Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Realizace kurzů Základy obsluhy PC pro projekt „Hodnota zkušenosti“

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10941

Název zakázky: Realizace kurzů Základy obsluhy PC pro projekt „Hodnota zkušenosti“

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 1. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s.

Sídlo zadavatele: Křišťanova 1789/17, Žižkov, 130 00 Praha 3

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Jaroslav Kostohryz
  • Telefon: +420603526265
  • E-mail: kostohryz@osas.cz

IČ zadavatele: 60197340

DIČ zadavatele: CZ60197340

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Jaroslav Kostohryz
  • Telefon: +420603526265
  • E-mail: kostohryz@osas.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 2. 2017 00:00

Místo pro podání nabídek:
OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s., Křišťanova 1789/17, Žižkov, 130 00 Praha 3

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

  • Předmětem zakázky je dodávka akreditovaného rekvalifikačního kurzu „Základy obsluhy osobního počítače“ (v délce 40 hodin) pro max. 45 a min. 15 účastníků projektu „Hodnota zkušenosti“. Více viz Výzva k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 168000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení prvních max. 4 kurzů je 13. 2. 2017 a termín dokončení posledního kurzu je 10. 3. 2017. Konkrétní termíny konání jednotlivých kurzů stanoví zadavatel min. 7 kalendářních dnů před zahájením výuky.

Místo dodání / převzetí plnění:
Viz Výzva k podání nabídek

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena. Více viz Výzva k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Viz Výzva k podání nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  • Viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

  • Viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky musí být zadavateli podány v jednom originále, v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené: Názvem zakázky, Registračním číslem projektu, Nápisem NEOTVÍRAT Kontaktními údaji uchazeče (název/jméno uchazeče, adresa) Obálka bude doručena na adresu: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s. Křišťanova 1789/17, Žižkov, 130 00 Praha 3 Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Viz Výzva k podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MAVO - Vzdělávání, s.r.o., Černošická 20, 25228 Vonoklasy, IČ: 25128710, DIČ: CZ25128710, zastoupená Mgr. Václavem Maškem

    Datum podpisu smlouvy: 10. 2. 2017

Datum ukončení: 10. 2. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 1. 2017
 
Aktualizováno: 20. 2. 2017