- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pronájem prostor pro školící aktivity
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12644
Název zakázky: Pronájem prostor pro školící aktivity
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 2. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_042/0006077 (NE)Máš na to? příjemce: LEADER ACADEMY o.p.s.
Název/obchodní firma zadavatele: LEADER ACADEMY o.p.s.
Sídlo zadavatele: Karlovarská 6, 364 53 Valeč
- Jméno: Ing. Zdeněk Mach
- Telefon: +420737444602
- E-mail: info@leaderacademy.cz
IČ zadavatele: 29122970
- Jméno: Ing. Zdeněk Mach
- Telefon: +420737444602
- E-mail: info@leaderacademy.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 2. 2019 15:00
Místo pro podání nabídek: LEADER ACADEMY o.p.s.; Karlovarská 6, 364 53 Valeč (po předchozím telefonickém upřesnění předpokládaného termínu podání nabídky)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem služby je zajištění pronájmu prostor pro výuku CS projektu.
Požadavek na vybavení prostor pronájmu:
-pracoviště pro minimálně 16 osob (pracovní plocha a židle)
-zajištění 6 ks PC/NTB, dataprojektor,tiskárna (tisk, kopírování, skenování) – připravené k provozu min. 20 minut před zahájením výuky
-připojení na internet
-věšák
-skříň nebo komoda na ukládání věcí účastníků
-sociální zázemí v budově, využitelné účastníky po celou dobu pronájmu
-prostor pro přípravu malého občerstvení (káva, čaj, voda) včetně vybavení pro 20 osob (hrnečky, lžičky apod.), rychlovarná konvice nebo jiné vybavení
Využití prostor:
-minimálně 3x5 dní/měsíc (zadavatel upřesní termíny pronájmu minimálně 7 dní před následujícím měsícem
-doba pronájmu 03/2019 – 11/2020Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 210000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: březen 2019 – listopad 2020
Místo dodání / převzetí plnění: Valeč (případně v lokalitě do 10 km)
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem této veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídek stanovená na základě nejnižší nabídkové ceny.
V rámci tohoto kritéria bude zadavatel hodnotit celkovou nabídkovou cenu nájemného za celou dobu plnění bez DPH
Komise stanoví pořadí nabídek dle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH. Na prvním místě se umístí nabídka, splňující veškeré podmínky zadání, s nejnižší celkovou nabídkovou cenou nájemného v Kč bez DPH za uvedené období poskytnutí plnění (služby).
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel je povinen předložit návrh smlouvy.
Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky:
Jakákoli úplata dle této smlouvy je splatná na základě faktury dodavatele.
Splatnost faktur je 60 dní po datu jejich vystavení.
Požadavky na formu nabídky:
Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
Obálka musí být opatřena těmito náležitostmi:
názvem zakázky a registračním číslem projektu
nápisem „ZADÁVACÍ ŘÍZENÍ OPZ – Pronájem prostor pro školící aktivity – NEOTVÍRAT“
Uchovávání dokladů, umožnění kontroly a dodržování publicity:
Poskytovatel je povinen uchovávat veškeré originály účetních dokladů a originály dalších dokumentů souvisejících s plněním předmětu smlouvy po dobu 10 let od ukončení financování projektu, a to způsobem uvedeným v zák. č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů.
Poskytovatel se zavazuje k povinnosti umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Poskytovatel se zavazuje dodržovat pravidla pro publicitu dle platného Manuálu pro publicitu Operačního programu Zaměstnanost.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek Pronájem prostor pro školící aktivity.pdf (5. 2. 2019 22:08)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru NNT.pdf (23. 2. 2019 21:56)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem NNT.pdf (25. 2. 2019 23:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 210000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Kavárna U muzea, s.r.o., Široká 182, 364 53 Valeč, 04457714
Datum podpisu smlouvy: 25. 2. 2019
Datum ukončení: 25. 2. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.