Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Prostory pro „Dětskou skupinu“ v objektu Hradecká 1124 v 1.NP a úpravy místností pro reprocentrum ve 3.NP

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11352

Název zakázky: Prostory pro „Dětskou skupinu“ v objektu Hradecká 1124 v 1.NP a úpravy místností pro reprocentrum ve 3.NP

Druh zakázky: Stavební práce

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 7. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Fakultní nemocnice Hradec Králové

Sídlo zadavatele: Sokolská 581, Hradec Králové – Nový Hradec Králové, PSČ 500 05

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c., ředitel
  • Telefon: +420495832350
  • E-mail: vladimir.palicka@fnhk.cz

IČ zadavatele: 00179906

DIČ zadavatele: CZ00179906

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Pavel Homolka
  • Telefon: +420495832177
  • E-mail: pavel.homolka@fnhk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 8. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Fakultní nemocnice Hradec Králové – Ing. Pavel Homolka – oddělení přípravy investic, Sokolská 581, Hradec Králové - Nový Hradec Králové, PSČ 500 05

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce a dodávky - úprava prostor pro Dětskou skupinu v objektu Hradecká 1124 v 1.NP a související úpravy  místností pro reprocentrum ve 3.NP, v rozsahu dle projektové dokumentace (dále také jen „PD“) a výkazu výměr (dále také jen „VV“) zpracovaných projekční firmou Atelier H1 & Atelier Hájek s.r.o., Jižní 870, 500 03 Hradec Králové pod zak.č. 38-H-2017  v 06/2017 (v el. podobě – viz přílohy) a této zadávací dokumentace.

Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je rovněž /viz smlouva o dílo (dále jen „SoD“ nebo též „Smlouva“)/:

provedení všech předepsaných zkoušek, měření a revizí včetně vystavení dokladů o jejich provedení a protokolů z nich,

provedení individuálního vyzkoušení všech prvků a zařízení tvořících předmět plnění veřejné zakázky,

zpracování kompletní projektové dokumentace skutečného provedení a její předání v počtu 3 paré v tištěné, orazítkované a podepsané podobě a 3x v digitální podobě (na CD nebo DVD).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 500000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
6 týdnů od výzvy k zahájení prací

Místo dodání / převzetí plnění:
Hradecká 1124 Hradec Králové

Pravidla pro hodnocení nabídek:

 Hodnocení nabídek bude provedeno dle ekonomické výhodnosti nabídek, a to na základě jediného hodnotícího kritéria - nejnižší celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH /vč. rezervy/.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Veškeré náklady účasti v soutěži nese účastník.

Zadavatel požaduje předložení nabídky na celý předmět plnění.

Zadavatel požaduje záruku na dílo v délce minimálně 60 měsíců. Účastník doplní jím navrhovanou délku záruční lhůty do návrhu SoD.

Nabídku požadujeme předložit v českém jazyce. Cizojazyčné doklady musí být předloženy současně s překladem do českého jazyka. Výjimku tvoří doklady ve slovenském jazyce a doklady o vzdělání v latinském jazyce, které se předkládají bez překladu.

 

Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Nabídka musí být opatřena obsahem s uvedením čísel stránek u jednotlivých oddílů (kapitol).

Účastník je povinen v nabídce předložit vyplněný vzor krycího listu, který je Přílohou č. 3 této zadávací dokumentace.

Účastník se musí vyjádřit ke všem požadavkům uvedeným v zadání.

Každý účastník může podat jen jednu nabídku.

Provedení díla musí být zajištěno oprávněnou osobou ve smyslu zákona č. 183/2006 Sb. (stavební zákon).

 

Nabídka bude obsahovat zejména tyto požadované náležitosti:

Smlouvu o sdružení (je-li nabídka podána více subjekty společně) nebo písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele. (je-li některý kvalifikační předpoklad prokázán prostřednictvím poddodavatele).

Čestné prohlášení účastníka, že v případě, že bude vybrán k realizaci předmětu plnění, uzavře „Pojistnou smlouvu“, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou účastníkem třetí osobě, při výkonu podnikatelské činnosti v minimální výši 1 mil. Kč. Tuto smlouvu předloží při podpisu smlouvy na předmět plnění.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník odpovídá za to, že cenová nabídka bude zpracována dle výkazu výměr a dle projektové dokumentace zpracované projekční firmou Atelier H1 & Atelier Hájek s.r.o., Jižní 870, 500 03 Hradec Králové pod zak.č. 38-H-2017  v 06/2017 (viz příloha č, 5 této zadávací dokumentace) a zadávací dokumentace.

 

Celková nabídková cena bude uvedena jako:

 

Celková nabídková cena:                                                                                    Kč bez DPH

Rezerva 5% z celkových nákladů:                                                                        Kč bez DPH

Celková nabídková cena vč. rezervy                                                                    Kč bez DPH

 

Celková nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná k datu dokončení akce. Jako součást celkové nabídkové ceny musí účastník vyčíslit v konečné rekapitulaci i rezervu, a to ve výši 5% z celkových nákladů. Celková nabídková cena bude tedy vč. této rezervy.

V případě, že při samotné realizaci předmětu plnění vznikne potřeba zadavatele na dodatečné dodávky, služby či stavební práce, vyhrazuje si zadavatel právo na poskytnutí takovýchto dalších dodávek, služeb či stavebních prací od vybraného dodavatele, a to až do výše vytvořené rezervy (5 %), tzn., vzniknou-li v rámci akce nároky na dodatečné dodávky, služby či stavební práce, budou tyto realizovány a oceněny vybraným dodavatelem a následně hrazeny z rezervy. O nečerpanou rezervu se sníží náklady a fakturace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Nad rámec možnosti uvedené v zadávací dokumentaci umožňuje zadavatel také podání nabídek v elektronické podobě prostřednictvím stanoveného elektronického nástroje.viz dokument "Vysvětlení zadávací dokumentace č.1" v příloze

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být pevně svázána, zajištěna proti neoprávněné manipulaci s listy, a stránky musí být očíslovány. Za dostatečné zabezpečení nabídky proti manipulaci s jednotlivými listy považuje zadavatel opatření nabídky (svazku) takovými bezpečnostními prvky, které zabezpečí své spolehlivé sebepoškození v případě výše uvedené manipulace. Použité bezpečnostní prvky by měly být dále dostatečně jedinečné tak, aby byla vyloučena možnost jejich neoprávněného nahrazení. Zadavatel doporučuje jako jeden z možných bezpečnostních prvků použití provázku a přelepek opatřených podpisem statutárního orgánu účastníka a jeho razítkem.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 618834.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Genext a.s. Nám. E.F. Buriana 448 Hradec Králové IČ 25733699 K. Borůvka

    Datum podpisu smlouvy: 30. 8. 2017

Datum ukončení: 30. 8. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 7. 2017
 
Aktualizováno: 26. 10. 2017