- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
RENOMIA - firemní vzdělávání
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11985
Název zakázky: RENOMIA - firemní vzdělávání
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 12. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: RENOMIA, a. s.
Sídlo zadavatele: Holandská 874/8, Štýřice, 639 00 Brno
IČ zadavatele: 48391301
DIČ zadavatele: CZ699002745
- Jméno: Ing. Markéta Vodáková
- Telefon: +420608220593
- E-mail: marketa.vodakova@quantumcz.com
Lhůta pro podání nabídek: 18. 1. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: RENOMIA, a. s., Holandská 874/8, Štýřice, 639 00 Brno - k rukám Mgr. Eriky Konupčíkové
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance zadavatele, tj. společnosti RENOMIA, a. s. a dále pro zaměstnance partnerských společností EZ INVEST, s. r. o. a OPTIMUM - centrum pojištění, s. r. o., které budou probíhat prezenční formou. Požadavky na jednotlivé vzdělávací kurzy jsou definovány dle jednotlivých cílových skupin v příloze č. 1a zadávací dokumentace.
Předmět veřejné zakázky je blíže definován v ustanovení bodu 3. 1. zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3565025,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín zahájení: dnem uzavření smlouvy, Předpokládaný termín uzavření smlouvy: 01/2018, Termín dokončení: nejpozději do 31. 12. 2018 (blíže viz bod 5 ZD)
Místo dodání / převzetí plnění: území Jihomoravského, Pardubického, Moravskoslezského a Plzeňského kraje
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritéria hodnocení
Nabídky budou hodnoceny v souladu s § 114 ZZVZ podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality.
Metoda vyhodnocení nabídek, vztah mezi kritérii
Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena bodovým systémem podle níže uvedených kritérií stanovených v sestupném pořadí s váhou určenou v procentním vyjádření:
Číslo kritéria | Název kritéria | Váha kritéria |
1. | Nabídková cena v Kč bez DPH | 65 % |
2. | Zkušenost osob, které se budou podílet na plnění veřejné zakázky | 35 % |
Pravidla pro hodnocení nabídek jsou blíže defnována v ustanovení bodu 17 ZD.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Základní způsobilost v rozsahu dle § 74 ZZVZ (viz bod 6.1.1. ZD)
- Profesní způsobilost v rozsahu dle § 77 odst. 1 a odst. 2 písm. a) ZZVZ (viz bod 6.1.2. ZD)
- Technická kvalifikace dle § 79 odst. 2 písm. b) a d) ZZVZ (viz bod 6.1.3. ZD)
- Požadavky na kvalifikaci dodavatelů včetně způsobu prokázání jsou blíže definovány v ustanovení bodu 6 ZD.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz bod 13 ZD
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz bod 12 ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Blíže viz bod 15 ZD.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Blíže viz bod 14 ZD
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů a dále Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Soubory ke stažení:
- Priloha 01a Specifikace predmetu plneni.pdf (20. 12. 2017 14:35)
- Priloha 01b Polozkovy rozpocet.doc (20. 12. 2017 14:35)
- Priloha 02 Seznam poddodavatelu.doc (20. 12. 2017 14:35)
- Priloha 03 Hodnotici kriterium c. 2.doc (20. 12. 2017 14:35)
- Priloha 04 Smlouva o poskytnuti sluzeb.doc (20. 12. 2017 14:35)
- Priloha 05 Udaje o forme spoluprace dodavatelu.doc (20. 12. 2017 14:35)
- Priloha 06 Kryci list nabidky.doc (20. 12. 2017 14:35)
- Priloha 07 Cestne prohlaseni - zakladni zpusobilost.doc (20. 12. 2017 14:35)
- Priloha 08 Cestne prohlaseni - profesni zpusobilost.doc (20. 12. 2017 14:35)
- Priloha 09 Cestne prohlaseni - technicka kvalifikace.doc (20. 12. 2017 14:35)
- Priloha 10 Titulni strana na obalku ucastnika.doc (20. 12. 2017 14:35)
- ZD a Vyzva_Renomia P.pdf (20. 12. 2017 14:35)
- Vysvetleni ZD 03012018.zip (3. 1. 2018 11:31)
- 01 Vysvetleni ZD P.pdf (8. 1. 2018 13:00)
- Oznameni o podpisu smlouvy s dodavatelem P.pdf (20. 3. 2018 12:39)
- Oznameni o vysledku hodnoceni P.pdf (22. 3. 2018 12:34)
- Oznameni o vyberu P.pdf (22. 3. 2018 12:34)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 2387120.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Top Vision, s. r. o., se sídlem Na Florenci 1270/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČ: 05533481, David Vrba, na základě generální plné moci
Datum podpisu smlouvy: 12. 3. 2018
Datum ukončení: 12. 3. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.