- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rámcová smlouva na dodávky didaktických pomůcek
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10888
Název zakázky: Rámcová smlouva na dodávky didaktických pomůcek
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 11. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 876/7, 170 00 Praha 7
- Jméno: Ing. Petr Hejduk, pověřen řízením
IČ zadavatele: 00405698
- Jméno: Mgr. Michaela Kuzníková
- Telefon: +420 778 447 786
- E-mail: michaela.kuznikova@fdv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 12. 2016 13:00
Místo pro podání nabídek: Místem pro podání nabídek je sídlo zadavatele.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1151262,00 bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz níže či výzvy k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz níže či výzvy k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: Viz níže či výzvy k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz níže či výzvy k podání nabídek ke stažení
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PROPAQ, s. r. o., Štěrboholská 1434/102a, 102 00 Praha 10, IČO: 24822612, Ing. Anna Mašatová, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 3. 2. 2017
Datum ukončení: 3. 2. 2017
Soubory ke stažení:
Registrační číslo projektu |
CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002735 CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002746 |
Název projektu |
Prohlubování kompetencí pro zvýšení zaměstnatelnosti I. Podpora začleňování cizích státních příslušníků na trh práce |
Místo pro podání nabídek |
Místem pro podání nabídek je sídlo zadavatele. Nabídky budou doručeny v řádně uzavřené obálce, kterou účastník označí nápisem: „Veřejná zakázka – Rámcová smlouva na dodávky didaktických pomůcek - NEOTVÍRAT“ Na obálku účastník uvede rovněž svou kontaktní adresu, na kterou lze zaslat případné oznámení o nabídce podané po lhůtě pro podání nabídek. Nabídku je možno podávat osobně nebo prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu sídla zadavatele. Osobní podání nabídky lze učinit na recepci zadavatele v době: Po – Pá od 9:00 do15:00 hod., v poslední den lhůty pro podání nabídek potom do 13:00 hodin. V případě podání nabídky poštou je nezbytné, aby byla nabídka zadavateli doručena do konce lhůty pro podání nabídek. Za okamžik podání/doručení nabídky se považuje |
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávky didaktických pomůcek dle specifikace uvedené v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky – Návrh rámcové smlouvy. Úkolem vybraného dodavatele bude výroba, balení a dodávka didaktických pomůcek dle přílohy č. 1 Výzvy – Návrh rámcové smlouvy, včetně grafického zpracování a umístění log v souladu s:
a budou realizovány vždy až po odsouhlasení jejich finálních návrhů zadavatelem (všechny manuály budou vybranému dodavateli poskytnuty na el. nosiči dat – CD či DVD). S jedním vybraným dodavatelem bude pro účely plnění veřejné zakázky uzavřena rámcová smlouva (dále jen „rámcová smlouva“). Rámcová smlouva bude konstruována tak, aby obsahovala veškeré podmínky plnění veřejné zakázky ve vztahu ke svému obsahu. Rozsah požadovaných dodávek bude vycházet z aktuálních potřeb zadavatele, které bude zadavatel detailně specifikovat v jednotlivých dílčích objednávkách. Přesné vymezení předmětu plnění je uvedeno v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky - Návrh rámcové smlouvy (závazný vzor). |
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den následující po dni uzavření rámcové smlouvy na plnění veřejné zakázky s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření rámcové smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě rámcové smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 30. 6. 2019, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v návrhu smlouvy (předpokládaná hodnota veřejné zakázky) podle toho, který z těchto okamžiků nastane dříve. |
Místo dodání / převzetí plnění |
Místem plnění veřejné zakázky, resp. místem dodání, je hlavní město Praha, sídlo zadavatele. |
Pravidla pro hodnocení nabídek |
|
Jediným hodnotícím kritériem je celková nabídková cena v Kč včetně DPH za celý předpokládaný předmět plnění veřejné zakázky. Celková nabídková cena účastníka přitom bude stanovena jako součet nabídkových cen v Kč včetně DPH za zboží č. 2, tj. plánovací kalendář, č. 5, tj. kalkulačka, č. 11, tj. peněženka a č. 13, tj. kompletní balíček[1], vynásobených počtem předpokládaných kusů zboží za celou dobu trvání zakázky. Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka účastníka, jehož celková nabídková cena v Kč včetně DPH bude nejnižší. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí:
Blíže viz Výzva k podání nabídky.
|
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Každý účastník je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu písemnou nabídku v listinné podobě. Pokud účastník poruší tuto podmínku, nebude žádná z jeho nabídek posuzována a hodnocena. Nabídka musí obsahovat identifikační údaje účastníka a musí být podána v českém jazyce. Součástí nabídky musí být návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou účastníka zastupovat. Návrh smlouvy bude respektovat všechny zadávací podmínky uvedené v této výzvě. Bude-li návrh smlouvy podepsán osobou zmocněnou k takovému jednání osobou oprávněnou účastníka zastupovat, je účastník povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou účastníka zastupovat. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Účastník uvede v nabídce kontaktní osobu, a to včetně kontaktní e-mailové adresy a telefonu. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Účastník stanoví nabídkovou cenu za celý předpokládaný předmět plnění veřejné zakázky v souladu se zadávacími podmínkami. Struktura nabídkové ceny bude stanovena v souladu s přílohou č. 1 Výzvy - Návrh rámcové smlouvy. Zadavatel nepřipouští, aby účastník uvedl cenu v jiné než předepsané struktuře. Zpracování ceny v jiné než předepsané struktuře bude hodnoceno jako nesplnění podmínek výběrového řízení. Nabídková cena účastníka bude uvedena v příloze č. 1 této Výzvy - Návrh rámcové smlouvy, resp. v její příloze č. 1 – „Specifikace předmětu plnění“. Nabídková cena navržená účastníkem bude zahrnovat veškeré náklady účastníka nezbytné pro řádné plnění veřejné zakázky, a to především náklady na výrobu a dodání předmětu plnění do místa plnění. Zadavatel upozorňuje, že účastníkem nabídnutá jednotková cena v Kč včetně DPH za položku č. 13 (viz příloha č. 1 Návrhu rámcové smlouvy – Specifikace předmětu plnění), tj. kompletní balíček, nesmí překročit maximální jednotkovou cenu (v Kč včetně DPH) uvedenou zadavatelem u této položky, tedy částku 300,- Kč. V případě překročení maximální stanovené ceny bude toto považováno za nesplnění zadávacích podmínek a účastník bude vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení. Nabídková cena bude zpracována v souladu se zadávacími podmínkami a bude stanovena jako cena nejvýše přípustná. Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH. Nabídková cena bude uvedena v CZK. Účastník je povinen ocenit všechny zadavatelem požadované položky. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Zadavatel požaduje podání nabídek písemně v listinné podobě na adresu sídla zadavatele, a to osobně nebo prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. Nabídka musí být doručena v zapečetěné obálce s nápisem „Veřejná zakázka – Rámcová smlouva na dodávky didaktických pomůcek – NEOTVÍRAT“ |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Případné vysvětlení zadávacích podmínek bude k dispozici na profilu zadavatele. Doporučujeme proto průběžně sledovat aktuální informace k této veřejné zakázce na uvedeném profilu zadavatele. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele https://mpsv.ezak.cz/profile_display_12.html. a na www.esfcr.cz. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
[1] viz Příloha č. 1 Návrhu rámcové smlouvy – Specifikace předmětu plnění
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.