Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Rozdílové školení z NX 8.5 na NX10_Mold Wizard

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12120

Název zakázky: Rozdílové školení z NX 8.5 na NX10_Mold Wizard

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 2. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Siemens,s.r.o., Siemens.s.r.o.odštěpný závod Elektromotory Mohelnice

Sídlo zadavatele: Nádražní 395/25,789 85 Mohelnice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing.Pavel Pěnička; p. Juergen Behnke; Igor Machálek, na základě plné moci
  • Telefon: +420583473600
  • E-mail: igor.machalek@siemens.com

IČ zadavatele: 00268577

DIČ zadavatele: CZ00268577

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Igor Machálek;Mgr. Eva Černá
  • Telefon: +420583473600
  • E-mail: igor.machalek@siemens.com

Lhůta pro podání nabídek: 28. 2. 2018 12:00

Místo pro podání nabídek:
Siemens, s.r.o., odštěpný závod Elektromotory Mohelnice, k ruk.p. Igora Machálka (HR)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění vzdělávací aktivity – školení v oblasti NX pro pracovníky konstrukce (se zaměřením na Mold Wizard).

Školení je určeno zaměstnancům společnosti Siemens, s.r.o., odštěpný závod Elektromotory Mohelnice, a to včetně závěrečné zkoušky.

Účastníci výuky:

pracovníci konstrukce – 2

Školení by mělo probíhat v časovém rozmezí 05 – 06/2018 v závislosti na konkretizaci termínu ze strany zadavatele, a to v níže uvedené specifikaci:

Rozdílové školené z NX 8.5 na NX10_Mold Wizard

Školení NX pro 2 pracovníky konstrukce bude probíhat v pěti dnech v časovém rozmezí květen –  červen 2018 - přesný termín školení bude upřesněn a potvrzen s vybraným externím dodavatelem dle pracovních možností uvolnění školených pracovníků. Školicí den má 7,5 hodiny plus 0,5 hodiny je přestávka na oběd. Školicí hodina trvá 60 min.

Ve vazbě na pracovní zaměření obou do školení vybraných pracovníků (konstruktérů) školení se zaměří na tematickou oblast Mold Wizard se zohledněním nových prvků v NX CAD 10. Důraz bude položen na rozdíly, které nová verze oproti dosud používané NX 8.5 pro práci přináší, a to zejména v oblastech modelování, tvorby výkresové dokumentace a při tvorbě sestav. Jde o kurz pro pokročilé uživatele.

Účastníci školení (požadovaná úroveň):

Jde o kurz pro pokročilé uživatele. Školení je určeno pro konstruktéry, kteří používají NX ke konstrukci vstřikovacích forem. Účastníci školení obdrží školící materiály v elektronické podobě.

Tematicky bude rozdílové školení zaměřené na dvě oblasti NX CAD:

První 2 školicí dny:

Školení naučí uživatele používat nástroje pro automatizaci konstrukce vstřikovacích forem. Účastníci školení obdrží školící materiály v elektronické podobě.
 

Obsah školení

Příprava dílu pro použití MW

Založení projektu – vytvoření sestavy nástroje ze šablony

Tvorba vícenásobných forem

Analýzy úkosů

Návrh dělící roviny

Vložení rámu

Vložení normalizovaných dílů

Vtok a vtoková soustava

Chladící soustava

Výkresy

Kusovníky

 

Další 3 dny školení budou řešena níže uvedená témata:

Výuka prostředí NX a všech prostředků 3D modelování mimo volně tvarovaných těles, tvorby výkresů a sestav. Tato témata jsou zaměřena především pro konstruktéry, kteří používají NX při tvorbě 3D modelu:

Obsah školení:

Úvod do CAD 3D modelování

Prostředí NX, ovládání a práce se soubory

Souřadné systémy

Referenční roviny a osy

Skicování

Tažená tělesa

Booleovské operace

Modelování konstrukčních prvků

Kopírování prvků a pole

Parametry modelu, editace, asociativita

Práce se stromem historie modelu – Part Navigator

Praktické příklady

 

SHRNUTÍ

Požadovaný počet odučených hodin (včetně závěrečných zkoušek): 40

Požadovaný počet proškolených pracovníků: 2

Požadovaný počet školících dnů: 5

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 83000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
květen - červen 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Školicí prostory zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Výběr nejvhodnější nabídky provede komise jmenovaná k tomu účelu zadavatelem.

 

V první fázi bude posuzována administrativní správnost nabídky (lhůta k předložení, úplnost obsahu, soulad s touto výzvou). Dále bude posuzováno splnění kvalifikačních předpokladů. Pokud nebudou splněny kvalifikační předpoklady, bude nabídka vyloučena z dalšího hodnocení.

 

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti na základě níže uvedených kritérií. Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací systém, kdy každé hodnocené nabídce přidělí body podle její úspěšnosti u každého z kritérií. Na základě celkově dosažených bodů bude sestaveno pořadí jednotlivých nabídek.

 

1. Nabídková cena bez DPH s váhou 50%

2. Kvalita věcného návrhu s váhou 50%

2.1. Dílčí kritérium jako metodické zajištění kurzů s váhou 25%

2.2. Dílčí kritérium jako kvalita lektorského týmu s váhou 25%

Více viz Výzva k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

 

1) Doklad o oprávnění k podnikání např. výpis ze živnostenského rejstříku (prostá kopie)

2) Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

Namísto předložení výše uvedených dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

3) Doklad prokazující autorizaci - jmenování školitele NX software dodavatelem/výrobcem software NX, nebo jiný doklad prokazující věrohodným způsobem způsobilost dodavatele provádět školení na NX software.

4) Uchazeč je povinen doložit 3 referenční projekty z oblasti NX školení se zaměřením na rozdílové školení z NX 8.5 na NX10 – Mold Wizard. Reference budou mít formu popisu realizovaných služeb s uvedením kontaktu na příjemce těchto služeb pro možnost ověření

referencí. Každý referenční projekt bude obsahovat tyto informace (ve formě tabulky): obsah NX školení; množství odučených hodin v oblasti NX); průmyslové odvětví, ve kterém školení probíhalo; a cílová skupina, která byla příjemcem služeb v oblasti NX školení.

Minimální rozsah těchto projektů:  

Minimální požadovaný počet dní školení: 5 dní

Minimální počet školených lidí: 2

Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v následujícím členění s níže uvedenými požadavky:

  • Krycí list nabídky obsahující: název zakázky - výběrového řízení; identifikaci zadavatele a uchazeče, údaje o kontaktní osobě uchazeče, vč. e-mailové adresy pro doručení výsledku,Nabídkovou cenu uvedenou v Kč v členění na celkovou cenu bez DPH, samotnou DPH a celkovou cenu vč. DPH; nebo v EUR.
  • Doklady prokazující splnění Základních požadavků na prokázání kvalifikace dodavatele
  • Popis nabízeného plnění, včetně zřetelného uvedení veškerých údajů a informací potřebných pro provedení vyhodnocení nabídky.
  • Podepsaný závazný návrh Smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity včetně příloh (příloha této Výzvy), do něhož uchazeč doplní svou nabídkovou cenu a identifikační údaje. Ostatní ustanovení návrhu Smlouvy zůstávají neměnná.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Způsob zpracování nabídkové ceny bude následující:

  • nabídková cena bude uvedena v měně Kč, a to v členění na celkovou cenu bez DPH, samotnou DPH a celkovou cenu vč. DPH, nebo v EUR;
  • uchazeč uvede, zda je plátcem či neplátcem DPH;
  • nabídková cena bude zpracována a zřetelně vyčíslena;
  • nabídková cena bude obsahovat oceněný položkový rozpočet;
  • uchazeč uvede celkovou cenovou nabídku v členění: cena za školicí den / osoba bez DPH, cena celkem za školicí aktivitu bez DPH;
  • nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady dodavatele k zajištění dodávky, studijní materiály pro účastníky a souvisejících administrativních a ostatních nákladů;
  • nabídková cena musí být stanovena jako cena nejvýše přípustná, na pozdější navyšování hodnoty nebude brán zřetel.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Zadavatel požaduje podání tištěné nabídky ve dvou vyhotoveních (1xoriginál a 1x kopie). Součástí originálu bude nabídka v elektronické podobě (flash disk).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

1) Platební podmínky:

Platba za poskytnuté služby bude realizována bezhotovostním převodem na základě faktur vystavených dodavatelem po proškolení každé skupiny, tj. na základě 3 faktur. Faktura bude uhrazena do 60 dnů od doručení zadavateli. Přílohou každé faktury musí být řádně vyplněná prezenční listina (evidence docházky) a ostatní dokumenty sloužící k řádné administraci projektu financovaného z ESF, a to zejména závěrečný protokol a evidence výuky. Faktury musí obsahovat všechny náležitosti řádného daňového doklady dle par. 12 zákona č.588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat ji ve lhůtě splatnosti zpět dodavateli k doplnění či úpravě, aniž se dostane do prodlení se splatností – lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě doplněného či opraveného dokladu.

2) Publicita:

Faktura vystavená vzdělávacím zařízením bude opatřena textem: „Vzdělávací aktivita byla spolufinancována z prostředků POVEZ II, reg. č.: CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 z OPZ“ a stejně tak osvědčení o absolvování kurzu;- dodavatel vzdělávací aktivity je povinen zajistit označení školicí místnosti v souladu s pravidly publicity Operačního programu zaměstnanost vymezenými v Obecné části Pravidel OPZ.

3) Obchodní podmínky a Zásady chování pro dodavatele jsou součástí závazného návrhu Smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity, tvořící přílohu této Výzvy. Návrh Smlouvy je uchazeč povinen potvrdit podpisem osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele a doložit jako součást nabídky. Uchazeč doplní svou nabídkovou cenu a identifikační údaje. Ostatní ustanovení návrhu Smlouvy zůstávají neměnná. Podpisem tohoto návrhu Smlouvy uchazeč přijímá veškeré závazky a obchodní podmínky v něm obsažené.

4) Zadavatel požaduje podání tištěné nabídky ve dvou vyhotoveních (1xoriginál a 1x kopie). Součástí originálu bude nabídka v elektronické podobě (flash disk).

5)  Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

5)   Dodavatel nesmí vzdělávání realizovat prostřednictvím subdodavatele.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V soutěžní lhůtě nebyla zaslána žádná nabídka - viz přiložený soubor Výsledek výzvy k podání nabídek.

Datum ukončení: 28. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 2. 2018
 
Aktualizováno: 2. 3. 2018