se budou hodnotit následující subkritéria (dle Tabulky 3.3 v Příloze č. 3 výzvy):

  • Subkritérium č. 1:  Doba dopravy v minutách na trase z dopravně-obslužného uzlu č. 1 do místa konání akce. Hodnotící komise při posuzování nabídek u každé z nich uvede počet minut dopravy (pěší, případně kombinovanou s veřejnou dopravou) dle www.mapy.cz (Plánování, trasa veřejnou dopravou a pěšky). Pro měření časového údaje je rozhodující označení dopravně-obslužného uzlu v Tabulce 2 výzvy a oficiální adresa navrženého místa konání akce.
  • Subkritérium č. 2:  Doba dopravy v minutách na trase z dopravně-obslužného uzlu č. 2 do místa konání akce. Hodnotící komise při posuzování nabídek u každé z nich uvede počet minut dopravy (pěší, případně kombinovanou s veřejnou dopravou) dle www.mapy.cz (Plánování, trasa veřejnou dopravou a pěšky). Pro měření časového údaje je rozhodující označení dopravně-obslužného uzlu v Tabulce 2 výzvy a oficiální adresa navrženého místa konání akce.

Hodnotící komise výše uvedené údaje doloží do přílohy zápisu ze svého jednání popisem trasy z plánovače tras na www.mapy.cz (Plánování, trasa veřejnou dopravou) a to pro dopravu z každého dopravně-obslužného uzlu do místa konání akce tak, aby příchod do místa konání akce byl v čase mezi 8.30 a 9.00 hod. Hodnotící komise uvede nejkratší časový údaj, který ve vyhledávání dopravy nalezne. Pokud by příchod v čase mezi 8.30 a 9.00 h byl nejrychlejší pěší chůzí (bez využití veřejné dopravy), uvede hodnotící komise tento údaj v minutách a taktéž doloží výpisem z plánovače tras (pěší trasa).

Při hodnocení u výše uvedených subkritérií se bude postupovat následujícím způsobem:

Pro každou část zakázky zvlášť:

  • budou sečteny hodnoty v subkritériích č. 1 a č. 2 u každé nabídky (tzn. obě 2 hodnoty v minutách)
  • nejnižší celkový počet minut je v daném kritériu nejvýhodnější
  • hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvýhodnější nabídky k hodnotě hodnocené nabídky a násobkem váhy kritéria (25 %)

CELKOVÉ HODNOCENÍ NABÍDEK

Celkové hodnocení nabídek za jednotlivé části zakázky provede hodnotící komise tak, že bodová hodnocení jednotlivých částí nabídek dle kritérií A a B sečte pro každou nabídku a stanoví pořadí úspěšnosti uchazečů tak, že nejúspěšnější nabídkou za jednotlivou část zakázky se stane nabídka, která dosáhla nejvyšší bodové hodnoty za danou část zakázky. Před konečným výběrem vítězné nabídky zadavatel ověří informace obsažené v nabídce účastníka kontrolou na místě a účastník zadávacího řízení je povinen mu v tomto ohledu poskytnout veškerou potřebnou součinnost.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Při podání nabídky postačuje předložení:

  • prosté kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • čestné prohlášení uvedené v Příloze č. 4 výzvy podepsané osobou oprávněnou jednat za uchazeče

Uchazeč, jehož nabídka bude vybrána jako vítězná, doloží před uzavřením smlouvy také úředně ověřený doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) ne starší než 90 dnů ke dni podání nabídky.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona).

Vybraný uchazeč, který je právnickou osobou, zadavateli předloží údaje a doklady ve vztahu ke skutečnému majiteli dle § 122 odst. 5 ZZVZ, pokud tyto údaje zadavatel nezíská z evidence údajů o skutečných majitelích ve smyslu zákona č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu, ve znění pozdějších předpisů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Uchazeč použije následující pořadí dokumentů:

1. krycí list nabídky – uchazeč závazně použije Přílohu č. 1 výzvy,

2. obsah nabídky – nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek u jednotlivých oddílů (kapitol),

3. doklady, jimiž uchazeč prokazuje splnění kvalifikace, a to:

  • prostá kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • čestné prohlášení uvedené v Příloze č. 4 výzvy podepsané osobou oprávněnou jednat za uchazeče

4. pro každý nabízený region podrobný popis a specifikaci plnění nabízeného uchazečem (Příloha č. 3 výzvy):

Uchazeč popíše a specifikuje nabízené plnění dle Přílohy č. 3 výzvy, a to za každou část zakázky (tzn. část dle Tabulky 1 výzvy), na kterou podává nabídku (tzn. pro každou část bude zpracována Příloha č. 3 zvlášť).

Návrh bude pro každou část zakázky, na kterou uchazeč nabídku podává, obsahovat:

  • jednotkovou nabídkovou cenu pro akci (viz Příloha č. 3 výzvy). Údaje uvedené v této tabulce budou použity pro hodnocení nabídek dle hodnotícího kritéria A. Výše jednotkové nabídkové ceny. Jednotková nabídková cena uchazeče nesmí být vyšší než maximální jednotková cena za jednu akci (diskusní fórum/kulatý stůl) uvedená v části Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny. Nabídka, která nesplní požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny, bude hodnotící komisí vyřazena, a uchazeč, který takovou nabídku podal, bude zadavatelem vyloučen z účasti ve výběrovém řízení.
  • seznam navrhovaných prostor vhodných pro realizaci akcí pro maximální počet účastníků (viz Příloha č. 3). Pro každý typ akce musí být navržen právě jeden prostor ve vybraném místě konání v regionu (předpokládané místo konání dle Tabulky 1 výzvy), pro který uchazeč podává nabídku. Tzn. např. pro 1. část zakázky Karlovarský kraj uchazeč navrhne 1 prostor pro diskusní fórum/kulatý stůl. Údaje slouží pro účely prokázání, že je uchazeč schopen navrhnout a zajistit vhodné prostory pro konání akcí. V případě, že hodnotící komise zjistí, že navrhované prostory nesplňují podmínky výběrového řízení, zadavatel vyloučí uchazeče, který takovou nabídku podal, z účasti ve výběrovém řízení.

5. návrh rámcové smlouvy (Příloha č. 5 výzvy), podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče,

6. čestné prohlášení uchazeče, že zajistí požadavky zadavatele specifikované v části „Specifikace požadavků na akce“ výzvy (Příloha č. 2 výzvy),

7. čestné prohlášení o tom, že uchazeč souhlasí se zadáním a podmínkami tohoto výběrového řízení (Příloha č. 6 výzvy).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za vybranou část/vybrané části zakázky jednotlivě (viz Příloha č. 3 výzvy, Tabulka 3.1) v souladu s podmínkami výběrového řízení a bude ji strukturovat podle tohoto požadavku:

  • jednotková cena, tj. cena za 1 akci v Kč bez daně z přidané hodnoty (DPH)
  • jednotková cena, tj. cena za 1 akci v Kč včetně DPH

Nabídková cena v této skladbě bude uvedena na krycím listu nabídky (Příloha č. 1 výzvy).

Maximální jednotková cena za jednu akci (diskusní fórum/kulatý stůl) nesmí přesáhnout 4.132,23 Kč bez DPH.

Nabídka, která nesplní požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny, bude hodnotící komisí vyřazena, a uchazeč, který takovou nabídku podal, bude zadavatelem vyloučen z účasti ve výběrovém řízení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky musí být podepsány uchazečem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce zabezpečené proti předčasnému otevření a označené:- názvem zakázky „Pronájem prostor a techniky pro akce projektu NORD II – 2. výzva“, nápisem „Neotevírat“, adresátem (zadavatelem), odesílatelem (uchazečem), včetně jeho adresy, razítkem uchazeče, případně parafou osoby oprávněné jednat jménem předkladatele nabídky na přelepu obálky. Nabídka musí být doručena poštou nebo osobně do recepce Svazu průmyslu a dopravy České republiky na adresu: Svaz průmyslu a dopravy České republiky, Ing. Alice Sládková, Freyova 948/11, 190 00 Praha 9. Nabídky lze doručovat osobně do recepce každý pracovní den od 9:00 do 16:00 hod., v poslední den pro podávání nabídek pouze do 11:00 hod. V případě doručení nabídek poštou je rozhodující datum a čas doručení, nikoli datum a čas odeslání.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku, která se však může týkat plnění pro libovolný počet částí zakázky (tj. buď pouze pro plnění v 1 části, nebo ve více částech, příp. ve všech částech). Nabídka nesmí být variantní.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz. Adresa pro vydání dodatečných informací je: Svaz průmyslu a dopravy České republiky, Ing. Alice Sládková, Freyova 948/11, 190 00 Praha 9, e-mail: asladkova@spcr.cz

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Součástí podmínek výběrového řízení je návrh rámcové smlouvy (Příloha č. 5 výzvy). Uchazeč pouze doplní požadované chybějící údaje. Uchazeč není oprávněn činit změny či doplnění vzorového návrhu smlouvy vyjma údajů, u nichž vyplývá z jejich obsahu povinnost doplnění (vynechaná místa). V případě nabídky podávané společně několika dodavateli je uchazeč oprávněn upravit návrh smlouvy nad rámec předchozí věty pouze s ohledem na tuto skutečnost. Smlouvu podepsanou osobou oprávněnou jednat za uchazeče přiloží uchazeč jako součást nabídky. Smlouva musí po obsahové stránce odpovídat podmínkám výběrového řízení a obsahu nabídky uchazeče. Pokud jedná za uchazeče jiná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat, musí být součástí plná moc opravňující tuto osobu k jednání. Tato plná moc musí být předložena v originále nebo v úředně ověřené kopii.
  • Obchodní a platební podmínky jsou uvedeny v návrhu rámcové smlouvy (Příloha č. 5 výzvy).
  • Cena uvedená v nabídce bude považována za celkovou a nepřekročitelnou. V případě uzavření smlouvy na plnění předmětu zakázky bude cena stanovena jako nejvýše přípustná. Překročení nebo změna nabídkové ceny včetně DPH je možná pouze za předpokladu, že v průběhu realizace služeb dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle změny sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění, a to ve výši odpovídající změně sazby daně z přidané hodnoty.
  • Nabídka bude předložena v jednom originále v písemné formě. V nabídce musí být dále vložen nosič s elektronickou podobou nabídky ve formátu pdf (scan originálu). Nabídka bude předložena v českém jazyce.
  • Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
  • Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby jednotlivé listy byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou a zabezpečeny proti neoprávněné manipulaci.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11, platné od 15. 10. 2019); toto výběrové řízení se neřídí zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 160897.19

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): HELP & SUPPORT s. r. o.Březinova 3984/99586 01 JihlavaIČ: 28771117

    Datum podpisu smlouvy: 21. 4. 2020

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): UNNI Trading s. r. o.Na Letné 57779 00 OlomoucIČ: 27802221

    Datum podpisu smlouvy: 30. 4. 2020

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Eseta group s.r.o.Pod Vrstevnicí 427/17140 00 Praha 4IČ: 28192753

    Datum podpisu smlouvy: 13. 5. 2020

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Bohemia Training Institute s.r.o.V Malé Doubravce 27312 00 PlzeňIČ: 29114306

    Datum podpisu smlouvy: 18. 5. 2020

Zrušené části zakázky: -

Datum ukončení: 18. 5. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 12. 2019
 
Aktualizováno: 20. 5. 2020