Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

RENOMIA - firemní vzdělávání

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11985

Název zakázky: RENOMIA - firemní vzdělávání

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 12. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: RENOMIA, a. s.

Sídlo zadavatele: Holandská 874/8, Štýřice, 639 00 Brno

IČ zadavatele: 48391301

DIČ zadavatele: CZ699002745

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Markéta Vodáková
  • Telefon: +420608220593
  • E-mail: marketa.vodakova@quantumcz.com

Lhůta pro podání nabídek: 18. 1. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
RENOMIA, a. s., Holandská 874/8, Štýřice, 639 00 Brno - k rukám Mgr. Eriky Konupčíkové

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance zadavatele, tj. společnosti RENOMIA, a. s. a dále pro zaměstnance partnerských společností EZ INVEST, s. r. o. a OPTIMUM - centrum pojištění, s. r. o., které budou probíhat prezenční formou. Požadavky na jednotlivé vzdělávací kurzy jsou definovány dle jednotlivých cílových skupin v příloze č. 1a zadávací dokumentace.

Předmět veřejné zakázky je blíže definován v ustanovení bodu 3. 1. zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3565025,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení: dnem uzavření smlouvy, Předpokládaný termín uzavření smlouvy: 01/2018, Termín dokončení: nejpozději do 31. 12. 2018 (blíže viz bod 5 ZD)

Místo dodání / převzetí plnění:
území Jihomoravského, Pardubického, Moravskoslezského a Plzeňského kraje

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  1. Kritéria hodnocení

    Nabídky budou hodnoceny v souladu s § 114 ZZVZ podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality.

  2. Metoda vyhodnocení nabídek, vztah mezi kritérii

    Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena bodovým systémem podle níže uvedených kritérií stanovených v sestupném pořadí s váhou určenou v procentním vyjádření:

Číslo kritéria

Název kritéria

Váha kritéria

1.

Nabídková cena v Kč bez DPH

65 %

2.

Zkušenost osob, které se budou podílet na plnění veřejné zakázky

35 %

 

Pravidla pro hodnocení nabídek jsou blíže defnována v ustanovení bodu 17 ZD.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost v rozsahu dle § 74 ZZVZ (viz bod 6.1.1. ZD)
  • Profesní způsobilost v rozsahu dle § 77 odst. 1 a odst. 2 písm. a) ZZVZ (viz bod 6.1.2. ZD)
  • Technická kvalifikace dle § 79 odst. 2 písm. b) a d) ZZVZ (viz bod 6.1.3. ZD)
  •  
  • Požadavky na kvalifikaci dodavatelů včetně způsobu prokázání jsou blíže definovány v ustanovení bodu 6 ZD.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Viz bod 13 ZD

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz bod 12 ZD

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Blíže viz bod 15 ZD.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Blíže viz bod 14 ZD

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů a dále Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 2387120.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Top Vision, s. r. o., se sídlem Na Florenci 1270/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČ: 05533481, David Vrba, na základě generální plné moci

    Datum podpisu smlouvy: 12. 3. 2018

Datum ukončení: 12. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 12. 2017
 
Aktualizováno: 22. 3. 2018