Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Rámcová smlouva na dodávky propagačních předmětů

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10913

Název zakázky: Rámcová smlouva na dodávky propagačních předmětů

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 12. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání

Sídlo zadavatele: Na Maninách 876/7, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petra Kratošková, pověřena řízením

IČ zadavatele: 00405698

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lenka Holubkovová
  • Telefon: +420 773 784 137
  • E-mail: lenka.holubkovova@fdv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 1. 2017 13:00

Místo pro podání nabídek:
Místem pro podání nabídek je sídlo zadavatele. Nabídky budou doručeny v řádně uzavřené obálce, kterou účastník označí nápisem: „Veřejná zakázka – Rámcová smlouva na dodávky propagačních předmětů - NEOTVÍRAT“. Na obálku účastník uvede rovněž svou kontaktní adresu, na kterou lze zaslat případné oznámení o nabídce podané po lhůtě pro podání nabídek. Nabídku je možno podávat osobně nebo prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu sídla zadavatele. Osobní podání nabídky lze učinit na recepci zadavatele v době: Po – Pá od 9:00 do15:00 hod., v poslední den lhůty pro podání nabídek potom do 13:00 hodin. V případě podání nabídky poštou je nezbytné, aby byla nabídka zadavateli doručena do konce lhůty pro podání nabídek. Za okamžik podání/doručení nabídky se považuje její fyzické převzetí recepcí zadavatele na výše uvedené adrese.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 394194,00 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MARELL, s. r. o., Herčíkova 246/1a, 612 00 Brno – Královo Pole, IČO: 28328442, Marek Jindra, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 16. 2. 2017

Datum ukončení: 16. 2. 2017

VZHLEDEM KE ZMĚNĚ PŘÍLOHY Č. 1 SMLOUVY (VIZ DODATEČNÁ INFORMACE Č. 2) BYLA LHŮTA PRO PODÁVÁNÍ NABÍDEK PRODLOUŽENA DO 16. 1. 2017 DO 13:00.

Soubory ke stažení:

Registrační číslo projektu

CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002762

CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002761

Název projektu

Cesta k uplatnění na trhu práce

Vzdělávání praxí pro zvýšení zaměstnatelnosti

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávky propagačních předmětů dle specifikace uvedené v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky – Návrh rámcové smlouvy.

Úkolem vybraného dodavatele bude výroba a dodávka propagačních předmětů dle přílohy č. 1 – Návrh rámcové smlouvy, včetně grafického zpracování a umístění log v souladu s:

a bude realizována vždy až po odsouhlasení jejich finálních návrhů zadavatelem (všechny manuály budou vybranému dodavateli poskytnuty na el. nosiči dat – CD či DVD).

S jedním vybraným dodavatelem bude pro účely plnění veřejné zakázky uzavřena rámcové smlouva (dále jen „rámcová smlouva“). Rámcová smlouva bude konstruována tak, aby obsahovala veškeré podmínky plnění veřejné zakázky ve vztahu ke svému obsahu. Rozsah požadovaných dodávek bude vycházet z aktuálních potřeb zadavatele, které bude zadavatel detailně specifikovat v jednotlivých dílčích objednávkách.

Přesné vymezení předmětu plnění je uvedeno v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky - Návrh rámcové smlouvy (závazný vzor).

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den následující po dni uzavření rámcové smlouvy na plnění veřejné zakázky s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření rámcové smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení.

Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě rámcové smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 3. 2020, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v návrhu smlouvy (předpokládaná hodnota veřejné zakázky) podle toho, který z těchto okamžiků nastane dříve.

Místo dodání / převzetí plnění

Místem plnění veřejné zakázky, resp. místem dodání, je hlavní město Praha, sídlo zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek

Jediným hodnotícím kritériem je celková nabídková cena v Kč včetně DPH za celý předpokládaný předmět plnění veřejné zakázky, tedy součet nabídkových cen v Kč včetně DPH za všechny druhy požadovaného zboží, vynásobených počtem předpokládaných kusů zboží za celou dobu trvání zakázky.

Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka účastníka, jehož celková nabídková cena v Kč včetně DPH bude nejnižší

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení.

Prokázáním kvalifikace se rozumí:

  • splnění základních kvalifikačních předpokladů (účastník předloží čestné prohlášení o tom, že nemá v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, nemá splatný nedoplatek na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění, nebo na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi svého sídla);
  • splnění profesních kvalifikačních předpokladů (účastník předloží prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje; prostou kopii dokladu o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují (zejména doklad prokazující živnostenské oprávnění či licenci).
  • splnění technických kvalifikačních předpokladů (účastník předloží seznam nejméně 2 významných dodávek odpovídajících svým rozsahem a zaměřením požadovanému předmětu plnění, poskytnutých účastníkem v posledních 3 letech, s uvedením jejich předmětu, ceny, doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Finanční objem každé jedné významné dodávky musí činit minimálně 100.000,- Kč bez DPH)

Blíže viz Výzva k podání nabídky.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Každý účastník je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu písemnou nabídku v listinné podobě. Pokud účastník poruší tuto podmínku, nebude žádná z jeho nabídek posuzována a hodnocena.

Nabídka musí obsahovat identifikační údaje účastníka a musí být podána v českém jazyce.

Součástí nabídky musí být návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou účastníka zastupovat. Návrh smlouvy bude respektovat všechny zadávací podmínky uvedené v této výzvě. Bude-li návrh smlouvy podepsán osobou zmocněnou k takovému jednání osobou oprávněnou účastníka zastupovat, je účastník povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou účastníka zastupovat.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Účastník uvede v nabídce kontaktní osobu, a to včetně kontaktní e-mailové adresy a telefonu.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Účastník stanoví nabídkovou cenu za celý předpokládaný předmět plnění veřejné zakázky v souladu se zadávacími podmínkami. Struktura nabídkové ceny bude stanovena v souladu s přílohou č. 1 Výzvy - Návrh rámcové smlouvy.

Zadavatel nepřipouští, aby účastník uvedl cenu v jiné než předepsané struktuře. Zpracování ceny v jiné než předepsané struktuře bude hodnoceno jako nesplnění podmínek výběrového řízení.

Nabídková cena účastníka bude uvedena v příloze č. 1 Výzvy - Návrh rámcové smlouvy, resp. v její příloze č. 1 – „Specifikace předmětu plnění“.

Nabídková cena navržená účastníkem bude zahrnovat veškeré náklady účastníka nezbytné pro řádné plnění veřejné zakázky, a to především náklady na výrobu a dodání předmětu plnění do místa plnění. Nabídková cena bude zpracována v souladu se zadávacími podmínkami a bude stanovena jako cena nejvýše přípustná. Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH.

Nabídková cena bude uvedena v CZK.

Účastník je povinen ocenit všechny položky.

 

Požadavek na písemnou formu nabídky

Zadavatel požaduje podání nabídek písemně v listinné podobě na adresu sídla zadavatele, a to osobně nebo prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. Nabídka musí být doručena v zapečetěné obálce s nápisem „Veřejná zakázka – Rámcová smlouva na dodávky propagačních předmětů – NEOTVÍRAT“

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Případné vysvětlení zadávacích podmínek bude k dispozici na profilu zadavatele. Doporučujeme proto průběžně sledovat aktuální informace k této veřejné zakázce na uvedeném profilu zadavatele.

Další požadavky na zpracování nabídky

Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele https://mpsv.ezak.cz/profile_display_12.html. a na www.esfcr.cz.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 
 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 12. 2016
 
Aktualizováno: 21. 2. 2017