Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Rekvalifikační kurzy pro Jihomoravský kraj II 2016 – 2020

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10664

Název zakázky: Rekvalifikační kurzy pro Jihomoravský kraj II 2016 – 2020

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 8. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Brně

Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Josef Bürgerředitel Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Brně

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: -

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: RNDr. Jiří Fukan
  • Telefon: -
  • E-mail: jiri.fukan@bm.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 10. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad práce České republiky, Polní 1011/37, 659 59 Brno – PODATELNA

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je komplexní organizace a zajištění rekvalifikačních kurzů dle § 108 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti ve znění pozdějších předpisů, s cílem získání nové kvalifikace pro uchazeče o zaměstnání a zájemce o zaměstnání nebo zvýšení, rozšíření nebo prohloubení jejich dosavadní kvalifikace, včetnějejího udržování nebo obnovování.
Předmět veřejné zakázky je v souladu s ustanovením § 98 zákona rozdělen na 14 částí. Každá z těchto částí dále zahrnuje jeden nebo více kurzů, jejichž obsah je dále specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 88880000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
48 měsíců

Místo dodání / převzetí plnění:
Jihomoravský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ D9 ve verzi 2.0.

Další podmínky:
viz Zadávací dokumentace

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 8. 2015
 
Aktualizováno: 19. 5. 2016