- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Realizace vzdělávacích aktivit pro MÚ Mělník – rozšíření odborných znalostí a dovedností zaměstnanců úřadu
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11416
Název zakázky: Realizace vzdělávacích aktivit pro MÚ Mělník – rozšíření odborných znalostí a dovedností zaměstnanců úřadu
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 7. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Mělník
Sídlo zadavatele: Náměstí Míru 1
- Jméno: Ing. Jakub Blaťák
- Telefon: +420725781185
- E-mail: blatak@zakazkyverejne.cz
IČ zadavatele: 00237051
DIČ zadavatele: CZ00237051
- Jméno: Ing. Zdeněk Studený
- Telefon: +420315635103
- E-mail: z.studeny@melnik.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 9. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: sídlo zadavatele; Podatelna MÚ, Náměstí Míru 1, 276 01 Mělník; Více viz Zadávací dokumentace
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
AKTUALIZACE 20/10/2017 doplněn Zápis o posouzení a hodnocení nabídek, Rozhodnutí o výběru pro část A, B a C a Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.
Lhůta pro podání nabídek se mění na 11. 9. 2017 do 10:00 hod.
Předmětem veřejné zakázky je zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců MÚ Mělník skrze realizaci odborných školení.
Zakázka je rozdělena na 3 části:
Část A) Vzdělávání v oblasti správního a občanského práva
Část B) Vzdělávání a rozvíjení znalostí v oblasti právní úpravy související s činností MÚ
Část C)Vzdělávání v oblasti správního práva, zejména práva veřejných zakázek, finanční kontroly a účetnictví
Více viz Zadávací dokumentace.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 476034,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do června 2018
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele; náměstí Míru 1, 276 01 Mělník
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky pro každou jednotlivou část, a to v členění dle níže uvedených dílčích kritérií:
Dílčí hodnotící kritéria Váha (v %)
Nabídková cena včetně DPH 50,00
Kvalita projektového týmu 30,00
Akreditace kurzů 20,00
Více viz Zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kritéria základní způsobilosti splňuje dodavatel, který splňuje veškeré zákonné požadavky dané § 74 odst. 1 zákona. Dodavatel prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů způsobem podle § 75 odst. 1 zákona. Při podání nabídky však postačí k prokázání základní způsobilosti předložit pouze čestné prohlášení, o tom, že požadovanou kvalifikaci splňuje (zadavatel doporučuje použít vzor v příloze č. 1). Dodavateli tedy žádný z dokumentů podle § 75 odst. 1 zákona nemusí přímo v rámci své nabídky předkládat (nicméně mohou tak učinit). Vybraný účastník však bude povinen tyto dokumenty předložit před podpisem smlouvy.
Dodavatel dále prokazuje splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením dokladů dle § 77 zákona:
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší tří měsíců před dnem zahájení zadávacího řízení a postačí předložit v prosté kopii.
Zadavatel dále požaduje prokázání splnění technické kvalifikace podle § 79 zákona předložením:
Seznamu významných služeb; Projektového týmu.
Blíže viz Zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Zadávací dokumentace.
Lhůta pro podání nabídek se mění na 11. 9. 2017 do 10:00 hod.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění zakázky pro každou jednotlivou část v souladu se Zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná.
Více viz Zadávací dokumentace.Požadavek na písemnou formu nabídky: Lhůta pro podání nabídek se mění na 11. 9. 2017 do 10:00 hod.Nabídky jsou dodavatelé povinni podat písemně v listinné podobě (1x originál, 1x kopie a 1x elektronicky kompletní nabídka na CD/DVD/USB)Nabídka dodavatele bude podána na adresu sídla zadavatele – tj. náměstí Míru 1, 276 01 Mělník, v řádně uzavřené obálce, opatřené na přelepu razítkem a na přední straně označené názvem veřejné zakázky, částí veřejné zakázky a nápisem „NEOTVÍRAT!“.Nabídku dodavatele lze podat osobně na adresu sídla zadavatele, a to na podatelnu zadavatele, v případě zaslání nabídky poštou musí dodavatel zajistit, aby nabídka byla doručena zadavateli na uvedenou adresu sídla zadavatele nejpozději do výše uvedeného termínu.Více viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou část. Dodavatel může podat nabídku do jedné, nebo více částí. Jednomu účastníku lze zadat jednu nebo více částí veřejné zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatelé jsou oprávněni po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace.Písemná (e-mailová) žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Žádosti o poskytnutí vysvětlení zadávací dokumentace mohou dodavatelé v písemné formě zasílat prostřednictvím emailové adresy blatak@zakazkyverejne.cz k rukám poradce zadavatele – společnosti Veřejné zakázky s.r.o. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.Více viz Zadávací dokumentace.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Lhůta pro podání nabídek se mění na 11. 9. 2017 do 10:00 hod.
Zadávací dokumentace včetně všech příloh je uveřejněna na profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilmestoMelnik
Odkaz na profil zadavatele je uveden také na webových stránkách zadavatele: www.melnik.cz, v sekci „Rychlé odkazy“ - „Veřejné zakázky“.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vyjma §6.
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace.pdf (26. 7. 2017 11:37)
- VÝZVA.pdf (26. 7. 2017 11:37)
- Priloha_c_4_Predpokladany_harmonogram, A, B, C.XLSX (26. 7. 2017 11:37)
- Priloha_c_3_Kryci_list.docx (26. 7. 2017 11:37)
- Priloha_c_2_Vzorova_smlouva_ČÁST C.docx (26. 7. 2017 11:37)
- Priloha_c_2_Vzorova_smlouva_ČÁST B.docx (26. 7. 2017 11:37)
- Priloha_c_2_Vzorova_smlouva_ČÁST A.docx (26. 7. 2017 11:37)
- Priloha_c_1_Vzor_cestneho_prohlaseni.docx (26. 7. 2017 11:37)
- ZD VŘ_odborná školení__prodloužení lhůty pro podání nabídek.pdf (25. 8. 2017 10:17)
- VÝZVA__prodloužení lhůty pro podání nabídek.pdf (25. 8. 2017 10:17)
- Oznámení o prodloužení lhůty.pdf (25. 8. 2017 10:17)
- rozhodnutí o výběru_část A.pdf (20. 10. 2017 11:03)
- rozhodnutí o výběru_část B.pdf (20. 10. 2017 11:03)
- rozhodnutí o výběru_část C.pdf (20. 10. 2017 11:03)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (20. 10. 2017 11:03)
- Zápis o posouzení a hodnocení nabídek_komplet_čb.pdf (20. 10. 2017 11:03)
- SoDS AQE, 33OPZ, školení exC - část A; 0001691-2017-SS.pdf (7. 1. 2018 10:23)
- SoDS AQE, 33OPZ, školení exC - část B; 0001692-2017-SS.pdf (7. 1. 2018 10:23)
- SoDS AQE, 33OPZ, školení exC - část C; 0001693-2017-SS.pdf (7. 1. 2018 10:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 456765.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Pro část A)AQE advisors a.s.Třída Kpt. Jaroše 31602 00, BrnoIČ: 26954770Jednající: Ing. Jan Obrovský, statutární ředitelVysoutěžená cena: 268 874,10 vč. DPH ( 222 210,00 bez DPH)
Datum podpisu smlouvy: 20. 12. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Pro část B)AQE advisors a.s.Třída Kpt. Jaroše 31602 00, BrnoIČ: 26954770Jednající: Ing. Jan Obrovský, statutární ředitelVysoutěžená cena: 134 437,05 vč. DPH ( 111 105,00 bez DPH)
Datum podpisu smlouvy: 20. 12. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Pro část C)AQE advisors a.s.Třída Kpt. Jaroše 31602 00, BrnoIČ: 26954770Jednající: Ing. Jan Obrovský, statutární ředitelVysoutěžená cena: 149 374,50 vč. DPH ( 123 450,00 bez DPH)
Datum podpisu smlouvy: 20. 12. 2017
Zrušené části zakázky: Ne.Všechny části zakázky byly zadány společnosti AQE advisors a.s.
Datum ukončení: 20. 12. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.