Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Propagační předměty OPZ/OP PMP – II.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11146

Název zakázky: Propagační předměty OPZ/OP PMP – II.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Martin Kučera

IČ zadavatele: 00551023

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jan Beránek
  • Telefon: +420950194085
  • E-mail: jan.beranek@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 5. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2 (podatelna) Při podání nabídek poštou nebo jiným veřejným přepravcem se za okamžik podání nabídek považuje jejich fyzické převzetí podatelnou zadavatele na adrese výše uvedené. Nabídky doručené zadavateli po uplynutí lhůty pro podání nabídek nebudou otevírány. Opožděně podané nabídky zadavatel nevrací a ponechává je přiložené k dokumentaci veřejné zakázky.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem této veřejné zakázky malého rozsahu je zajistit propagační předměty s vizuální identitou Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „OPZ“) a Operačního programu potravinové
a materiální pomoci (dále jen „OP PMP“), které budou sloužit k rozšíření obecného povědomí
a informovanosti OPZ/OP PMP. 

Více viz Zadávací dokumentace.

POZOR, PRODLOUŽEN TERMÍN Z 24.5.2017 DO 30.5.2017 Z DŮVODU ZMĚNY V PŘÍLOZE Č. 2 SMLOUVY.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 480000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
ihned po podpisu smlouvy (květen/červen 2017)

Místo dodání / převzetí plnění:
Vybraný účastník zadávacího řízení je povinen předat veškeré hmotné výstupy plnění na kontaktní adrese zadavatele, tj. na adrese Kartouzská 4, Praha 5, 150 00, pokud nebude určeno jinak.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.

Více viz Zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz Zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Zadávací dokumentace.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka se předkládá v listinné podobě v uzavřené obálce. Nabídku může účastník zadávacího řízení doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídek vždy v pracovních dnech na podatelně zadavatele na výše uvedené adrese. Nabídka musí být doručena v řádně uzavřené obálce, označené názvem veřejné zakázky, nápisem „NABÍDKA – NEOTEVÍRAT“ a dále na obálce musí být uvedena adresa účastníka zadávacího řízení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz Zadávací dokumentace.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Zadávací dokumentace.

Zadávací řízení se řídí:
Zadávací řízení se řídí Obecnou části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: pochybení stojící na straně zadavatele, viz příloha Rozhodnutí o zrušení.

Datum ukončení: 20. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 5. 2017
 
Aktualizováno: 21. 6. 2017