- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení aplikačních modulů a přechod na verzi 18 IS KARAT pro správce informačních systémů společnosti VF, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12124
Název zakázky: Školení aplikačních modulů a přechod na verzi 18 IS KARAT pro správce informačních systémů společnosti VF, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 2. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: VF, a.s.
Sídlo zadavatele: Svitavská 588, 679 21 Černá Hora
- Jméno: Mgr. Petr Borek
- Telefon: +420516428654
- E-mail: petr.borek@vf.cz
IČ zadavatele: 25532219
DIČ zadavatele: CZ25532219
- Jméno: Ing. Petr Halas
- Telefon: +420516428682
- E-mail: petr.halas@vf.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 3. 2018 14:00
Místo pro podání nabídek: Svitavská 588, 679 21 Černá Hora
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění vzdělávací aktivity na téma „Školení aplikačních modulů a přechod na verzi 18 IS KARAT pro správce informačních systémů společnosti VF, a.s.“ včetně závěrečného testu.
Cíl: Vzdělávací aktivita bude zaměřena na prohloubení znalostí a dovedností správy IS KARAT zaměřeného na školení aplikačních modulů a přechod na verzi 18.
Vzdělávací aktivita bude mít svým zaměřením přímý dopad na následující oblasti:
- Plynulý přechod na nově uvolněnou verzi IS KARAT 18, která obsahuje širokou škálu nových a optimalizaci stávajících nástrojů a funkcionalit.
- Rozvoj nově zaváděných modulů v oblasti obchodu, výroby a integraci interních firemních agend a provázanost do ostatních informačních systémů společnosti.
Rozsah vzdělávací aktivity: 19 školicích dnů, což zahrnuje 152 školicích hodin po 60 minutách (z toho 86 hod teorie, 64 hod praxe a 2 hod závěrečný test)
Realizace: duben 2018 – říjen 2018
Místo realizace: Svitavská 588, 679 21 Černá Hora
Počet účastníků: 1 zaměstnanec na pozici Správce informačních systémů - junior
Způsob ověření získaných znalostí: závěrečný test
Úspěšný absolvent obdrží: Certifikát o absolvování kurzu
Osnova kurzu:
1) Nová verze 18 - Mobilní klient (rozsah 1 den)
Logovací dialog; vstupní menu; dialog Workflow; dialog Příloh; tiskový dialog; nástěnky + miniaplikace typu Seznam a Přehled; hromadné operace (multi-detail, editovatelný seznam); KARAT Assistance; praktické příklady v prostředí databáze KARAT licence VF
2) Nová verze 18 – Ovládání I (rozsah 1 den)
Tisk Stromového filtru ze seznamu se stromovým filtrem; pojmenované uložení doplňkového filtru na seznamu; klávesové zkratky pro uložení a obnovu detailu; fulltextový filtr na seznamu; kontextové menu "Barvy tabulek" na modeleru; editace dialogu do editoru zdrojového kódu; praktické příklady v prostředí databáze KARAT licence VF
3) Nová verze 18 – Ovládání II (rozsah 1 den)
Dialog pro výběr souboru; dialog příloh; Unicode varianta v metadatech; indexový filtr - automatické dokončování ve výchozím stavu; skupiny oblíbených nabídek menu a nástěnky; zamčené skupiny, resp. nástěnky - přiřazení do role; hlavní menu – přepínač; praktické příklady v prostředí databáze KARAT licence VF
4) Nová verze 18 – Organizace I (rozsah 1 den)
Plnění zakázek v evidenci zakázek; needitovatelný seznam – duplikát číselníku uživatelů IS KARAT; nastavení zobrazení číselníku Správa vlastních osob (klávesy F3 a F4); vyhodnocení kalkulačního vzorce - pohled a vyhodnocení kalkulačního vzorce; číselník kalkulačních vzorců; generování inkasního příkazu SEPA; praktické příklady v prostředí databáze KARAT licence VF
5) Nová verze 18 – Organizace II (rozsah 1 den)
Nasazení patche - kalkulační vzorec; nabízení kalkulačního vzorce ve vyhodnocení a při zadávání účtů; vyhodnocení kalkulačního vzorce - pohled a Vyhodnocení kalkulačního vzorce; hodnoty (přepočteného) naturálního ukazatele; vyhledaní kódu DPH na vstupu a kódů DPH na řadách; opravný doklad - zvýšení a snížení plnění; praktické příklady v prostředí databáze KARAT licence VF
6) Nová verze 18 – Správce (rozsah 1 den)
Procedury a trigger; detail šablony formuláře; detail uživatele; detail definice druhu příloh; úložiště dat; přílohy – režim při přidání nebo editace příloh; praktické příklady v prostředí databáze KARAT licence VF
7) Nová verze 18 – ASNET – Otevřenost I (rozsah 1 den)
Publikace změn; šablony formulářů Word/Excel; funkce KaratWrapText; dialog příloh; definice položkového výběru; indexový filtr, pokročilý filtr, lokální filtr; praktické příklady v prostředí databáze KARAT licence VF
8) Nová verze 18 – ASNET – Otevřenost II (rozsah 1 den)
Definice comba ve stavovém filtru; definice podsestav v pokročilých tabulkách; dlaždice pro výběr; algoritmus dohledávání zdrojů z tabulky; nezávislé nastavení zaplánovaných rezervací; zobrazení komponenty pokročilého náhledu na seznamu; praktické příklady v prostředí databáze KARAT licence VF
9) Modul Obchod (rozsah 3 dny)
Datová struktura; řešení identifikace databázových objektů; úrovně ukládání změn; proces řízení obchodního případu; aktivity, účastníci; propojení procesů Obchod s DMS; praktické příklady v prostředí databáze KARAT licence VF
10) Interní firemní agendy a provázanost do ostatních IS (rozsah 4 dny)
Rozepisování odpracovaných hodin vybraných pracovníků na zakázky; provázanost s firemním docházkovým systémem; provázanost s firemním PaM systémem; řízení interní dokumentace; řízení interního workflow úkolů zaměstnanců společnosti; řízení vybraných kategorií zdrojů; řízení a hodnocení dodavatelského řetězce; řízení dokumentace BOZP a OŽP daných legislativními požadavky; praktické příklady v prostředí databáze KARAT licence VF
11) Modul Plánování výroby (rozsah 3 dny)
Změna rozvržení UI; druh plánu – Ganttův diagram; období plánování (od data – do data); období kalendáře; období vytíženosti – definice období vytíženosti, výchozí hodnoty; kapacitní plánování (dopředné, zpětné, kombinované); plánování vážené (vážené plánování času) - přetížení kapacit zdrojů; plánování podle úzkých míst; vizualizace dle projektů a jejich požadavků; algoritmus plánování tabulky následujících zdrojů; rezervace a přesun požadavku na zdroji; změna rezervace požadavku, rozdělení rezervace a zrušení rezervace plánovaného požadavku; praktické příklady v prostředí databáze KARAT licence VF
12) Závěrečné shrnutí (rozsah 1 den)
Souhrnné opakování probraných témat; praktické cvičení v prostředí databáze KARAT licence VF; písemný test v délce 2 hodin.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 228000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: duben 2018 – říjen 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Svitavská 588, 679 21 Černá Hora
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH – váha kritéria 100%
Uchazeč je povinen nabídnout celkovou cenu za vzdělávací aktivitu v českých korunách bez DPH. Zadavatel bude tuto celkovou cenu hodnotit podle následujícího vzorce:
Nejnižší nabídková cena v Kč / hodnocená nabídková cena v Kč x váha kritéria x 100
Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady související s realizací vzdělávací aktivity dle specifikací uvedených v této Výzvě k podání nabídek. Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí předložit (dostačující jsou prosté kopie dokladů):
- Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku).
Dokumenty nesmí být starší 30 dnů.
Dále uchazeč předloží:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Toto čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za uchazeče;
- Čestné prohlášení o tom, že v uplynulých 3 létech realizoval minimálně 3 zakázky obdobného rozsahu. Toto čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Nabídka bude zpracována v českém jazyce;
- Součástí nabídky bude uchazečem podepsaný návrh smlouvy, který je přílohou této Výzvy k podání nabídek. Návrh smlouvy bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče, případně osobou jednající na základě plné moci (povinnost doložení plné moci);
- Vzdělávací aktivitu nesmí uchazeč poskytovat dodavatelským způsobem;
- Uchazeč předloží seznam lektorů s doložením jejich kvalifikace, která jim umožňuje poptávanou vzdělávací aktivitu školit.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč v nabídce uvede nabídkou cenu v členění:
- Cena bez DPH;
- Výše DPH;
- Cena včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána ve dvou vyhotoveních v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní osoba a adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy nabídky. Listy nabídky budou očíslovány.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.
Obchodní a platební podmínky jsou obsaženy v návrhu smlouvy, která je přílohou této Výzvy k podání nabídek.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (20. 2. 2018 12:20)
- Navrh_smlouvy.doc (20. 2. 2018 12:20)
- Priloha_1_k_Navrhu_smlouvy_Predbezny_harmonogram.xlsx (20. 2. 2018 12:20)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (8. 3. 2018 12:55)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (16. 3. 2018 10:35)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 228000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): KARAT Software a.s., Dvořákova 2881/77, 750 02 Přerov, IČ 25352687Ing. Tomáš Wertheimer, CSc., MBA, prokurista
Datum podpisu smlouvy: 13. 3. 2018
Datum ukončení: 13. 3. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.