- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rekvalifikační a kvalifikační kurzy pro osoby pečující o děti do 15 let – 3. běh projektu
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12323
Název zakázky: Rekvalifikační a kvalifikační kurzy pro osoby pečující o děti do 15 let – 3. běh projektu
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 5. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.51/0.0/0.0/16_062/0003264 Komplexní rekvalifikace s Desítkou - úspěšný restart kariéry příjemce: Městská část Praha 10
Název/obchodní firma zadavatele: Městská část Praha 10
Sídlo zadavatele: Vršovická 68, 101 38 Praha 10
- Jméno: Mgr. Tomáš Staněk
- Telefon: +420267093421
- E-mail: petr.janu@praha10.cz
IČ zadavatele: 00063941
DIČ zadavatele: CZ00063941
- Jméno: Mgr. Petr Janů
- Telefon: +420267093421
- E-mail: petr.janu@praha10.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 6. 2018 08:30
Místo pro podání nabídek: ÚMČ Praha 10 Podatelna,Vršovická 1429/68, 101 38 Praha 10
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je nákup služby, kterou budou zajištěny rekvalifikační a kvalifikační kurzy v počtech jak uvedeno v tabulce, která tvoří přílohu č. 5 Výzvy k podání nabídek. V této etapě projektu, v rámci kterého budou rekvalifikační kurzy realizovány, budou kurzy určeny pro 15 osob pečujících o děti do 15 let.
Bližší informace viz Výzva k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 270000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín zahájení plnění: červen 2018 Předpokládaný termín ukončení plnění: leden 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Dodavatel a subdodavatelé musí kurzy realizovat ve školících místnostech na území hl. m. Prahy.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti nabídek. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny. Jako nabídková cena bude hodnocena cena bez DPH.
Jako nejvhodnější bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH. V případě rovnosti nabídkových cen bude jako vhodnější nabídka stanovena nabídka uchazeče, který v rámci prokazování technické kvalifikace dle čl. 14 výzvy uvede v seznamu významných služeb větší počet úspěšně realizovaných zakázek vztahujících se k předmětu plnění této veřejné zakázky poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení.
Zadavatel požaduje, aby nabídkové ceny byly zaokrouhleny na max. dvě desetinná místa.
Bližší informace viz Výzva k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Viz Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka obsahuje návrh smlouvy a další dokumenty požadované zákonem či zadavatelem. Nabídka bude obsahovat tyto samostatné části v pořadí, jak dále uvedeno:
Krycí list nabídky – podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele (příloha č. 1 této výzvy).
Obsah s uvedením jednotlivých oddílů s číslem strany, na které se dokumenty tvořící daný oddíl uvedené v obsahu nachází.
Dokumenty prokazující splnění kvalifikace, a to v tomto řazení (příloha č. 2 této výzvy):
základní způsobilost,
profesní způsobilost,
technická kvalifikace.
Návrh smlouvy respektující veškeré zadávací podmínky, zpracovaný podle pokynů obsažených zejména v článku 20 této výzvy, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele v souladu s článkem 21 této výzvy (příloha č. 4 této výzvy).
Seznam poddodavatelů (příloha č. 3 této výzvy).
Případně další dokumenty (čestná prohlášení apod.), pokud je jejich předložení požadováno v zadávacích podmínkách.
Za obsahovou úplnost nabídky odpovídá výhradně dodavatel - výčet dokumentů obsažený v tomto článku slouží pouze pro usnadnění orientace dodavatele při kompletaci nabídky - pokud v tomto výčtu nebude uveden dokument, jehož povinnost doložení do nabídky by event. vyplývala z této výzvy, nemůže se dodavatel zbavit odpovědnosti za obsahovou neúplnost nabídky poukazem na tento výčet dokumentů.
Bližší informace viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel ve své nabídce stanoví celkovou nabídkovou cenu za celý předmět plnění veřejné zakázky dle čl. 5 výzvy k podání nabídky, a to absolutní částkou v CZK. Nabídková cena bude stanovena na základě cen jednotlivých kurzů, jež dodavatel nacení v příloze č. 5 této výzvy.
Celková nabídková cena bude tedy zahrnovat cenu za:
vlastní realizaci rekvalifikačních a kvalifikačních kurzů dle uvedeného seznamu a v uvedených počtech,
školící materiály a pomůcky účastníků kurzů.
Nabídková cena bude stanovena jako cena bez daně z přidané hodnoty. Pro dodavatele, který je neplátce DPH, je cena kalkulována jako cena konečná.
Další informace viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Priloha_c._1_-_Kryci_list_nabidky.xls (24. 5. 2018 12:46)
- Priloha_c._2_-_ČP_k_prokázání_kvalifikace.docx (24. 5. 2018 12:46)
- Priloha_c._3_-_Seznam_poddodavatelů.doc (24. 5. 2018 12:46)
- Priloha_c._4_-_Vzor_Smlouvy.docx (24. 5. 2018 12:46)
- Příloha č. 5 - Specifikace rekvalifikačních kurzů 2018.xlsx (24. 5. 2018 12:46)
- Příloha č. 6 - Konkrétní obsah a zaměření kurzú (3).docx (24. 5. 2018 12:46)
- Vyzva_k_podani_nabidek.docx-2 (25. 5. 2018 08:24)
- Výzva k podání nabídek_podepsaná.pdf (25. 5. 2018 08:24)
- vyloučení OA Praha.pdf (2. 7. 2018 13:57)
- Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky.pdf (9. 7. 2018 12:03)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (9. 7. 2018 12:03)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (9. 8. 2018 11:43)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 265530.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ing. Mária Václavíková, Roklova 1904, 190 16 Praha 9, IČ 68884940
Datum podpisu smlouvy: 31. 7. 2018
Datum ukončení: 31. 7. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.