- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rozvoj stávajících nástrojů strategického řízení obce
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11126
Název zakázky: Rozvoj stávajících nástrojů strategického řízení obce
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Valašské Klobouky
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky
- Jméno: Mgr. Eliška Olšáková, starostka
- Telefon: +420577311112
- E-mail: olsakova@mu-vk.cz
IČ zadavatele: 00284611
- Jméno: Mgr. Robert Hromada
- Telefon: +420602344671
- E-mail: robert.hromada@expirit.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 5. 2017 13:30
Místo pro podání nabídek: Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen „VZMR“) je služba zajišťující rozvoj stávajících nástrojů strategického řízení.
Cílem veřejné zakázky je účinné zlepšení fungování dílčích částí, které jsou součásti vnitřního řídícího a kontrolního systému (dále jen „VŘKS“), čímž dojde k posílení celého VŘKS, odstranění případných neshod s legislativou, lepší a efektivnější využívání kontrolních mechanismů v procesech, odstranění duplicity v procesech a snížení administrativní náročnosti a zvýšení účinnosti celého VŘKS, profesionalizace zaměstnanců v této oblasti.
V rámci plnění předmětu zakázky budou provedeny následující klíčové aktivity:
- Sjednocení metodik a doplnění chybějících metodik
- Nastavení vnitřního řídícího a kontrolního systému na městském úřadě
- Monitoring
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 700000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba plnění předmětu zakázky je 6/2017 – 2/2019.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je sídlo zadavatele, Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena (váha 100 %)
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- ZD_k_uverejneni_VK_strategicke_rizeni.zip (27. 4. 2017 14:57)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku.pdf (14. 6. 2017 08:31)
- Rozhodnutí o vyloučení účastníka - BDO.pdf (14. 6. 2017 08:31)
- Rozhodnutí o vyloučení účastníka - BNV.pdf (14. 6. 2017 08:31)
- Rozhodnutí o vyloučení účastníka - M.C.Triton.pdf (14. 6. 2017 08:31)
- Rozhodnutí o vyloučení účastníka - OPUS.pdf (14. 6. 2017 08:31)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.