Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Realizace vzdělávacích kurzů - Školení modulů nástroje přizpůsobení a uživatelské editory v informačním systému Helios Orange

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11577

Název zakázky: Realizace vzdělávacích kurzů - Školení modulů nástroje přizpůsobení a uživatelské editory v informačním systému Helios Orange

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 9. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: FESTA SERVIS, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Lužná č.p.591/4, 160 00 Praha Vokovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Dagmar Schleserová
  • Telefon: +420585153743
  • E-mail: schleserova@festa.cz

IČ zadavatele: 48401081

DIČ zadavatele: CZ48401081

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Dagmar Schleserová
  • Telefon: +420585153743
  • E-mail: schleserova@festa.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
FESTA SERVIS, spol. s r.o., Železniční 586/5B, 779 00 Olomouc - Chválkovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka služeb Realizace vzdělávacích kurzů - Školení modulů nástroje přizpůsobení a uživatelské editory v informačním systému Helios Orange v rámci projektu „Školení modulů nástroje přizpůsobení a uživatelské editory v informačním systému Helios Orange“

Vzdělávání je určeno pro 8 zaměstnanců společnosti v celkovém rozsahu 63,0 hodin, jedna vyučovací hodina je 60 min. Obecným cílem vzdělávání je výšení kvalifikační úrovně a odborných dovedností zaměstnanců v návaznosti na firemní informační systém Helios Orange. Vzdělávání bude zakončeno závěrečným pohovorem. Výuka bude probíhat v předem určených dnech v týdnu v prostorách společnosti FESTA SERVIS, spol. s r.o., Železniční 586/5B, 779 00  Olomouc – Chválkovice.

Obsah a náplň vzdělávací aktivity:

 - Definice tiskových formulářů – vlastní tiskové výstupy, úprava stávajících výstupů

 - Definované přehledy – vlastní pohledy na data. Zdrojem mohou být i data mimo databázi Helios Orange

 - Definované vazby – vlastní vazby mezi tabulkami databáze Helios Orange

 - Vícenásobné vztahy – vlastní vazby mezi libovolnými přehledy Helios Orange včetně definovaných přehled

 - Externí akce – vlastní funkce (přehledy, uložené procedury, plugin, program)

 - Uživatelské sloupce – vlastní sloupce k tabulkám Helios Orange ("počítané" uživatelsky definované nebo externí)

 - Automat – řetězení činností do dávky pro urychlení rutinních postupů a snížení chybovosti

 - Ikony – vlastní ikony v hlavní nabídce Helios Orange

 - Uživatelské soudečky – vlastní soudečky v hlavní nabídce Helios Orange obsahující často používané přehledy

 - Přejmenování atributů – vlastní názvy polí (sloupců tabulek)

 - Texty v jiných jazycích – vlastní texty s ekvivalenty v různých jazycích

 - Skupiny nástrojů přizpůsobení – sdružení nadefinovaných přizpůsobení do logických celků

 - Uživatelské menu – export/import definic uživatelského menu

 - Filtrace tabulek – filtrování dat nad tabulkou dle vlastních podmínek

Teoretická část: orientace ve výše uvedených oblastech informačního systému Helios Orange, popis jednotlivých částí, funkcí, ukázky nastavení a přizpůsobování systému

Praktická část: praktické úkoly s konkrétními příklady v informačním systému Helios Orange v rámci témat školení (viz výše) vytvořenými dle potřeb školených zaměstnanců a potřeb firmy.

Výuka bude probíhat v předem určených dnech v týdnu v prostorách naší firmy. Výuka na pracovišti je běžný postup, protože zmiňovaný informační systém je implementován tam, kde se používá.

Jsou-li v ZD nebo jejich přílohách uvedeny konkrétní obchodní názvy, jedná se pouze o vymezení požadovaného standardu a zadavatel umožňuje i jiné technicky a kvalitativně srovnatelné řešení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 113850,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
18.9.2017 - 28.2.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
FESTA SERVIS, spol. s r.o., Železniční 586/5B, 779 00 Olomouc – Chválkovice.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, a to podle jediného kritéria nejnižší

    nabídková cena v Kč bez DPH. Zadavatel sestaví pořadí nabídek podle výše nabídkové ceny od

    nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší nabídkovou cenu bez DPH.Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • 1)Dodavatel je povinen prokázat splnění základní způsobilosti analogicky podle ustanovení

    § 74 zákona. Splnění základní způsobilosti prokáže dodavatel předložením čestného prohlášení

    – účastník použije vzor čestného prohlášení, viz příloha č. 3 této výzvy.

    2) Dodavatel je povinen v rámci prokázání profesní způsobilosti předložit (v prosté kopii):

    a) výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,

    b) doklad, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky,

    pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.

    Technická kvalifikace:

    a) Seznam všech lektorů/školitelů včetně uvedení odborné praxe každého lektora, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky. Seznam bude obsahovat identifikační údaje lektora a jeho odbornou praxi (identifikace pracovní pozice s uvedením odborné praxe v letech). Účastník použije vzor čestného prohlášení – seznam lektorů, viz příloha č. 4 této výzvy.

    Minimální požadavky na každého lektora: Minimálně 3 roky odborné praxe v oboru školeného tématu.

    b)Reference z minimálně dvou obdobných zakázek za poslední tři roky v hodnotě minimálně 55tis.Kč. Reference budou zpracovány ve struktuře: název společnosti - identifikační číslo objednatele, stručný popis poskytnutého plnění, období plnění zakázky, celková cena řešení bez DPH. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce

dodavatel předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem, vyjma dokumentů ve

slovenském jazyce a dokladů o vzdělání v latinském jazyce, které se předkládají bez překladu.

Nabídka bude obsahovat:

1. Krycí list nabídky viz příloha č. 1 této výzvy.

2. Návrh Smlouvy o poskytnutí služeb vč. příloh, viz příloha č. 2 této výzvy.

Dodavatel v návrhu smlouvy pouze doplní požadované chybějící údaje (barevně

vyznačené). Součástí návrhu smlouvy o poskytnutí služeb jsou i jeho přílohy. Návrh Smlouvy o poskytnutí služeb nesmí být dodavatelem jakkoli měněn a musí být podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii.

3. Doklady a dokumenty, jimiž dodavatel prokazuje kvalifikační předpoklady

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude uvedena v Kč. Celková

nabídková cena bude uvedena v členění: nabídková cena

celkem bez DPH, sazba a výše DPH a nabídková cena

celkem s DPH.

Celková nabídková cena v tomto členění bude uvedena

v krycím listu a v návrhu smlouvy o poskytnutí služeb.

Nabídková cena bude stanovena jako „nejvýše přípustná“ a

bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele spojené

s plněním předmětu zakázky. Změna ceny je přípustná pouze v případě změny DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána v jednom vyhotovení v listinné podoběv řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky včetněpříslušné části veřejné zakázky a nápisem „NEOTEVÍRAT“. Naobálce bude dále uvedena kontaktní adresa dodavatele. Zadavatel doporučuje, aby jednotlivé listy nabídky byly spolupevně spojeny, nabídka byla svázána či jinak zabezpečenaproti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh tak, aby beznásilného porušení provázání nebylo možné žádný list volněvyjmout.Zadavatel doporučuje, aby byly všechny listy nabídky včetněpříloh řádně číslovány nepřetržitou číselnou řadou.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věcizakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi nadotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny předuplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bezpředchozí žádosti.Kontaktní osoba pro podání dodatečných informací:Ing. Dagmar Schleserová, 585 153 743, schleserova@festa.cz

Další požadavky na zpracování nabídky:

Obchodní a platební podmínky jsou stanoveny Návrhem smlouvy o poskytování služeb,

který je přílohou této výzvy.

Zadavatel varianty nabídek nepřipouští.
Zadavatel preferuje konání školení v pracovní dny ve středu a ve čtvrtek.
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit si informace uvedené v nabídkách účastníků.

Zadavatel je oprávněn vyloučit dodavatele z důvodů analogických § 48 zákona.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 9. 2017
 
Aktualizováno: 5. 9. 2017