Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Realizace vzdělávacích kurzů

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12050

Název zakázky: Realizace vzdělávacích kurzů

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 1. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: BENEŠ a LÁT a.s.

Sídlo zadavatele: Tovární 463, 28914 Poříčany

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jan Lát
  • Telefon: +420267227327
  • E-mail: jan.lat@benesalat.cz

IČ zadavatele: 25724304

DIČ zadavatele: CZ25724304

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jan Lát
  • Telefon: +420267227327
  • E-mail: jan.lat@benesalat.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 2. 2018 15:00

Místo pro podání nabídek:
BENEŠ a LÁT a.s. - pobočka závodu Z10, Slaná 78, 51201 Slaná u Semil, CZ; Recepce společnosti na této adrese je k dispozici v každý pracovní den mezi 7. a 15. hodinou. Nabídky lze podat pouze osobně na recepci nebo poštovní přepravou na tuto adresu.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je zajištění služby – realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance a zaměstnankyně společnosti BENEŠ a LÁT a.s. v období únor 2018 až září 2019 v rámci realizace projektu registrační číslo: CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004562. Projekt je realizován z Operačního programu Zaměstnanost, jehož řídícím orgánem je Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR (dále jen „MPSV“).

Zakázka je rozdělena na tyto dílčí části:

Dílčí část A - Kurzy „Měkké a manažerské dovednosti“

Dílčí část B – Kurzy „Technické a jiné odborné vzdělávání“

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1700000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
02/2018 - 09/2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou prostory zadavatele v jednotlivých pobočkách zadavatele na adresách: Tovární 463, 289 14 Poříčany (pobočka Z02), Slaná 78, 512 01 Slaná u Semil (pobočka Z10) a Sutice 2, 512 01 Slaná u Semil (pobočka Z03) a Křížová 660, 471 24 Mimoň (pobočka Z08).

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Hodnotící kritérium Nabídková cena:

Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH.

Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100:

Body za toto kritérium budou určeny výpočtem: 100 x (nejnižší cena/cena posuzovaní nabídky) x váha kritéria vyjádřená v procentech


 

  • Hodnotící kritérium Kvalita nabízených služeb:

V rámci tohoto hodnotícího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit:

obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit, způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby,

metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe,

ukázky studijních materiálů


Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka dodavatele, jež bude v rámci tohoto hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky a požadavkům na zadavatele uvedeným v této výzvě komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky dle písm. a) až c) tohoto hodnotícího kritéria.

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. a) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou: obsah nabízených vzdělávacích (školicích) aktivit, struktura těchto aktivit, jejich náplň a dále způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0-40 pomocných bodů.

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. b) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou: návrh metod výuky (školení), návrh forem výuky (školení), a to s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0-40 pomocných bodů.

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. c) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou interaktivní zapojení uchazeče, shrnutí látky, praktická použitelnost, strukturovanost testu, odkazy na další zdroje. Studijní materiály mají znaky vycházející z didaktických doporučení při práci s cílovou skupinou, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0-20 pomocných bodů.

Nabídce, která získá v rámci tohoto hodnotícího kritéria nejvíce pomocných bodů, tzn. nejlépe splňuje požadavky zadavatele stanovené tímto hodnotícím kritériem (nejvhodnější nabídka), je přiřazena hodnota 100 bodů. Dalším nabídkám jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s nejvhodnější nabídkou.


Body za toto kritérium budou určeny výpočtem: Počet bodů hodnocené nabídky x váha kritéria vyjádřená v procentech

 

  • Pravidla a způsob hodnocení:

Hodnocení nabídek bude probíhat vždy za každou dílčí část zakázky odděleně. Nejvýhodnější nabídka dílčí části zakázky bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.

Sestavení celkového pořadí dílčí části zakázky:

Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví výsledné pořadí pro každou dílčí část zakázky. Vítěznou pro dílčí část zakázky se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů.

V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním hodnotícím kritériu - nabídková cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

Základní způsobilost

Profesní způsobilost

Technická kvalifikace,

Nabídka uchazeče nesplňujícího kvalifikační předpoklady bude vyloučena.

  • Základní způsobilost splňuje uchazeč:

a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla uchazeče, k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

Je-li uchazečem právnická osoba, musí podmínku dle tohoto odstavce splňovat také tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a je-li členem statutárního orgánu uchazeče právnická osoba, tuto podmínku splňuje i tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby i osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu uchazeče.

b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla uchazeče.

Uchazeč prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením uchazeče, ve kterém bude uvedeno, že uchazeč všechny výše uvedené základní způsobilosti požadované zadavatelem splňuje. Uchazeč může použít vzor čestného prohlášení, který je Přílohou č. 2 této výzvy. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče.

  • Profesní způsobilost

Profesní způsobilost splňuje uchazeč:

Který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,

Který je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.

  • Technická kvalifikace

Technickou kvalifikaci splňuje uchazeč, který předloží:

a) seznam významných služeb poskytnutých uchazečem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení, v oblasti, která je totožného či obdobného charakteru jako je předmět tohoto výběrového řízení (dále jen „významné služby“). Pro účely tohoto ustanovení je uvedené období posledních 3 let počítáno zpětně od posledního dne lhůty pro podání nabídek.

Seznam významných dodávek uchazeč předloží ve formě čestného prohlášení v následující struktuře, nejlépe ve formě tabulky:

Identifikace služby,

Cena služby (její finanční objem) bez DPH,

Doba realizace služby (měsíc a rok)

Uvedení obchodní firmy zákazníka včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu

Uchazeč splňuje toto kritérium technické kvalifikace pro

Dílčí část A- Měkké a manažerské dovednosti, na kterou je nabídka uchazeče podávána, tím, že v posledních 3 letech realizoval 3 významné služby v dané oblasti, přičemž každá významná služba je v hodnotě min. 600.000,-Kč bez DPH u každé jednotlivé služby.

Dílčí část B - Technické a jiné odborné vzdělávání, na kterou je nabídka uchazeče podávána tím, že v posledních 3 letech realizoval 2 významné služby v dané oblasti, přičemž každá významná služba je v hodnotě min. 100.000,- Kč bez DPH u každé jednotlivé služby.

b) seznam techniků (realizační tým), kteří se budou podílet na plnění této zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance uchazeče nebo osoby v jiném vztahu k uchazeči.

Seznam bude zahrnovat minimálně 3 členy realizačního týmu, z nichž jeden bude v postavení vedoucího týmu - projektového manažera, který bude odpovědný zejména za řádné plnění zakázky a za komunikaci se zadavatelem.

Členové realizačního týmu uvedení v tomto seznamu budou tvořit realizační tým, který bude odpovědný za plnění zakázky. Změny v osobách členů realizačního týmu budou možné pouze po předchozím schválení zadavatelem. Vybraný uchazeč bude oprávněn navrhnout zadavateli jako nového vedoucího nebo člena realizačního týmu pouze osobu splňující veškeré níže uvedené požadavky zadavatele týkající se vedoucího nebo člena realizačního týmu. Výměnu vedoucího realizačního týmu je uchazeč povinen zadavateli oznámit nejméně 10 pracovních dnů předem, výměnu jiného člena realizačního týmu (mimo projektového manažera) je pak uchazeč povinen zadavateli oznámit nejpozději 5 dnů předem. Člena realizačního týmu je uchazeč povinen nahradit pouze takovou osobou, která splňuje požadavky uvedené v této výzvě a s níž zadavatel vysloví souhlas.

Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby uchazeč níže uvedeným způsobem prokázal, že projektový manažer a další členové realizačního týmu splňují následující požadavky:

- Dílčí část A- Měkké a manažerské dovednosti:

Všichni členové realizačního týmu musí mít ukončené středoškolské vzdělání

Všichni členové realizačního týmu musí mít znalost českého jazyka na komunikační úrovni (komunikační jazyk v rámci poskytování poradenských služeb bude český jazyk)

Projektový manažer musí mít praktickou zkušenost s vedením týmu a praxi v oblasti koordinace školení v oblasti měkkých a manažerských dovedností v délce nejméně 5let

Členové realizačního týmu (lektoři) musí mít praxi v oblasti školení měkkých a manažerských dovedností v délce nejméně 5 let

Členové realizačního týmu (lektoři) musí doložit minimálně 3 konkrétní a relevantní reference včetně kontaktní osoby pro ověření.

- Dílčí část B- Technické a jiné odborné vzdělávání:

Všichni členové realizačního týmu musí mít ukončené středoškolské vzdělání

Všichni členové realizačního týmu musí mít znalost českého jazyka na komunikační úrovni (komunikační jazyk v rámci poskytování poradenských služeb

Přílohu seznamu členů realizačního týmu budou tvořit profesní životopisy všech členů realizačního týmu. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění:

Jméno a příjmení

Označení pozice v realizačním týmu

Nejvyšší dosažené vzdělání

Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

Reference dle dílčí části A či dílčí části B shora


 

  • Společná ustanovení ke kvalifikaci

Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv kvalifikačního kritéria nebo nesplnění povinnosti oznámení změn v kvalifikaci (viz níže) bude uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dostatečných informací či dokladů a/nebo písemného vysvětlení nabídky.

Uchazeč prokáže splnění kvalifikace ve všech případech příslušnými doklady předloženými v prostých kopiích.

Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného uchazeče předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace.

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce uchazeče u třetích osob, uchazeč je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.

Doklad prokazující splnění profesní způsobilosti (výpis z obchodního rejstříku) musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení. Základní způsobilost a profesní způsobilost dle bodu 2 písm. a) tohoto článku nemohou být prokázány prostřednictvím poddodavatele.

Pokud po předložení dokladů nebo prohlášení o kvalifikaci dojde v průběhu zadávacího řízení ke změně kvalifikace uchazeče zadávacího řízení je uchazeč zadávacího řízení povinen tuto změnu zadavateli do 5 pracovních dnů oznámit a do 10 pracovních dnů od oznámení této změny předložit nové doklady nebo prohlášení ke kvalifikaci, zadavatel může tyto lhůty prodloužit nebo prominout jejich zmeškání. Povinnost podle věty první uchazeči zadávacího řízení nevzniká, pokud je kvalifikace změněna takovým způsobem, že a) podmínky kvalifikace jsou nadále splněny b) nedošlo k ovlivnění kritérií pro snížení počtu uchazečů zadávacího řízení nebo nabídek a c) nedošlo k ovlivnění kritérií hodnocení nabídek. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 ZZVZ) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 ZZVZ).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Závazné požadavky zadavatele:

Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky.

Tyto požadavky je uchazeč povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v jejich přílohách budou považovány za nesplnění výzvy s následkem vyloučení uchazeče z další účasti na zadávacím řízení.

Předmět zakázky musí být proveden plně v souladu s platnými právními předpisy a technickými normami.

Uchazeč pro posouzení subjektivních hodnotících kritérií předloží jako součást nabídky podklady obsahující relevantní informace k hodnoceným kritériím:

Kvalita nabízených služeb: Uchazeč v rámci nabídky doloží dokumenty, v nichž specifikuje a rozpracuje níže uvedené obligatorní části dle následující struktury:

obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit, způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby,

metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe,

ukázky studijních materiálů

Kvalita nabízených služeb je hodnocenou částí nabídky uchazeče. Uchazeč předloží podklady ve shora požadované obligatorní struktuře.


 

Nabídka bude v českém jazyce, řádně čitelná, bez škrtů a přepisů

Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené v této výzvě.

Nabídka uchazeče musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě pro nabízenou dílčí část, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění v rámci dílčí části.

Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Pokud uchazeč podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími uchazeči, nebo je poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým uchazečem vyřadí. Uchazeče, jehož nabídka byla vyřazena, zadavatel bezodkladně vyloučí z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení uchazeče včetně důvodu zadavatel bezodkladně písemně oznámí uchazeči.

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:

Oddíl č. 1 – základní nabídka

Krycí list včetně prohlášení o vázanosti výzvou dle přílohy č.1 této výzvy;

Nabídková cena (celková cena za kompletní realizaci dílčí části zakázky) včetně kalkulace nabídkové ceny s doplněnou tabulkou o položkové ceny jednotlivých školení (příloha č. 6);

Dokumenty prokazující splnění základní způsobilosti (čestné prohlášení minimálně v rozsahu dle přílohy č. 2), profesní způsobilosti a technické kvalifikace;

Popis předmětu plnění v takovém rozsahu, který umožňuje jeho posouzení z toho hlediska, zda splňuje všechny požadavky na předmět plnění stanovené zadavatelem;

Navrhovaný harmonogram plnění tak, aby veškeré kurzy dané dílčí části byly realizovány v období únor 2018 až září 2019;

Podklady pro vyhodnocení nabídky dle hodnotícího kritéria Kvalita nabízených služeb ve struktuře uvedené výše v tomto bodě výzvy;

Ostatní údaje a dokumenty, které uchazeč má zájem předložit (např. čestné prohlášení o poddodavatelích, budou-li použiti).


 

Oddíl č. 2 - návrh smlouvy

Podepsaný návrh smlouvy o realizaci zakázky; text návrhu smlouvy, který je přílohou č. 3 této výzvy, je pro uchazeče závazný s tím, že ve smlouvě uchazeč navrhne doplnění míst označených slovy „DOPLNIT“ tak, aby odpovídala zadaným podmínkám, a po projednání bude na základě dohody zadavatele a uchazeče dohodnuta finální textace v těchto bodech; jiné změny a doplnění ve smlouvě nejsou dovoleny, obdobně se nedovoluje připojení obchodních podmínek uchazeče ke smlouvě či odkaz na takové obchodní podmínky. Návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče (v počtu vyhotovení dle návrhu smlouvy), musí obsahovat kontaktní údaje uchazeče, včetně uvedení bankovních účtů, na které má být případná platba směrovaná a musí obsahovat prohlášení, že bankovní účty jsou v souladu se zákony země sídla uchazeče uvedena u finanční správy, je-li v zemi sídla uchazeče takové uvedení vyžadováno. Zadavatel si vyhrazuje právo o konečném znění smlouvy dále jednat a vyžadovat její upřesnění či změnu s výjimkou změny jakýchkoli závazných podmínek stanovených v této výzvě. Součástí předkládaného návrhu smlouvy uchazečem nejsou přílohy smlouvy.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč je povinen stanovit nabídkovou cenu za kompletní realizaci dílčí části zakázky v souladu s touto výzvou.

Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, sazbou DPH a částkou s DPH a tyto údaje budou uvedeny v krycím listu nabídky (příloha č. 1) a bude doplněna o kalkulaci nabídkové ceny podle přílohy č. 6 (uvedení položkových cen jednotlivých kurzů/školících dnů).

Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu plnění zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení (zejména na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.) Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat. Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění. Uchazeč je povinen zapracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „NABÍDKA-NEOTEVÍRAT– výběrové řízení na Realizaci vzdělávacích kurzů dílčí část ... (uvedení písmene konkrétní dílčí části zakázky)“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány uchazečem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče.1 Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Zadavatel doporučuje podat celou nabídku také na CD anebo USB klíči ve formátu „pdf“ a to tak, že obsahem CD (USB) budou skeny všech listů nabídky tak, jak je podávaná (tj. naskenovaná kopie základní nabídky a návrhu smlouvy i s podpisy). V případě rozporu je rozhodující papírová verze nabídky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku pro každou dílčí část.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaný ve výzvě.

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

Vybraný uchazeč si musí být vědom, že je dle § 2 písm e) zákona č.320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný uchazeč plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému uchazeči k plnění zakázky určité věci či práva.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce.

Zadávací lhůta (lhůta, po kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Po skončení lhůty pro podání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty jsou nabídky podané uchazeči ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.

Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou uchazeči bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení či neuzavření smlouvy s vybraným uchazečem, nevzniká žádnému uchazeči nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účasti v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje. Náklady účasti ve výběrovém řízení nese uchazeč.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zakázku v souladu s čl. 20.10 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ (vydání č. 7, účinné od 1. 1. 2018). Zadavatel si rovněž vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu se žádným z uchazečů.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost ve znění účinném ke dni zveřejnění této výzvy na portálu www.esfcr.cz (tj. vydání č. 7, datum účinnosti od 01. 01. 2018), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 1. 2018
 
Aktualizováno: 28. 3. 2018