Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Rozšíření znalostí informačního systému VISION32

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11424

Název zakázky: Rozšíření znalostí informačního systému VISION32

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 8. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Výrobní družstvo VKUS Frýdek-Místek

Sídlo zadavatele: Svazarmovská 308, 738 01 Frýdek-Místek

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Zdenka Děcká
  • Telefon: +420728303578
  • E-mail: zdenka.decka@vkusfm.cz

IČ zadavatele: 00031330

DIČ zadavatele: CZ00031330

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Parmová
  • Telefon: +420602743898
  • E-mail: jana.parmova@vkusfm.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 8. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Výrobní družstvo VKUS Frýdek-Místek, Svazarmovská 308, 738 01 Frýdek-Místek

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem vzdělávací aktivity Rozšíření znalostí informačního systému VISION32 je zvýšení úrovně využívání zakoupeného a plně implementovaného informačního systému v celkovém rozsahu 260 hod. Informační systém IS VISION32 tvoří základní informační databázi celého dění ve společnosti napříč všemi pracovními pozicemi od přijetí objednávky až po výstupní kontrolu a fakturaci.

Z hlediska vztahu mezi vzděláváním a předmětem ekonomické činnosti, zaměřením, obsahem a rozsahem vzdělávání se zamýšleným rozvojem společnosti, je vzdělávání předpokladem pro naplnění záměru zabezpečení všech procesů realizace produktů a služeb.

Získané dovednosti tak budou mít pozitivní dopad na vykonávané činnosti jednotlivými určenými pracovníky, vzroste produktivita práce, zkrátí se čas potřebný pro práci s tímto systémem a vytvoří se časový prostor pro procesní realizaci nových zakázek a s tímto související rozšíření podnikatelských aktivit žadatele.

Protože se jedná o velmi rozšířený IS i mezi jinými zaměstnavateli, budou získané dovednosti přenositelné i v případě pracovního působení mimo stávajícího zaměstnavatele.

Informační systém je tvořen jednotlivými částmi, které jsou vnitřně propojeny a tvoří jednotný celek, který umožňuje informační a datové propojení všech útvarů a pracovních pozic v rámci společnosti, včetně propojení s databází odběratelů a dodavatelů. Znalost IS je požadovaná od všech pracovníků, kteří zajišťují naplňování IS novými informacemi, či pracují s výstupy tohoto IS.

Podle odborného zaměření pracovníků společnosti (Vedoucí skladu, Vedoucí úseku finančně-ekonomického, Mzdová účetní, Referent fakturace, Účetní, Předseda představenstva), je vzdělávací aktivita rozdělena do 5 podtémat, v nichž je řešena související problematika. Vzdělávací aktivita je ukončena Závěrečnou zkouškou. Tímto je zajištěna maximální intenzita a efektivnost školení při dodržení ekonomické efektivnosti projektu:

  • Základní koncepce prostředí IS VISION32
  • Možnosti jeho přizpůsobení.
  • Zásady bezpečnosti.
  • Přístup k informacím.
  • Třídění, vyhledávání, filtry.
  • Práce s tiskovými výstupy.
  • Klávesové zkratky.
  • Optimalizace procesů v rámci využívání ekonomických agend
  • Prohloubení znalostí uživatelů v této agendě.
  • Proškolení nových funkcí v agendě.
  • Proškolení vazeb na další agendy.
  • Vypořádání dotazů ze školení, diskuze.
  • Optimalizace procesů v rámci využívání personálních a mzdových agend.
  • Prohloubení znalostí uživatelů v této agendě.
  • Proškolení nových funkcí v agendě.
  • Proškolení vazeb na další agendy.
  • Vypořádání dotazů ze školení, diskuze.
  • Optimalizace procesů v rámci využívání skladových agend
  • Prohloubení znalostí uživatelů v této agendě.
  • Proškolení nových funkcí v agendě.
  • Proškolení vazeb na další agendy.
  • Vypořádání dotazů ze školení, diskuze.
  • Optimalizace procesů v rámci využívání obchodních agend
  • Prohloubení znalostí uživatelů v této agendě.
  • Proškolení nových funkcí v agendě.
  • Proškolení vazeb na další agendy.
  • Vypořádání dotazů ze školení, diskuze.

Všechna školení jsou koncipovaná na principu vysoké intenzity a maximální možnosti individuálního přístupu lektorů k jednotlivým účastníkům.

Praktické i teoretické školení bude probíhat nad testovací databází, do které se v rámci příprav na školení naimportují data z „ostré“ databáze tak, aby se uživatelé školili nad konkrétními daty společnosti.

Všechna školení budou probíhat v sídle družstva ve Frýdku-Místku, v zasedací místnosti, která bude označena stanovenou veřejnou publicitou.

Výhodou těchto prostor je známé prostředí pro zaměstnance, náklady na přesun zaměstnanců, náklady za pronájem, časová prodleva, výuka/praxe přímo na vlastních strojích umístěných na stejném patře jako školící místnost.

Vzdělávání bude probíhat pouze prezenční formou.

Během vzdělávání budou účastníci vyzváni k průběžnému hodnocení absolvovaných aktivit včetně návrhů k jejich zlepšení.

Díky přípravě lze očekávat vysokou míru ochoty a motivace aktivně se účastnit projektu a podílet se na jeho zlepšování. Vybraná podtémata přímo reagují na zjištěné vzdělávací potřeby společnosti a reflektují na požadavky vyplývající ze zastupitelnosti a multifunkčního využití pracovníků na jednotlivých pracovních pozicích.

Školitelé se zaměří na jednotlivé uživatele dle jejich zařazených pracovních pozic a zastupitelnosti určených pracovních pozic.

Pro zajištění takového režimu školení a pro zajištění nezbytného chodu společnosti budou jednotlivá školení pořádána v 1 skupině o 7 zaměstnancích, tzn.: školení 8 hod. denně, školení 2-3 dny v týdnu v celkovém rozsahu 260 hodin.

 

 

Teoretická část vzdělávání:

K teoretické části školení je k dispozici zasedací místnost s možností připojení k IS VISION32 a promítání na jedné velké obrazovce (100 hodin – cca 40% času).

Praktická část vzdělávání:

Praktická část bude následně probíhat v zasedací místnost s možností připojení k IS VISION32, kde je k dispozici pracovní stanice pro dvojici účastníků (157 hodin – cca 60% času).

Závěrečná zkouška:

 

Ověření získaných znalostí a dovedností proběhne formou závěrečné zkoušky v zasedací místnosti s možností připojení k IS VISION32 v poslední den trvání vzdělávací aktivity (3 hodiny).

 

Individuální přístup:

Individuálním přístupem je myšleno to, že školitel přizpůsobuje tempo výkladu znalostem, dovednostem a zkušenostem jednotlivých účastníků, při akceptaci věkových rozdílů atd. Tento přístup je také dle organizačních a časových možností doplněn případnou individuální konzultací. 

Z hlediska školení IS VISION32 je tato vzdělávací aktivita připravena s ohledem na nastavení a úpravy na míru IS VISION32. Neškolí se tedy pouze standardní funkcionalita a postupy práce v systému, ale i takové postupy, které korespondují s úpravami systému, které společnost využívá.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 335000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
říjen 2017 – únor 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Svazarmovská 308, 738 01 Frýdek-Místek

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Jediným hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena. Tzn., že bude hodnocena nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH s váhou 100 %.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele.
  • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele.
  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku).
  • Čestné prohlášení o tom, že vůči jeho majetku neprobíhá nebo v posledních třech letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurz zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů.
  • Doklady osvědčující odbornou způsobilost dodavatele ke splnění předmětu zakázky – osvědčení certifikovaného lektora IS VISION32.
  • Čestné prohlášení uchazeče o tom, že vlastní pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě.
  • Čestné prohlášení o tom, že vlastní pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je pojištění pro případ odpovědnosti na škodu na zdraví způsobenou při vzdělávání.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  • Nabídka musí být zpracována v českém jazyce, písemně v jednom svazku, svázaná obsahující název zakázky a ostatní požadované informace, potvrzená oprávněnou osobou uchazeče.
  • Nabídková cena bude uvedena v české měně, v ceně bez DPH (hodnotící kritérium).
  • Zadavatel na nabídku podanou po uplynutí lhůta pro podání nabídek bude pohlížet, jako by nebyla podaná, obálku bude archivovat v neotevřené formě a vyrozumí uchazeče o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Viz: Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Nabídkovou cenou pro účely této Výzvy se rozumí cena za jednotlivé vzdělávací aktivity. Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do předložené nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
•Místem dodání plnění je sídlo zadavatele Svazarmovská 308, 738 01 Frýdek-Místek.•Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Výuka musí probíhat v pracovní dny od 6.00 do 14.00 hodin.
  • Kapacita jednoho běhu školení musí být minimálně jeden účastník.
  • Uchazeč není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele.

 

1. Způsob plateb

Platba za dodávku vzdělávací aktivity bude prováděna bezhotovostním převodem na základě daňového dokladu – faktury. Cena bude hrazena po ukončení vzdělávací aktivity na základě daňového dokladu (faktury) vystavených zhotovitelem, přičemž datem zdanitelného plnění je poslední den příslušného měsíce.

Objednatel uhradí fakturu zhotovitele nejpozději do -30- (třiceti) dnů po jejím doručení. Za doručení faktury se považuje den předání faktury do poštovní evidence objednatele. V pochybnostech se má za to, že faktura byla doručena zadavateli třetí den po podání k poštovní přepravě dodavatelem.

 

2. V případě, že faktura nebude mít náležitosti stanovené právním předpisem, má objednatel právo ji vrátit zhotoviteli k novému vyhotovení. Nová splatnost začne dnem vystavení nové faktury zhotovitelem.

 

3. Faktura bude doručena ve dvou vyhotoveních poštou nebo osobně. Místem doručení je podatelna objednatele. Za rozhodný den doručení faktury se považuje den razítkem vyznačený podatelnou objednatele.

 

4. Faktura bude doručována na adresu:

 

Výrobní družstvo VKUS Frýdek-Místek, Frýdek-Místek, Svazarmovská 308, PSČ 738 01

 

5. Každá faktura bude obsahovat tyto údaje:

 

a) označení faktury, její číslo, IČ

b) název a sídlo objednatele a zhotovitele

c) předmět plnění dle smlouvy včetně čísla SOD (zkráceně)

d) den vystavení a spatnost faktury

e) označení peněžního ústavu a číslo účtu objednatele a zhotovitele

f) cena provedených prací

g) datum uskutečnění zdanitelného plnění, kterým je den převzetí zjišťovacího protokolu včetně soupisu proveených prací zadavatelem

h) účtovaná částka

i) údaje o zápisu v obchodním rejstříku včetně spisové značky

 

Každý originální účetní doklad bude navíc obsahovat informaci, že se jedná o aktivitu financovanou z finančních prostředků OPZ v rámci POVEZ II, „Rozšíření znalostí informačního systému VISION32“.

 

Každý účetní doklad v rámci zakázky musí být označen číslem projektu:

CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053.

 

Nabídku, součástí níž budou doklady k prokázání splnění kvalifikace, uchazeč předloží písemně v 1 originále.

 

Nabídka bude zpracována v souladu se zadávacími podmínkami, a to včetně požadovaného řazení nabídky a dokladů k prokázání splnění kvalifikace.

 

Nabídka a doklady k prokázání splnění kvalifikace musí být společně s veškerými požadovanými doklady a přílohami svázány do jednoho svazku s názvem:

 

„Nabídka a doklady k prokázání splnění kvalifikace“

 

Tento svazek musí být na první straně označen názvem veřejné zakázky, obchodní firmou a sídlem uchazeče.

Veškeré doklady musí být zpracovány v českém jazyce a vytištěny kvalitním způsobem tak, aby byly dobře čitelné. Žádný doklad nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Nabídka včetně veškerých příloh musí být dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy, a to opatřením každého svazku takovými bezpečnostními prvky, které vyloučí možnost jejich neoprávněného nahrazení (např. provázek či přelepky opatřené podpisem uchazeče a jeho razítkem, popř. dalšími).

Všechny listy každého ze svazků musí být očíslovány průběžnou číselnou řadou počínající číslem 1. Posledním listem každého svazku musí být podepsané prohlášení uchazeče, v němž uvede celkový počet všech listů ve svazku.

Nabídka nebude obsahovat žádné změny ani dodatky, s výjimkou těch, které vyplynuly z dodatečných informací k zadávací dokumentaci a nutných oprav chyb, kterých se dopustil dodavatel. V tomto případě budou podepsány osobou oprávněnou podepsat nabídku.

Uchazeč sestaví nabídku a doklady k splnění kvalifikace v níže vymezeném pořadí.

Pro sestavení krycího listu nabídky uchazeč závazně použije Přílohu č. 1.

 

„Nabídka a doklady k prokázání splnění kvalifikace“

 

  • Identifikační údaje o uchazeči
  • Obsah svazku
  • Krycí list nabídky (Příloha č. 1)
  • Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů
  • Čestné prohlášení o počtu listů

 

 

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1. 5. 2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 335000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Vision Praha s.r.o., Strančice - Všechromy 59, PSČ 251 63IČ: 258 29 874Osoba oprávněná jednat: Mgr. Petr Klapka, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 4. 9. 2017

Datum ukončení: 4. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 1. 8. 2017
 
Aktualizováno: 8. 9. 2017