Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Rekvalifikační a kvalifikační kurzy pro osoby pečující o děti do 15 let - 2. běh projektu

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11936

Název zakázky: Rekvalifikační a kvalifikační kurzy pro osoby pečující o děti do 15 let - 2. běh projektu

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 12. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Městská část Praha 10

Sídlo zadavatele: Vršovická 68, 101 38 Praha 10

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Pelka
  • Telefon: +420267093511
  • E-mail: petrp@praha10.cz

IČ zadavatele: 00063941

DIČ zadavatele: CZ00063941

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lenka Fialová
  • Telefon: +420221628328
  • E-mail: fialova@ecpa.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 12. 2017 08:30

Místo pro podání nabídek:
ÚMČ Praha 10 Podatelna,Vršovická 1429/68, 101 38 Praha 10

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění této veřejné zakázky je nákup služby, kterou budou zajištěny rekvalifikační a kvalifikační kurzy v počtech, jak uvedeno v tabulce, která tvoří přílohu č. 5 Výzvy k podání nabídek. V této etapě projektu, v rámci kterého budou rekvalifikační kurzy realizovány, budou kurzy určeny pro 27 osob pečujících o děti do 15 let.

Bližší informace viz Výzva k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 486000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení plnění: leden 2018 (ihned po nabytí účinnosti smlouvy), předpokládaný termín ukončení plnění: leden 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Dodavatel a subdodavatelé musí kurzy realizovat ve školících místnostech na území hl. m. Prahy.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti nabídek. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny. Jako nabídková cena bude hodnocena cena bez DPH.

Jako nejvhodnější bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH. V případě rovnosti nabídkových cen bude jako vhodnější nabídka stanovena nabídka uchazeče, který v rámci prokazování technické kvalifikace dle čl. 14 výzvy uvede v seznamu významných služeb větší počet úspěšně realizovaných zakázek vztahujících se k předmětu této veřejné zakázky poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení.

Zadavatel požaduje, aby nabídkové ceny byly zaokrouhledny na max. dvě desetinná místa.

Bližší informace viz Výzva k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

 Viz Výzva k podání nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

 Nabídka obsahuje návrh smlouvy a další dokumenty požadované zákonem či zadavatelem. Nabídka bude obsahovat tyto samostatné části v pořadí jak dále uvedeno:

Krycí list nabídky - podepsaný osobu oprávněnou jednat jménem či za dodavatele (příloha č. 1 toto výzvy).

Obsah s uvedením jednotlivých oddílů s číslem strany, na které se dokumenty tvořící daný oddíl uvedené v obsahu nachází.

Dokumenty prokazující splnění kvalifikace, a to v tomto řazení (příloha č. 2 této výzvy):

základní způsobilost,

profesní způsobilost,

technická kvalifikace.

Návrh smlouvy respektující veškeré zadávací podmínky, zpracovaný podle pokynů obsažených zejména v článku 20 této výzvy, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele v souladu s článkem 21 této výzvy (příloha č. 4 této výzvy).

Seznam poddodavatelů (příloha č. 3 této výzvy).

Případně další dokumenty (čestná prohlášení apod.), pokud je jejich předložení požadováno v zadávacích podmínkách.

 

Za obsahovou úplnost nabídky odpovídá výhradně dodavatel - výčet dokumentů obsažený v tomto článku slouží pouze pro usnadnění orientace dodavatele při kompletaci nabídky - pokud v tomto výčtu nebude uveden dokument, povinnost jehož doložení do nabídky by event. vyplývala z této výzvy, nemůže se dodavatel zbavit odpovědnosti za obsahovou neúplnost nabídky poukazem na tento výčet dokumentů.

 

Bližší informace viz Výzva k podání nabídek.

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel ve své nabídce stanoví celkovou nabídkovou cenu za celý předmět plnění veřejné zakázky dle čl. 5 výzvy k podání nabídky, a to absolutní částkou v CZK. Nabídková cena bude stanovena na základě cen jednotlivých kurzů, jež dodavatel nacení v příloze č. 5 této výzvy.

Celková nabídková cena bude tedy zahrnovat cenu za:

 

vlastní realizaci rekvalifikačních a kvalifikačních kurzů dle uvedeného seznamu a v uvedených počtech,

školící materiály a pomůcky účastníků kurzů.

 

Nabídková cena bude stanovena jako cena bez daně z přidané hodnoty.  Pro dodavatele, který je neplátce DPH, je cena kalkulována jako cena konečná.

 

Další informace viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 478530.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ing. Mária Václavíková, Roklova 1904, 190 16 Praha 9, IČ 68884940, jednající Ing. Mária Václavíková

    Datum podpisu smlouvy: 21. 12. 2017

Datum ukončení: 21. 12. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 12. 2017
 
Aktualizováno: 4. 1. 2018