- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Propagační předměty OPZ/OP PMP – II.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11146
Název zakázky: Propagační předměty OPZ/OP PMP – II.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 5. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2
- Jméno: Mgr. Martin Kučera
IČ zadavatele: 00551023
- Jméno: Jan Beránek
- Telefon: +420950194085
- E-mail: jan.beranek@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 5. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2 (podatelna) Při podání nabídek poštou nebo jiným veřejným přepravcem se za okamžik podání nabídek považuje jejich fyzické převzetí podatelnou zadavatele na adrese výše uvedené. Nabídky doručené zadavateli po uplynutí lhůty pro podání nabídek nebudou otevírány. Opožděně podané nabídky zadavatel nevrací a ponechává je přiložené k dokumentaci veřejné zakázky.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem této veřejné zakázky malého rozsahu je zajistit propagační předměty s vizuální identitou Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „OPZ“) a Operačního programu potravinové
a materiální pomoci (dále jen „OP PMP“), které budou sloužit k rozšíření obecného povědomí
a informovanosti OPZ/OP PMP.
Více viz Zadávací dokumentace.
POZOR, PRODLOUŽEN TERMÍN Z 24.5.2017 DO 30.5.2017 Z DŮVODU ZMĚNY V PŘÍLOZE Č. 2 SMLOUVY.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 480000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: ihned po podpisu smlouvy (květen/červen 2017)
Místo dodání / převzetí plnění: Vybraný účastník zadávacího řízení je povinen předat veškeré hmotné výstupy plnění na kontaktní adrese zadavatele, tj. na adrese Kartouzská 4, Praha 5, 150 00, pokud nebude určeno jinak.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.
Více viz Zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz Zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka se předkládá v listinné podobě v uzavřené obálce. Nabídku může účastník zadávacího řízení doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídek vždy v pracovních dnech na podatelně zadavatele na výše uvedené adrese. Nabídka musí být doručena v řádně uzavřené obálce, označené názvem veřejné zakázky, nápisem „NABÍDKA – NEOTEVÍRAT“ a dále na obálce musí být uvedena adresa účastníka zadávacího řízení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz Zadávací dokumentace.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Zadávací řízení se řídí Obecnou části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace.zip (9. 5. 2017 13:28)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_1_fin.pdf (15. 5. 2017 15:04)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_2_fin.pdf (17. 5. 2017 09:59)
- P2_Sml_Položkový_rozpočet_specifikace_verze20170517.xlsx (17. 5. 2017 09:59)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_3_fin.pdf (19. 5. 2017 13:04)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_4_fin.zip (22. 5. 2017 11:09)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_5_fin.pdf (25. 5. 2017 09:48)
- Rozhodnutí o zrušení.pdf (21. 6. 2017 13:55)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: pochybení stojící na straně zadavatele, viz příloha Rozhodnutí o zrušení.
Datum ukončení: 20. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.