Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Rámcová smlouva na poskytování polygrafických služeb II.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10914

Název zakázky: ámcová smlouva na poskytování polygrafických služeb II.

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 12. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání

Sídlo zadavatele: Na Maninách 876/7, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petra Kratošková, pověřena řízením

IČ zadavatele: 00405698

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lenka Holubkovová
  • Telefon: +420 773 784 137
  • E-mail: lenka.holubkovova@fdv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 1. 2017 13:00

Místo pro podání nabídek:
Místem pro podání nabídek je sídlo zadavatele. Nabídky budou doručeny v řádně uzavřené obálce, kterou účastník označí nápisem: „Veřejná zakázka – Rámcová smlouva na poskytování polygrafickcých služeb II. - NEOTVÍRAT“. Na obálku účastník uvede rovněž svou kontaktní adresu, na kterou lze zaslat případné oznámení o nabídce podané po lhůtě pro podání nabídek. Nabídku je možno podávat osobně nebo prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu sídla zadavatele. Osobní podání nabídky lze učinit na recepci zadavatele v době: Po – Pá od 9:00 do15:00 hod., v poslední den lhůty pro podání nabídek potom do 13:00 hodin. V případě podání nabídky poštou je nezbytné, aby byla nabídka zadavateli doručena do konce lhůty pro podání nabídek. Za okamžik podání/doručení nabídky se považuje její fyzické převzetí recepcí zadavatele na výše uvedené adrese.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 374163,00 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek

Požadavek na jednu nabídku:
viz Výzva k podání nabídek

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz Výzva k podání nabídek

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ON tisk, s. r. o., Křesomyslova 384/17, 140 00 Praha 4, IČO: 24131806, Miroslav Pilát, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 25. 1. 2017

Datum ukončení: 25. 1. 2017

VZHLEDEM KE ZMĚNĚ PŘÍLOHY Č. 1 SMLOUVY (VIZ DODATEČNÁ INFORMACE Č. 1) BYLA LHŮTA PRO PODÁVÁNÍ NABÍDEK PRODLOUŽENA DO 13. 1. 2017 DO 13:00.

Soubory ke stažení:

Registrační číslo projektu

CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002735

CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002746

CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002762

CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002761

Název projektu

Prohlubování kompetencí pro zvýšení zaměstnatelnosti I.

Podpora začleňování cizích státních příslušníků na trh práce

Cesta k uplatnění na trhu práce

Vzdělávání praxí pro zvýšení zaměstnatelnosti

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování polygrafických služeb zejména v podobě předtiskové přípravy, tisku, knihařského zpracování/vazby, předání výstupů (tiskovin) a dalších souvisejících služeb. Bližší vymezení předmětu plnění je uvedeno v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky – Návrh rámcové smlouvy (závazný vzor). 

S jedním vybraným dodavatelem bude pro účely plnění veřejné zakázky uzavřena rámcová smlouva (dále jen „rámcová smlouva“). Rámcová smlouva bude konstruována tak, aby obsahovala veškeré podmínky plnění veřejné zakázky ve vztahu ke svému obsahu. Rozsah požadovaných služeb bude vycházet z aktuálních potřeb zadavatele, které bude zadavatel detailně specifikovat v jednotlivých dílčích objednávkách.

Předpokládané počty jednotlivých výtisků (tiskovin), které budou výstupem požadované služby, jsou uvedeny v příloze č. 1 této výzvy - Návrh rámcové smlouvy (závazný vzor).

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den následující po dni uzavření rámcové smlouvy na plnění veřejné zakázky s vybraným dodavatelem, přičemž předpokládané datum uzavření rámcové smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení.

Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě rámcové smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným dodavatelem na dobu určitou, a to na dobu do 31.12. 2017, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v návrhu smlouvy (předpokládaná hodnota veřejné zakázky) podle toho, který z těchto okamžiků nastane dříve.

Místo dodání / převzetí plnění

Místem plnění veřejné zakázky je sídlo dodavatele a pro účely předání výstupů plnění zadavateli je jím pak hlavní město Praha, sídlo zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.

Zadavatel, resp. hodnotící komise bude hodnotit celkovou cenovou hladinu nabídky. Tato bude stanovena jako prostý aritmetický průměr všech účastníkem nabídnutých jednotkových cen v Kč bez DPH.

Pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek bude stanoveno na základě celkové cenové hladiny, a to tak, že jako nejvhodnější bude vybrána nabídka, jejíž celková cenová hladina bude nejnižší.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení.

Prokázáním kvalifikace se rozumí:

  • splnění základních kvalifikačních předpokladů (účastník předloží čestné prohlášení o tom, že nemá v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, nemá splatný nedoplatek na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění, nebo na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi svého sídla);
  • splnění profesních kvalifikačních předpokladů (účastník předloží prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje; prostou kopii dokladu o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují (zejména doklad prokazující živnostenské oprávnění či licenci).
  • splnění technických kvalifikačních předpokladů (účastník předloží seznam nejméně 2 významných služeb odpovídajících svým rozsahem a zaměřením požadovanému předmětu plnění, poskytnutých účastníkem v posledních 3 letech, s uvedením jejich předmětu, ceny, doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Finanční objem každé jedné významné služby musí činit minimálně 80.000,- Kč bez DPH.

Blíže viz Výzva k podání nabídky.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Každý účastník je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu písemnou nabídku v listinné podobě. Pokud účastník poruší tuto podmínku, nebude žádná z jeho nabídek posuzována a hodnocena.

Nabídka musí obsahovat identifikační údaje účastníka a musí být podána v českém jazyce.

Součástí nabídky musí být návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou účastníka zastupovat. Návrh smlouvy bude respektovat všechny zadávací podmínky uvedené v této výzvě. Bude-li návrh smlouvy podepsán osobou zmocněnou k takovému jednání osobou oprávněnou účastníka zastupovat, je účastník povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou účastníka zastupovat.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Účastník uvede v nabídce kontaktní osobu, a to včetně kontaktní e-mailové adresy a telefonu.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Účastník stanoví nabídkovou cenu za celý předpokládaný předmět plnění veřejné zakázky v souladu se zadávacími podmínkami. Struktura nabídkové ceny bude stanovena v souladu s přílohou č. 1 výzvy - Návrh rámcové smlouvy.

Zadavatel nepřipouští, aby účastník uvedl cenu v jiné než předepsané struktuře. Zpracování ceny v jiné než předepsané struktuře bude hodnoceno jako nesplnění podmínek výběrového řízení.

Nabídková cena účastníka bude uvedena v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky - Návrh rámcové smlouvy, resp. v její příloze č. 1 – „Specifikace předmětu plnění“.

Nabídková cena navržená účastníkem bude zahrnovat veškeré náklady účastníka nezbytné pro řádné plnění veřejné zakázky. Nabídková cena bude zpracována v souladu se zadávacími podmínkami a bude stanovena jako cena nejvýše přípustná. Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH.

Nabídková cena bude uvedena v CZK.

Účastník je povinen ocenit všechny zadavatelem požadované položky.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Zadavatel požaduje podání nabídek písemně v listinné podobě na adresu sídla zadavatele, a to osobně nebo prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. Nabídka musí být doručena v zapečetěné obálce s nápisem „Veřejná zakázka – Rámcová smlouva na poskytování polygrafických služeb II. – NEOTVÍRAT“

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně veřejné zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Případné vysvětlení zadávacích podmínek bude k dispozici na profilu zadavatele. Doporučujeme proto průběžně sledovat aktuální informace k této veřejné zakázce na uvedeném profilu zadavatele.

Další požadavky na zpracování nabídky

Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele https://mpsv.ezak.cz/profile_display_12.html. a na www.esfcr.cz.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 
 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 12. 2016
 
Aktualizováno: 30. 1. 2017