Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Rozšíření portálu občana II

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14006

Název zakázky: Rozšíření portálu občana II

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 3. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: Město Lovosice

Sídlo zadavatele: Školní 407/2, 410 30 Lovosice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Milan Dian, Ph.D., MBA
  • Telefon: +420416571115
  • E-mail: milan.dian@meulovo.cz

IČ zadavatele: 00263991

DIČ zadavatele: CZ00263991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Vladimír Matějíček
  • Telefon: +420724101555
  • E-mail: verejne.zakazky@equica.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 3. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
https://zakazky.meulovo.cz/

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka včetně služeb k rozšíření stávajícího Portálu občana mšsta Lovosice o oblasti specifikované v příloze č. 5 – Technická specifikace zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 800000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodávka a implementace předmětu plnění bude provedena do 6 kalendářních měsíců ode dne doručení písemné výzvy zadavatele, přičemž výzva nemůže být zaslána před nabytím účinnosti smlouvy. Záruční servis pro zajištění záruky za jakost bude poskytován od akceptace dodávky předmětu plnění po dobu 24 měsíců.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je město Lovosice na adrese: Školní 407/2, 410 30 Lovosice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost bude hodnocena na základě nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH (váha 100 %).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní kvalifikační předpoklady:

  • Dodavatel prokáže, že je způsobilým dle § 74 ZZVZ (kromě jiného nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní ve vztahu ke spotřební dani zachycen splatný daňový nedoplatek a že nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění).
  • Dodavatel prokáže základní způsobilost předložením čestného prohlášení v rozsahu požadavků § 74, odst. 1 a 2 ZZVZ.

Profesní kvalifikační předpoklady:

  • Dodavatel prokáže, že je způsobilým dle § 77 odst. 1 ZZVZ ve vztahu k České republice, tj. že je zapsán v obchodním rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
  • Dodavatel prokáže, že je způsobilým dle § 77 odst. 2 ZZVZ v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, tj. že má ohlášeno živnostenské oprávnění k poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály.
  • Dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti předložením čestného prohlášení.

Technické kvalifikační předpoklady:

  • Dodavatel prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením seznamu dodávek a/nebo služeb poskytnutých (dokončených) dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení obsahující nejméně 2 významné dodávky a/nebo služby jako je předmět této veřejné zakázky, tj. dodávka a implementace informačního systému zahrnujícího portálové řešení. Hodnota každé z dvou dodávek činila alespoň 400 000 Kč bez DPH.
  • Nejméně jedna významná dodávka musí splňovat následující parametr: Součástí portálu je formulářový systém, přes který bylo za 12 po sobě jdoucích měsíců realizováno alespoň 500 podání formulářů.
  •  
  • Dodavatel prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením Seznamu členů realizačního týmu obsahujícího nejméně 3 pracovníky dodavatele. Dodavatel splňuje kvalifikační předpoklad, pokud má pro plnění veřejné zakázky k dispozici realizační tým splňující následující požadavky zadavatele:
  • Projektový manažer (min. ukončené SŠ vzdělání, 3 roky praxe v oblasti řízení IT projektů, zkušenost s realizací nejméně jedné dodávky obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky, tj. dodávky odpovídající požadavkům na prokázání technické kvalifikace – významných dodávek uvedených výše (dodávka a implementace informačního systému zahrnujícího portálové řešení) v roli projektového manažera nebo obdobné, certifikace v oblasti projektového řízení (např. PRINCE2 Foundation, PMI CAPM a/nebo IPMA level D apod.).
  • Technik (2 osoby) (zkušenost s realizací nejméně jedné dodávky obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky, tj. dodávky odpovídající požadavkům na prokázání technické kvalifikace – významných dodávek uvedených výše (dodávka a implementace informačního systému zahrnujícího portálové řešení).

Další požadavky na prokázání kvalifikace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Požadavky na formu a obsah zpracování nabídek

Účastník může předložit pouze jednu nabídku.

Tato veřejná zakázka je zadávána prostřednictvím elektronického nástroje zadavatele na adrese profilu zadavatele https://zakazky.meulovo.cz/.

Veškerá komunikace se zadavatelem může probíhat pouze elektronicky přednostně prostřednictvím elektronického nástroje na el. profilu zadavatele.

Nabídky mohou být podány výhradně elektronicky prostřednictvím profilu zadavatele.

Nabídka, všechny ostatní doklady a dokumenty s ní související a veškerá korespondence musí být v českém jazyce. Doklady ve slovenském jazyce a doklady o vzdělání v latinském jazyce se předkládají bez překladu.

 

Požadavky na sestavení nabídky – členění a pořadí obsahu nabídky
Zadavatel doporučuje akceptovat níže stanovené požadavky na obsah nabídky, které mají zajistit přehlednost nabídek, a tím usnadnit jejich posouzení:
1) Krycí list nabídky v rozsahu uvedeném v příloze č. 4 zadávací dokumentace.
2) Čestná prohlášení dodavatele v rozsahu uvedeném v příloze č. 3 zadávací dokumentace.
3) Dokumenty prokazující splnění základní, profesní a technické kvalifikace v rozsahu uvedeném v příloze č. 3 zadávací dokumentace.
4) Návrh řešení předmětu plnění veřejné zakázky v rozsahu přílohy č. 5 zadávací dokumentace.
5) Položkový rozpočet dle požadavků uvedených v příloze č. 2 této zadávací dokumentace.
6) Seznam poddodavatelů (dodavatel uvede pouze v případě, že plnění VZ bude realizováno prostřednictvím poddodavatelů).
7) Případně další dokumenty, jsou-li zadavatelem požadovány nebo jsou ze strany účastníka vnímány jako nezbytné pro úplné podání nabídky účastníka (např. plná moc pro oprávněnou osobu, smlouva s poddodavatelem, smlouva o společnosti apod.).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

  1. Účastník uvede celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky bez DPH, výši DPH a cenu s DPH v Krycím listu nabídky. Celková nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady účastníka spojené s plněním veřejné zakázky v rozsahu této zadávací dokumentace.
  2. Dále bude nabídková cena zpracována účastníkem v položkovém rozpočtu (viz příloha č. 5 této zadávací dokumentace).
  3. Veškeré ceny musí být uvedeny v Kč.
  4. Nabídková cena za plnění této veřejné zakázky je cenou konečnou a nejvýše přípustnou.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána výhradně elektronicky prostřednictvím el. nástroje zadavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.
  • Veškerá komunikace se zadavatelem může probíhat pouze elektronicky přednostně prostřednictvím elektronického nástroje na el. profilu zadavatele, popř. prostřednictvím Informačního systému datových schránek.
  • Zadavatel neomezuje rozsah případných poddodávek během plnění této VZ. Zadavatel požaduje, aby účastník ve své nabídce předložil seznam poddodavatelů, pokud jsou účastníkovi zadávacího řízení známi a uvedl, kterou část veřejné zakázky bude každý z poddodavatelů plnit. Součástí seznamu budou informace o rozsahu plnění poddodavatelů a jejich identifikační údaje.
  • Otevírání nabídek proběhne bez zbytečného odkladu po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Otevřením nabídky v elektronické podobě se rozumí zpřístupnění jejího obsahu zadavateli, a otevírání nabídek tedy bude neveřejné.
  • Účastníci budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na profilu zadavatele a portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.
  • Účastník bere na vědomí, že zadavatel při realizaci projektu musí dodržet povinnosti vyplývající z pravidel financování stanovených v podmínkách programu pro příslušnou výzvu Operačního programu Zaměstnanost a povinnosti vyplývající ze zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů. Účastník se zavazuje poskytnout zadavateli na vlastní náklady veškeré doklady související s realizací veřejné zakázky, které si vyžádají kontrolní orgány, a spolupůsobit při výkonu finanční kontroly dle § 2 písmena e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů.
  • Účastník je povinen poskytovat požadované informace a dokumentaci za účelem ověřování plnění Podmínek usnesení / Rozhodnutí o poskytnutí dotace zaměstnancům pověřených orgánů: Ministerstva práce a sociálních věcí, Ministerstva financí ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, NKÚ, příslušného finančního úřadu, a dalších oprávněných orgánů státní správy. Doklady musí být uchovány způsobem uvedeným v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a souvisejícími prováděcími právními předpisy.
  • Smlouva na realizaci předmětné veřejné zakázky bude veřejně přístupná a bude zveřejněna v registru smluv.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo? a) v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit v přípustném rozsahu podmínky stanovené v ZD, b) ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění, c) při nesplnění podmínek stanovených v této zadávací dokumentaci účastníka v odůvodněných případech vyloučit z další účasti v zadávacím řízení, d) zrušit veřejnou zakázku z důvodů uvedených v ZZVZ nebo v Pravidlech OPZ.
  • Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 787000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Marbes s.r.o.Brojova 2113/16, 326 00 PlzeňIČO: 29108373

    Datum podpisu smlouvy: 7. 7. 2022

Datum ukončení: 7. 7. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 10. 3. 2022
 
Aktualizováno: 4. 8. 2022